نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پایان معضل مشترک استقلال و پرسپولیس/ خطر بزرگ از بیخ گوش یک تیم گذشت!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رسیدن به روزهای پایانی فرصت بارگذاری مدارک باشگاه‌ها برای صدور مجوز حرفه‌ای، مشکل مالکیت مشترک سرخ‌آبی‌های تهرانی حل شد.

بعد از بارگذاری مدارک مالی باشگاه پرسپولیس در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای، این باشگاه باید در روزهای باقی مانده مدارک و مستندات خود مربوط مالکیت را در این سامانه بارگذاری می‌کرد. حالا با رسیدن به روزهای پایانی فرصت برای بارگذاری این مدارک، شایعاتی ایجاد شد مبنی بر اینکه پرسپولیس به خاطر مشکل مالکیت مشترک نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد.

در این زمینه طی کسب اطلاعاتی مشخص شد که مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده و به زودی مدارک آن در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری می‌شود.

پیش از این گفته می‌شد یکی از راه‌های حل مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال این است که مجمع این دو باشگاه تغییر کند و در اختیار یک وزارتخانه دیگر قرار گیرد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در این زمینه راه حل دیگری در پیش گرفته شده است.

در همین ارتباط: کابوس‌ ۴۸ ساعته برای پرسپولیسی‌ها/ شوک احتمالی به قرمزها قبل از دربی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • 4444 IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    اینکه جعل وحق خوری در خون لنگیاس شکی درش نیست. ولی چطوری یه روزه مالکیت مشترک حل شد سر خودتون رو هم کلاه میذارید. به ای اف سی دروغ میگید چطوری دارید به مردم خودتون هم دروغ میگید
    • کیان IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      پرسپولیس بلعکس کیسه حکومتی اولین باشگاه حرفه ای تاریخ فوتبال ایران است اسارت آن توسط دولت و مدیریت واحد و ناخواسته با کیسه حکومتی یک اقدام اشتباه محض خود دولت بود که باید سریعا مالکیت پرسپولیس را همانندگذشته اش به خود مردم واگذار کنند !!! اماکیسه حکومتی ۸ دهه اموال خود دولتها است و تبدیل اموال دولتی به خصوصی و حرفه ای نمودن آن کار آسانی نیست !!! پرسپولیس با بنحاق مردمی نباید فدای کیسه دولتی شوند !!! شما جماعت فریبخورده کیسه حکومتی فقط دارید نوک بینی خودتان را می بینید !!!
    • سولار IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      معلوم شد سوگلی وزارت و حکومت کی هست هم زیر نظر وزیر ورزش هستند هم یک شبه همه چیز محیا میشه
  • هوادار IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    صدرصد پرسپولیس حذف می‌شود با کنفدراسیون نمی شود شوخی کرد ومدارک جعل کرد به قول آقای مصطفوی اینها همین طوری هم با فدراسیون ایران لجبازی می کنند وای به حال اینکه مدرک هم داشته باشند تا این ۲تیم فروخته نشوند آش همان آش وکاسه همان کاسه هست
  • محمد TR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    در اصل سند سازی کردن تا پرسپولیس حذف نشه آقای شیث رضایی که می گفتی چه حمایتی از پرسپولیس می کنند بفرما اینم حمایت .مالک پرسپولیس رو تو یک روز عوض کردن تا از آسیا حذف نشه اگه این مشکل برای تیم های شهرستان اتفاق می افتاد هرگز چنین کاری نمی کردن سالها برای اینکه استقلال و پرسپولیس به آسیا برن سندسازی کردن تا مجوز حرفه ای رو بگیرن
  • کیان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    مالکیت پرسپولیس حرفه ای ۶ دهه عام و باشگاه خود مردم است مالکیت کیسه دولتی ۸ دهه خاص و باشگاه خود حکومتهاست لذا مدیریت واحد این باشگاه غیر قانونی و غیر حرفه ای و عوام فریبی است ، کنار هم قرار دادن لگوی پرسپولیس که ارزشمند ترین لگوی باشگاههای آسیاست و لگوی نامفهوم و کیسه ی الاستقلال یک نوع توهین به تاریخ و تمدن ایران است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی