نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
۰ |
۰
سرمربی جدید آبی‌ها انتخاب شد؟/ دشمن به پایتخت می‌آید!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با مذاکراتی که به شیوه‌ای مثبت طی شده، مائوریسیو پوچتینو امیدوار است که این هفته سرمربی چلسی شود.

مائوریسیو پوچتینو امیدوار است که این هفته در چلسی مشغول به کار شود و معتقد است که می‌تواند آبی‌ها را در فصل آینده به مدعیان قهرمانی لیگ برتر تبدیل کند. این مربی آرژانتینی ۵۱ ساله پس از اخراج گراهام پاتر، فرصت بسیار خوبی پیدا کرد تا هدایت استمفورد بریج را بر عهده بگیرد. تاد بولی که از تابستان گذشته مالکیت این تیم را برعهده گرفت، مذاکرات گسترده‌ای با پوچتینو انجام داده تا او را به پنجمین سرمربی دوران حضور خودش در استمفوردبریج تبدیل کند. پوچتینو احتمالاً دستیاران قدیمی‌اش ژسوس پرز، تونی خیمنس و کارشناس ورزشی سباستیانو را با خود به باشگاه خواهد آورد.

پوچتینو، لوئیس انریکه و یولیان ناگلزمن، که همگی در حال حاضر بیکار هستند، برای به دست آوردن این کار مذاکراتی انجام دادند، اما ناگلزمن، مربی سابق بایرن مونیخ، خود را کنار کشید. اما پوچتینو که پنج سال را در تاتنهام گذراند و از تابستان گذشته که از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد بیکار بوده است، همچنان پیوندهای قوی با لندن دارد. برخی از هواداران تاتنهام اگر او هدایت رقیب آنها را بر عهده بگیرد، عصبانی خواهند شد. اما او هیچ اظهار نظری از سوی دنیل لوی، رئیس اسپرز، دریافت نکرده است.

پوچتینو که به پرورش بازیکنان جوان، آینده‌نگری، سبک جذاب بازی و ارتباطات خوب مشهور است، گزینه جذابی برای چلسی است و این باشگاه به کسی نیاز دارد تا یک تیم بزرگ و با استعدادی که نیاز به اصلاح دارد را سر و سامان بدهد. او تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ برد، اما قدرت تیم چلسی و قدرت خرج کردن بولی می‌تواند پایه‌هایی را برای او فراهم کند تا اولین جام خود را در فوتبال انگلیس به دست آورد.

پوچتینو از سال ۲۰۱۴ به مدت ۵ سال هدایت اسپرز را برعهده گرفت و آنها را به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۹ رساند و در آنجا به لیورپول باختند. او در نوامبر ۲۰۱۹ از تاتنهام اخراج شد، زیرا آنها شروع ناامیدکننده‌ای در فصل داشتند و در زمان جدایی او در رده چهاردهم لیگ برتر قرار گرفته بودند. او در طول دوران حضورش در اسپرز همچنین آنها را به فینال جام اتحادیه در سال ۲۰۱۵ و نایب قهرمانی لیگ برتر در فصل ۱۷-۲۰۱۶ هدایت کرد و تیمش هر دو بازی را به چلسی باخت.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی