نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
در جام حذفی هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است/ سرخپوشان مراقب هوادار ساکت باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: در جام حذفی نیز پرسپولیس شانس اول قهرمانی است چرا که تیم گل محمدی از نظر روحی و فنی شرایط بسیار خوبی دارد.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره قهرمانی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: در نیم فصل من مطمئن بودم که پرسپولیس قهرمان می‌شود چراکه عملکرد بهتری نسبت به دیگر رقیبان داشت. امسال لیگ بسیار جذابی داشتیم و قهرمانی به هفته آخر کشیده شد و 3 تیم رقابت جذاب داشتند. این از کیفیت و جذابیت بالای فوتبال است و باید بگویم اینجور قهرمانی لذت بخش است.

وی افزود: با احترام به سپاهان و استقلال اما به پرسپولیس شایسته قهرمانی بود. البته امسال سال سختی برای مجموعه پرسپولیس بود و حواشی برای این تیم زیاد بود اما سرخپوشان و کادر فنی با تلاش مضاعفی که داشتند توانستند با شایستگی جام را بالای سر ببرد.

انتظاری در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی گفت: تیم هوادار قابل احترام است و تیمی است که سخت می‌بازد. در جام حذفی نیز اتفاقات غیرقابل پیش بینی رخ می‌دهد. سرخپوشان نباید با غرور وارد میدان شوند و این تیم را دست کم بگیرند. ساکت الهامی تجربه خوبی در جام حذفی دارد و باید مراقب این تیم ساکت الهامی باشند.

مهاجم اسبق سرخپوشان در پایان گفت: به نظر من شادی قهرمانی در لیگ برتر برای بازیکنان تمام شده است و باید روی بازی جام حذفی تمرکز کنند. بازی هوادار راحت نیست ولی برای قهرمانی در جام حذفی باید با انگیزه و دقت بالا به میدان رفت. فکر می‌کنم در جام حذفی پرسپولیس شانس اول قهرمانی است چرا که تیم گل محمدی از نظر روحی و فنی شرایط بسیار خوبی نسبت به دیگر رقبا حتی استقلال دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    اگه داور ایرانی باشه راست می گی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی