نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
طاهری برای مدافع فرانسوی ضمانتی نداد؛ یامگا با تایید ساپینتو رفت/ مدیریت باشگاه با مقرراتی ویژه اجازه سفر داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در روزهای گذشته در ارتباط با اخبار مربوط به سفر کوتاه مدت مدافع فرانسوی به پاریس، اخبار و شایعات متفاوتی به گوش رسید.

آرتور کوین یامگا مدافع ۲۶ ساله فرانسوی استقلال این روزها در شهر پاریس مشغول فیزیوتراپی است تا خودش را به دیدارهای پایانی لیگ برتر برساند.

پیش از این عنوان شد که این مدافع قصد داشته پس از خروج از ایران با مشورت آژانس نقل و انتقالاتی که او را به ایران فرستاده بود از استقلال شکایت کند و چند برابر اصل مبلغ قراردادش را از باشگاه استقلال بگیرد اما این بازیکن که رابطه خیلی صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال دارد با رد این پیشنهاد به مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده بود که تنها برای کارهای درمانی قصد سفر به پاریس دارد و نمی‌خواهد از استقلال و دوستان صمیمی‌اش در این باشگاه شکایتی تنظیم کند.

ناگفته نماند که مدیر برنامه یامگا در اسفند ماه سال گذشته برای این باشگاه نوتیس فرستاد و هشدار داد که اگر تا تاریخ مقرر شده (در پیام ارسالی) حق و حقوق بازیکن مان را نپردازید قرارداد این بازیکن را یکطرفه فسخ می‌کنیم و یا به فیفا شکایت خواهیم کرد. اما در نهایت یامگا پس از دریافت پولش از مدیران باشگاه استقلال هم زمان مالیاتش را هم با کمک مدیر جدید باشگاه پرداخت و پاسپورتش را گرفت و از کشور خارج شد.

در این حول و حوش عده‌ای شایعه کردند که افرادی مثل بیژن طاهری و یا یکی از مسئولان باشگاه به خاطر این موضوع ضمانت کردند که او اگر برود حتماً برمی‌گردد در صورتی که منابع آگاه و مطلع در تیم استقلال و نزدیک به مدیره باشگاه به خبرورزشی اعلام کردند این موضوع به هیچ عنوان صحت نداشته و یامگا با تایید سرمربی استقلال و ضمانتی که خودش به مدیریت باشگاه داده قول داد که به محض بهبودی کامل به ایران برگردد. این فرد مسئول به خبرورزشی گفت: «باشگاه استقلال برای کارهای اینچنینی اصول و مقررات خاصی دارد و این که با ضمانت فرد یا افرادی بخواهد تصمیمات مهمی مانند این را اتخاذ کند به هیچ وجه امکان پذیر نیست. بنابراین شایعه ضمانت بیژن طاهری یا فردی دیگر از ریشه غلط است».

طاهری برای مدافع فرانسوی ضمانتی نداد؛ یامگا با تایید ساپینتو رفت/ مدیریت باشگاه با مقرراتی ویژه اجازه سفر داد

به نظر می‌رسد افرادی قصد داشته‌اند با زیر سوال بردن چهره‌های موجه کادر فنی استقلال مثل بیژن طاهری این موضوع را به این پیشکسوت باشگاه استقلال ربط بدهند که حالا این موضوع به طور کامل از سوی یکی از مدیران باشگاه استقلال تکذیب شده است.

لازم به ذکر است؛ یامگا این روزها در کلینیک فیزیوتراپی در شهر پاریس مشغول مداوای کشیدگی کشاله ران پایش است و در شرایط خیلی خوب تری نسبت به زمانی که از ایران رفت قرار دارد. او حتی شاید بتواند تا قبل از بازی با تراکتور به ایران برگردد که خودش را برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سری سرخ بدون بابا مسعود IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این همه هجمه برای به زیر کشیدن استقلال غیر طبیعی نیست ؟ ناجوانمردانه نیست ؟ از حملات پی درپی به ساپینتو و برنامه ریزیهای ناشیانه علیه او و محرومیتهای گوناگون و مصاحبه ها و..... تا شایعه سازیهای گوناگون در مورد بازیکنان خارجی و داخلی ، از حمله مستقیم و غیر مستقیم به سید حسین حسینی کاپیتان استقلال تا شوآف برای دور کردن او از استقلال و......... همه اینکارها و هزینه های مختلفی که داره میشه فقط برای قهرمانی پرسپولیسه ؟! شک ندارم که این فصل هم پرسپولیس قهرمان نمیشه بیخود و بی جهت نه بار گناهانتون رو زیاد کنین نه از بیت المال و اموال مردم کم کنید
  • مجتبی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    اینهمه کری می‌خونید واسه هیچ و پوچ. یه عده از این چیزا پول به جیب میزنن و یه عده هم بیخود و بی جهت به هم فحاشی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی