نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
علت نیمکت نشینی ستاره استقلال مشخص شد/ برنامه ویژه ساپینتو برای مهره احیا شده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان استقلال که در دیدار مقابل پارس جنوبی جم از ابتدا به میدان نرفت مهره تاثیرگذار این تیم در نیم فصل دوم بود.

آرش رضاوند هافبک دفاعی تیم استقلال که در نیم فصل دوم لیگ برتر جاری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در خلق موقعیت و ارسال پاس گل برای مهاجمان این تیم بوده و حتی برای استقلال گلزنی هم کرد در هفته‌های گذشته با مصدومیت مواجه شد.

رضاوند پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل ذوب آهن در بازی‌های بعدی با آمادگی صد درصد به میدان نرفت تا سرانجام به خواسته ساپینتو در دیدار مقابل پارس جنوبی جم از ترکیب بیرون ماند. ۷۰ دقیقه نیمکت‌نشینی و سپس حضور این بازیکن در زمین باعث شد تا رضاوند شرایط بهتری برای حضور دوباره در لیگ برتر داشته باشد.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «رضاوند برای بازی مقابل پارس جنوبی هم مشکل خاصی نداشت اما ساپینتو ترجیح داد مهدی پور به جای او در ترکیب قرار بگیرد تا رضاوند با آمادگی کامل در دیدارهای پایانی این فصل در خدمت تیم باشد».

این مهره تاثیرگذار در روزهای اخیر نیز با آمادگی بالا در تمرینات شرکت کرده و هیچ اثری از آسیب دیدگی در مچ پای چپ او دیده نمی‌شود.

یادآور می‌شود؛ استقلال طبق برنامه ریزی سازمان لیگ در چارچوب هفته بیست و هشتم باید روز جمعه هفته جاری به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی