نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
۷ |
۰
مربی استقلال برد دربی را به بازیکن پرسپولیس تبریک گفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از پایان دربی مربی استقلال با دیدن بازیکن پرسپولیس به وی تبریک گفت.

استقلال روز گذشته با یک گل دربی را به حریف دیرینه واگذار کرد و هواداران و بازیکنان آبی پوش حسابی از این اتفاق شاکی بودند.

بعد از پایان مسابقه در شرایطی که اکثر بازیکنان استقلال ناراحت بودند خسرو حیدری وحید امیری را دید و برخورد گرمی با بازیکن پرسپولیس داشت.

مربی استقلال در حالی که امیری را در آغوش گرفته بود برد دربی و بازی خوبش را به وی تبریک گفت که این مسئله جالب توجه بود. امیری نیز برای حیدری در دیدارهای آتی آرزوی موفقیت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عادل IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    مربی از مکتب پاک استقلال به لنگپولیس تبریک می گوید آنوقت کسانی مثل آلکثیف وصفر بیرانوند آن حرکات ناشایست را انجام می دهند اینجا فرق مکتب پاک استقلال با مکتب کثیف لنگپولیس دیده می شود آل کثیر یکبار تنبیه سخت شد ورباط صلیبی پاره کرد باز هم می خورد از جایی که خبر ندارد همچنین صفر بیرانوند هم می خورد دنیا دار مکافات است کافیه چند نفر از میلونها نفر از عمق دل این دو نفر را نفرین کند مطمئن باشید که روز خوش نخواهند دید ما استقلالی‌ها از آن حرکات زشت این ۲نفر دلمون سوخت وگرنه بازی فوتبال ۳ امتیاز بیشتر ندارد حالا امثال آل کثیر وصفر بیرانوند خودشون را پاره کنند نه جام می گیرند ونه بیشتر از ۳ امتیاز
    • عبدالحسین IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      با سلام من به عنوان یک پرسپولیسی به تیم خوب و شایسته استقلال خسته نباشید میگم عزیزان فوتبال همینه تیمی که تمرکز خوبی تو بازی داره قهرمانه، بنظرم تیم خوب استقلال در روز دربی اون طراوت بازی های قبلی رو نداشت و به طور واضح باید بگیم کادر فنی پرسپولیس آنالیز خوبی از استقلال داشته و تونست بازیکنان با تاثیری مثل قایدی رو ببنده. ضمنا بنده حرکت بیراوند رو به شدت نمی پذیرم چون از بازیکن ملی این حرکات بعیده و قابل قبول نیست و احترام به بازنده از مرام پهلونی آقای بیراوند!!
  • م. سلیمانی US ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    سلام ، آقای عادل ؛ شما هم که مبادی آداب را رعایت نمیکنی! چرا ؟ در آبی ها و سرخ ها همیشه قهرمان و پهلوان داشته ایم و خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی