نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چرا پرونده رادوشویچ سخت‌تر از استراماچونی بود؟/ یک روز هم می‌گذشت کار تمام بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با خبرورزشی گفت: حل کردن پرونده رادوشویچ سخت‌تر از استراماچونی بود.

رضا درویش در مورد پرونده رادوشویچ گفت مدل قرارداد او طوری بود که ما باید در یک تاریخ خاص حتما پول را به حساب او می‌نشاندیم و حتی اگر یک روز هم می‌گذشت کار تمام بود اما استقلال ماه‌ها فرصت داشت تا پول استراماچونی را بدهد. سر ماجرای رادو و البته بحث‌های مالیاتی باشگاه خیلی به دردسر افتاد اما در نهایت با کمک دوستان توانستیم مشکل را حل کنیم.

البته استراماچونی هم خیلی دندان‌گرد بود و حتی از ۲۴۰۰ یورو آخر خود نگذشت اما تاریخ خاصی برای دریافت پولش در نظر نگرفت و استقلال باید قبل از ۹ فروردین رضایت او را می‌گرفت که نگرفت و در نهایت از آسیا حذف شد.

در این میان مدیریت پرسپولیس خیلی بهتر عمل کرد و البته توانست رضایت بازیکنان را هم برای دیرتر پرداخت‌کردن پول‌ها جلب کند. کاری که مدیران استقلال از انجامش عاجز بودند ودر نهایت از آسیا حذف شدند.

در همین ارتباط: درویش: حل پرونده استراماچونی خیلی راحت‌تر از رادوشویچ بود/ عمری بهتر از قایدی است/ مسئولان فدراسیون کارهای مهمتری داشتند که به جشن قهرمانی پرسپولیس نیامدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش تربچه های سرخ IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    البته با کمک دوستان وزارت و صندوقهای بازنشستگی!!!
    • ......! IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      سه بار بهتون پول دادن آخرش نرسید به استراماچونی تا حذف شدید!!!!
    • امیر GB ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      خب شما هم سعی کنید دوست پیدا کنید، تمام ندانم کاریهای مجموعه کیسه رو با فرار از مسئولیت اصلی و هوچی گری می‌خواین ماست مالی کنید، فستقلال توی این فصل چندبار مدیرعامل عوض کرده؟ چقدر مربی حرفه ای بوده و حرفه ای عمل کرده؟ قرارداد اسپانسر کیسه مجانی بوده، استراماچونی چه تاریخی ول کرده رفته؟ چرا تا حالا پرونده ش باز مونده و قرارداد فوق میلیاردی با فلان بازیکن می‌بنده اگه پول نداره؟ وقتی بختکی مثه فتح الله زاده هر چند وقت یکبار پیداش میشه و میاد جیبشو پر می‌کنه و می‌ره و بدهی میزاره روی دست تیم مقصر کیه؟ آجرلو میخواست ادای رویانیان رو در بیاره ولی تیم رو بدبخت کرد... هنوز که هنوزه استقلال داره بدهی ۱۵ سال قبل فتح الله زاده مفت خور رو میده و بازم ول کن نیست ... عزیزم خانه استقلال از بیخ ویران است، کادر فنی استقلال رو ببین وزنه سنگینی بالای سر تیم نیست، چرند و شعر نگید، پرسپولیس از لحاظ مدیریتی و کادر فنی و بازیکن بهیچ وجهی قابل قیاس با استقلال نیست خودتونو کوچیکتر نکنید واقع بین باشید خسرو حیدری میخواد نقش کریم باقری رو ایفا اهنوز کلاس مربیگری نرفته چطور میخواد روحیه بازیکنان تیمشو تقویت کنه؟
  • ع ق QA ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    درویش مورد تایید سلطان و طرفداران پرسپولیس است کنارزدن او را بر نمی تابیم حتی اگر پراکنده کاری در امور مالی دارد به او کمک کنند تا سکان هدایت امور را برای ده سال در دست بگیرد ما همه کارهای او را تایید می کنیم هر چند هیچ انسانی بدون خطا نییت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی