نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
تاریخچه عجیب استقلال و حریف آخرش؛ دو بار ۵ تا زد و یک بار ۴ تا خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به بهانه دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته سی‌ام (پایانی)  رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال نگاهی ویژه به تاریخچه رویارویی‌های دو تیم می‌اندازیم.

تیم‌های تراکتور و استقلال در طول تاریخ ۵۳ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۵ بازی با پیروزی آبی‌های پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخ‌پوشان تبریزی همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دوتیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع ۵۳ بازی ۱۳۹ گل بین دوتیم ردوبدل شده که ۸۲ گل سهم استقلال و ۵۷ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

بهترین پیروزی آبی پوشان مقابل حریف تبریزی در دو بازی رقم که استقلال با نتیجه مشابه ۵ بر یک تراکتور را در هم کوبید. در بازی برگشت هفتمین دوره لیگ آزادگان آبی پوشان در تاریخ ۱۳۷۷/۵/۱۳ در ورزشگاه آزادی با پوکر علیرضا اکبرپور تراکتور را ۵ تایی کردند و در دومین بازی نیز که بازی برگشت دهمین دوره لیگ آزادگان بود در تاریخ ۱۳۷۹/۱۱/۲۷ چنین نتیجه را تکرار کرد.

تراکتور هم در یک بازی پر گل استقلال را شکست داد و سرخپوشان تبریزی در بازی برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر در تاریخ ۲۰/۲/۱۳۹۴ و در ورزشگاه آزادی تهران ، آبی پوشان را با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب کرد. جالب است بدانید در این دیدار ادینهو برزیلی با پیراهن تراکتور هت تریک کرد.

در بین گلزنان دو تیم بدون شک نام فرهاد مجیدی مهاجم و کاپیتان اسبق استقلال بیشتر از همه به چشم می خورد. مجیدی در ۶ بازی مقابل سرخپوشان تبریزی توانست ۸ گل را به ثمر برساند و بهترین گلزن دیدارهای دو تیم باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی هوچیگر DE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    بابا مسعود تخیلی هم از این فوتبال رفت استقلال بازم برگشت به جایگاه واقعی خودش. فرقی نمیکنه بابامسعود باشه یا نباشه مهم اینه که استقلال هر ۱۰ سال یه بار قهرمان میشه. الان هم قهرمانی بعدیش رفت واسه ۱۰ سال دیگه
  • علی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    لطفا به بازی بپردازیدکه درجدول رده بندی تاثیرداشته باشه..
  • 6 IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    جونم كيسه كه همه جا 4 تايي شده. به تراختور هم نه نگفته خخخخ
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    این بازی روبرای استقلال درمیارن وداور به سوداستقلال سوت میزنه چون مطمئن شدن استقلال قهرمان نمیشه کاری میکنن همه کروکورهابگن بیا دیدین داورها استقلالی هستن
    • کلنگلیس IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      درضمن من تیم تراکتورروخیلی دوست دارم بخاطر هوادارای خوب وخونگرمش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی