نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
۳ |
۰
بیوگرافی مجید سلطان پور، بازیکن فوتبال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مجید سلطانپور فوتبالیست ایرانی تبار زاده ( ۱۳۷۲/۸/۵) دریکی از محلات جنوبی تهران چشم به جهان گشود. وی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال پرسپولیس در جوار مرحوم مجید سبزی پیشکسوت فوتبال ایران آغاز کرد.

بعداز گذشت دوسال آموزش های متوالی استعداد وی چنان شکوفا شد که به تیم هما پیوست و در فصل ۱۳۸۵-۱۳۸۶ دراین تیم شروع به بازی نمود و با بازی های درخشانی که در این تیم داشت فصل ۱۳۸۷-۱۳۸۸ هم درهمان تیم ماند ودر همان سن کم کاپیتانی این تیم را بر عهده گرفت.

در پایان فصل ۱۳۸۹-۱۳۹۰ با قراردادی به تیم جوانان سایپا پیوست و در نیم فصل بازی با پیشنهادی که به وی شد از این تیم جدا شد و به تیم جوانان داماش پیوست و بازی های خوبی را برای این تیم انجام داد و پایان فصل با قراردادی به تیم امیدهای انتظام در سال ۱۳۹۰-۱۳۹۱ پیوست و در پایان فصل با پیشنهادی که به وی شد به تیم جوانان صنام پیوست و  فصل ۹۲-۹۳را در این تیم بازی کرد این بازیکن از شروع اولین دوره مسابقات لیگ برتر که در استان تهران برگزار شد فعالیت خود را در لیگ برتر جوانان درتیم صنام آغاز کرد درهمان چند بازی اول که در رده سنی جوانان انجام داد او را به امیدان همان تیم دعوت نمودن وبا بازیکنی چون فرشاد احمد زاده هم بازی بود
با بازی های خوبی که برای این تیم انجام داد به تیم بزرگسالان که در لیگ سه کشور حضور داشت دعوت شد و تجربه های خوبی کسب نمود.
مجید سلطانپور در فصل ۹۲-۹۳ به تیم مقاومت تهران پیوست و در این تیم با بازیکنانی همچون ارسلان مطهری ؛ علی رضا علی زاده ؛ روزبه چشمی هم بازی بود این بازیکن فیزیکی قدرتی توانست طی دوفصلی که در تیم مقاومت بازی می کرد به رده بزرگسالان این تیم که در لیگ دو کشور حضور داشت راه پیدا کند.
این بازیکن با بازی های خوبی که در تیم مقاومت تهران داشت در پایان فصل توانست دیده های مدیران وقت باشگاه استقلال تهران از جمله آقای اصغر حاجی لو را به خود جذب کند و مدیران باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن فیزیکی با مدیران باشگاه مقاومت تهران وارده مذاکره شوند.

ودر نهایت این بازیکن با قراردادی سه ساله جزو بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال به باشگاه استقلال تهران پیوست و شاگرد امیر قلعه نوعی شد که قرار داد مالی خوبی را برای وی به ثمر رساند و این قرار داد نقطه عطفی برای رسیدن به قله های موفقیت بود.
مجید سلطانپور در فصل ۹۳-۹۴ در تیم استقلال تهران به عنوان مدافع کناری و مدافع آخر شروع به کار کرد با وجود تلاش و زحمات فراوان این بازیکن در طی تمرینات تیم بزرگسالان استقلال تهران و بازی های عالی در تیم امیدها با مربی گری حسین حنفی سرانجام با بی مهری های مدیران باشگاه استقلال تهران و ‌عدم تعهدات آنها مواجه شد.
طی اعتراضات این بازیکن به باشگاه برای عدم دریافت پرداختی های خود و بدشانسی وی که در تصادفی منجربه آسیب دیدگی  او شد، مسولان وقت باشگاه از جمله آقای اصغر حاجی لو این بازیکن را با بی مهری تمام کنار گذاشتند. آسیب دیدگی او پس از مصدومیت و کم لطفی های باشگاه استقلال تهران ضربه های شدید روحی و روانی را به این بازیکن القا کرد.

بیوگرافی مجید سلطان پور، بازیکن فوتبال

مجیدسلطانپور این بازیکن شایسته پس از گذراندن طول درمان خود و تمرینات پرفشار به میادین فوتبال بازگشت و با قراردادی دوساله به تیم شاهداق کشور آذرباییجان( باکو) پیوست و این قرارداد باعث شد که تجربه لژیونر شدن را برای وی به ثمر برساند.
این بازیکن که درفصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ درتیم شاهداق آذرباییجان با چندین گل و دفاع عالی توانست دیپلم افتخار را کسب کند ‌و عنوان بهترین مدافع را از آن خود کند.
اما با وجود همه زحمات وتلاش های بی وقفه این بازیکن وانتخابی اشتباه به تیم نارا یونایتد کشور تایلند پیوست. بازی در لیگ کشور تایلند پیشرفت چندانی را برای او حاصل نکرد و او فصل کم فروغی را پشت سر گذاشت همین امر باعث شد او مجدد به لیگ کشور آذرباییجان ( باکو) باز گردد و فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱
و تیم لیمان لنکران باکو میزبان این بازیکن بود که با عملکرد عالی این بازیکن و به ثمر رساندن ۵ گل در بازی ها، یکی از ارکان اصلی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی شود.
مجید سلطانپور با درخششی که در لیگ باکو داشت با یک پیشنهاد خوب به لیگ عراق پیوست و در حال حاضر فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را در تیم الشطرة الریاضی بازی می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ابرام US ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    خب٬ حا لا با این معرفی و آگا هی( با آگهی اشتباه نشود) قرار است چه اتفاقی بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی