نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
۱ |
۰
اکران فیلم قایدی برای استقلالی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در رفسنجان بازی را برد اما بازیکنان همچنان از داوری گلایه داشتند.

اگرچه استقلال توانست رفسنجان را شکست دهد ولی این پیروزی برای ماندن در کورس قهرمانی کافی نبود و با توجه به برتری‌های پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان خود آبی‌پوشان پایتخت عملاً از کورس قهرمانی جام ماندند و حتی نایب قهرمان هم نمی‌شوند.  

در بازی با مس رفسنجان، استقلالی‌ها بازهم از داوری گلایه داشتند و معتقد بودند و در یک صحنه ضربه مهدی قایدی به دست مدافع میزبان خورد و باید پنالتی اعلام می‌شد اما چنین اتفاقی رخ نداد. اتفاقاً ریکاردو ساپینتو در کنفرانس پس از بازی باز هم به ماجراهای داوری شاره کرد.  

سرمربی استقلال قبل از حضور در کنفرانس همراه شاگردان و همکارانش صحنه‌ای که ضربه قایدی به دست مدافع مس رفسنجان برخورد کرد را داخل رختکن دید و همه حاضران با قاطعیت تاکید داشتند داور باید اعلام پنالتی می‌کرد اما چنین کاری را انجام نداد. برخی کارشناسان داوری هم جمعه‌شب مدعی شدند در آن صحنه استقلال به یک ضربه پنالتی رسید اما سیدمهدی سید علی از کنارش عبور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    همه چیز برای تیم حکومتی خوبه هزینه های بالا وخرید بازیکن وولخرجیهای کلان ودادن پول برق وآب وتلفن کل خاندان لنگیهاتوسط حکومت لنگ پرست ولی اندکی صبرصحرنزدیک است💙💙💙💙🥈🥈🥈🥈🏆🏆✨✨یه افتخارتوآسیا قهرمانی بدون باخت رفته رومخ تیم حکومتیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی