نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
در نشست مدیران فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی چه گذشت؛ با این درخواست مخالفیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از اعضای مهم فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی کافا از امیر قلعه نویی خواسته است که تیم ملی را برای برای حضور در این رقابت ها آماده کند.

امیر قلعه نویی به دلیل انصراف تیم های روسیه و عمان از حضور در مسابقات، خیلی مایل به شرکت در کافا نیست و پیش از نشست با فدراسیون فوتبال گفته بود ما انصراف می دهیم! 

به نظر می رسد بعد از این نشست، نظر امیر قلعه نویی تغییر کرده است. گروه بندی تیم ها در کافا اعلام شده و تیم ملی به مصاف تیم قرقیزستان و افغانستان می رود و شاید در گروه ایران کنیا هم باشد.

گفته شد کادرفنی تیم ملی، عازم قرقیزستان می شود تا در صورت تایید امکانات این کشور در تورنمنت شرکت کند اما واقعیت این است که حضور تیم ملی در این بازی ها قطعی است.  فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی با تایید حضور ایران در این بازی ها از فدراسیون فوتبال کشورمان برنامه بازی ها را تدوین کرده است و مابقی اخبار تنها در حد خبر است.

واقعیت این است که فدراسیون فوتبال با درخواست امیر قلعه نویی مبنی بر عدم حضور در کافا مخالفت کرده است و اگر تیم ملی راهی این بازی ها نشود در خرداد ماه برنامه ای نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • امیرحسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    سلام فقط با مربی ایرانی میشه این رفتارها را داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی