نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
۰ |
۰
استقلال این فصل آقای گل نمی‌خواست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر و گلزنی محمد محبی باعث شد تا همچنان مهدی قایدی به عنوان بهترین گلزن استقلال از صدر این جدول در لیگ برتر دور بمانند.

نگاهی به عملکرد مهاجمان تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر مشخص می‌کند این تیم در طول لیگ مسابقات این فصل خیلی به دنبال کسب عنوان آقای گلی توسط مهاجمانش نبوده است.

نگاهی به جدول گلزنان برتر تیم استقلال مشخص می‌کند به ترتیب مهدی قایدی، محمد محبی و کوین یامگا هرکدام با ۹، ۸ و ۷ گل زده بهترین گلزنان آبی‌پوش تا پایان هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر هستند. این در حالی است که در جدول گلزنان برتر لیگ بیست و دوم در حال حاضر شهریار مغانلو با ۱۲ گل در صدر ایستاده، رضا اسدی با ۱۱ گل از تراکتور در مکان دوم است و محمد عباس زاده از همین تیم تبریزی با 10 گل بالاتر از مهدی قایدی قرار دارند.

نگاهی به اتفاقات این فصل در ترکیب بازیکنان تیم استقلال مثل پنالتی که مهدی قایدی در دیدار با هوادار به سیدحسین حسینی داد تا دروازه بان تیمش آن را بزند، مشخص می‌کند ذهنیت بازیکنان استقلال در این فصل کسب عنوان آقای گلی نبوده است. اگر غیر از این بود قایدی که پنالتی زن خوبی هم هست، می‌توانست به جای کوین یامگا که تقریبا اکثر پنالتی های این فصل استقلال را زده پشت توپ بایستد و به این ترتیب عنوان آقای گلی لیگ بیست و دوم را به دست بیاورد.

با توجه به تنها یک بازی باقیمانده تا پایان فصل و دیدار مقابل تراکتور که از خط دفاعی چندان مطلوبی هم برخوردار نیست این احتمال وجود دارد که مهدی قایدی باز هم بتواند گلهای زده اش را افزایش بدهد اما اینکه بتواند چهار گل بزند و از شهریار مغانلو بالاتر برود اتفاقی تقریباً محال به نظر می‌رسد.

یادآور می‌شود تیم تراکتور در فصل جاری تاکنون ۲۷ گل خورده داشته و از این نظر خط دفاعی ضعیفی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی