نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۲ |
۰
تیم ملی امید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از محمد ربیعی، مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان هم علاقه‌ای ندارد با تیم امید کار کند و با  این وضعیت به نظر می‌رسد، کار فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید سخت‌تر خواهد شد.

هفته‌هاست که فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب سرمربی تیم امید است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده و فهرست بلند کاندیداها روز به روز کوتاه‌تر می‌شود. ابتدا گفته شد مجتبی حسینی گزینه نهایی فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم امید است. در ادامه از نظر حبیب کاشانی، مدیر تیم امید روی مهدی تارتار صحبت شد و نام یک‌سری آدم‌های ریز و درشت هم با بازارگرمی دلالان عزیز وسط آمد اما تا این لحظه هیچ‌کدام به قطعیت نرسیده است. چرا؟

سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد تمایلی به حضور در تیم امید ندارد. مجتبی حسینی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته پایانی هم اعلام کرد خیلی مایل به حضور در کادرفنی تیم امید نیست. فردا اگر مهدی تارتار هم نیامد...

دوست نداریم شأن تیم ملی را با اسم بردن از کسانی که در این حد نیستند زیرسوال ببریم اما واقعا چرا مربیانی که در بازار فوتبال ایران خواهان دارند تمایلی به کار با تیم‌های ملی ندارند؟ چرا باید تیم ملی صبر کند تا اول باشگاه‌ها انتخاب کنند و بعد اگر کسی ماند برود سراغش؟

در فوتبالی که گردش مالی چند هزار میلیاردی دارد، برای تیم ملی و آینده فوتبال ایران خرج کردن این قدر سخت است؟ چرا باید یک مربی که در لیگ برتر پیشنهاد ۱۰ میلیاردی -تازه پارسال!- داشته با ۶۰۰میلیون که تازه چند سال بعد به دستش می‌رسد(!) بیاید کار کند؟ تازه هر روز با باشگاه‌ها بر سر بازیکن گرفتن و با فدراسیون بر سر اردو و پاداش و زمین تمرین و بازی تدارکاتی دعوا کند؟! شما جای مربیان لیگ برتری بودید خودتان می‌آمدید با این رقم و شرایط کار کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    فقط حمید درخشان یا پرویز مظلومی میاد حسین فرکی هم گزینه خوبی است
  • هوادارفوتبال IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    فقط خیلی کوتاه بگم چرادوست ندارند ...چون که خیلی درکارکادرتیمهای امید وجوانان ونوجوانان دخالت میشود ومربی زورش به دلالان بازیکن سوز نمیرسد برای دعوت از شایسته ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی