نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ویدیو کلوب| چرا خارجی‌ها از جام تختی استقبال نکردند؟
طول ویدئو: 04:11

صحبت‌های دبیرکل فدراسیون کشتی درباره دلیل عدم استقبال کشورهای خارجی از سی‌وچهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی ارومیه را ببینید.

سینا افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سام IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    در سال ۱۴۰۳ هم فقط سوریه و عراق و ارمنستان شرکت کردند! ارمنستان هم با یک تیم نصف و نیمه و کشتی‌گیران گمنام ! اگر استقبال نمیشود چرا باید اینهمه هزینه کرد؟ حتی هندوستان و پاکستان هم از حضور در این مسابقات عذر خواهی کردند، زمانی کشورهای صاحب نام روسیه و ترکیه و آمریکا و‌کوبا و چندین کشور اروپایی و آسیایی دیگر نیز به ایران می‌آمدند و سالنها مملو از تماشاگران و شور و شوق بود. سوریه و عراق نه لیگ کشتی دارند و نه حتی مسابقات داخلی در این دو کشور انجام می‌گیرد . اگر هم باید انجام سود، لااقل در سالنهای بهتر و مجهز تر اینکار رو بکنید، نه در یک سالن تنک‌و کوچک با فیلمبرداری پر نقص و دوربینهای محدود .
  • لطفی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    فقط ارمنستان . سوریه . عراق ! ارمنستان هم با کشتی‌گیران گمنام ! بهترین وقت است که ما هم از کشتی‌گیران بسیار جوان و‌حتی نوجوان جویای نام استفاده میکردیم ، ما قهرمانان جوانان و دیگر کشتیم آن نامی را به مصاف آنها میفرستیم‌که حتی افتخار ندادند تیم اصلی جوانان خود را هم بفرستند! سوریه که تیم ملی کشتی ندارن عراق هم چند کشتی گیر نسبتا متوسط دارد که هیچکدام را نیاوردند. میلیاردها هزینه برای یک دوره مسابقات که نود درصد شرکت کنندگان داخلی هستند! فقط نام بین‌المللی هنوز رویش مانده! هر سال کم رونق تر و با استقبال کمتر کشورهای خارجی میزبان میشویم ! اگر واقعا استقبال نمیشود این مسابقات را بین کشتی‌گیران خوب جوان و جویای نام. و گمنام خودمان برگزار کنیم و همه جوایز هم نصیب جوانان خودمان کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی