نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
استقلالی‌ها یک سؤال مهم دارند؛ حرف وزیر را باور کنیم یا مهدی تاج را؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید استقلال هنوز شانس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد اما رئیس فدراسیون فوتبال استقلال را از این بازی‌ها حذف شده می‌داند!

در روزهای اخیر مدیران ورزش و فوتبال کشور به دفعات در مورد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده اند که متاسفانه تناقض‌ها در اینباره زیاد بوده است و تماشاگر استقلال متوجه نمی‌شود که آبی‌ها حذف شده اند یا نه و این موجب سردرگمی بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال هم شده است.

وزیر ورزش و جوانان امروز درباره حذف استقلال از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده و تا ۲۱ اردیبهشت ماه فرصت دارد. بسته شدن پنجره‌ها مربوط به بدعهدی و اینگونه مسائل است. فقط پرونده استراماچونی نیست و پرونده‌های دیگری مثل پادوانی و باشگاه الاهلی که مربوط به انتقال مهدی قایدی می‌شود هم وجود دارد.

اما نظر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این باره چیست؟ او گفته است: استقلال به زعم من مشکلات بسیار پیچیده‌ای دارد. به هر جهت حذف استقلال را ۳۱ خرداد اعلام می‌کنند. من این مسائل را متوجه آقای کریمی و مجموعه دیگر نمی‌دانم. این‌ها مسائلی است که انباشت شده. کار بسیار خوبی که آقای کریمی می‌کنند این است که دفع شر می‌کنند و جلوی ضرر بیشتر را می‌گیرند.

سوال مهم این است که تماشاگر و اعضای تیم استقلال کدام یک را باور کنند. امیدوار باشند به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و یا حذف از لیگ قهرمانان آسیا را قطعی شده بدانند.؟ این سوال استقلالی‌ها از وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بی نام IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    چند تا نکته که برای ما هواداران در مورد خبر ورزشی ،ورزش سه و .. محرز هست. خبر ورزشی دشمن سر سخت استقلال بوده و هست از اون زمان که روزنامه بود تا حالا که شده یک رسانه چند منظوره.تمام تیتر های خیر ورزشی خط مشیش اینکه هواداران استقلال به هم بریزه.پیشکسوت های باشگاه پیروزی یکی پس از دیگری با این خبر ورزشی یا رسانه های دیگه مصاحبه میکنند و میخواند برو استقلال لوث بکنند.فشار روانی شدید از این برد استقلال بدجور اونا رو به وحشت انداخته.
  • لنگ زرد IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    تاج یک لنگی تمام عیاره ، از دوران بابامسعود همیشه علیه استقلال بوده و تموم ناداوریها علیه استقلال هم زیر سر این تاجه ، تیم دوم تاج بعد از لنگ هم سپاهانه ، تا پایان هفته ۲۶ لیگ ۱۱ امتیاز برای لنگ و ۸ امتیاز به سپاهان از طریق داوان هدیه داده و ۹ امتیاز از استقلال گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی