نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
وحدت هنانوف یا دانیال اسماعیلی‌فر؟ مسئله یحیی، مهدی قایدی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک ستاره استقلالی ذهن یحیی گل محمدی را در آستانه دربی به خود مشغول کرده است.

در راستای درخشش های ادامه دار مهدی قایدی در استقلال، این ستاره ریزنقش بوشهری در جدال با تیم هوادار آن هم در فاصله چند روز مانده به دربی آمادگی فوق العاده اش را به بهترین شکل ممکن به رُخ کشید.

در روزی که سرمربی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور داشت، مهدی قایدی یکی از بهترین بازیهایش برای استقلال را انجام داد و البته که بدشانس بود که زمانی موفق به گلزنی شد که امیر قلعه‌نویی ورزشگاه را ترک کرده بود.

او یک گل برزیلی زد که شاید مشابه آن کمتر در فوتبال ایران پیدا شود و البته تا زمانی که قلعه‌نویی در ورزشگاه حضور داشت، قایدی طوری بازی کرد که سرمربی تیم ملی وادار شود که نام ستاره آبی‌ها را در فهرست بعدی تیم ملی قرار دهد. قایدی جدا از آنکه با دیدی بسیار عالی، توانست روی گل دوم استقلال، لقمه را برای محمد محبی آماده کند، توانست دو پنالتی هم برای تیمش بگیرد که یکی را محبی گل کرد و دیگری را سیدحسین حسینی وارد دروازه مهرداد طهماسبی کرد. قایدی با ۹ گل زده در حال حاضر یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر نیز محسوب می‌شود که مهارت خاصی هم در گرفتن پنالتی دارد. او دو پنالتی در یک روز برای تیمش گرفت تا زنگ خطر را برای مدافعان پرسپولیس به صدا درآورد.

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی با دیدن نمایش مهدی قایدی دچار تردید شده که از دانیال اسماعیلی فر استفاده کند یا وحدت هنانوف؟ پرسپولیس در دیدار با استقلال نیاز به پیروزی دارد که در کورس قهرمانی از سپاهان جا نماند و برای رسیدن به گل و پیروزی شاید بیشتر به دانیال اسماعیلی فر نیاز داشته باشد. یک مدافع راست که از نفوذهای خوبی برخوردار بوده و پرسپولیس را هجومی‌تر می‌کند اما از طرفی مهدی قایدی ستاره استقلال هم به عنوان وینگر در سمت چپ این تیم خودنمایی می‌کند. یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس نمی‌توانند توانمندی و قدرت دریبلینگ ویران کننده مهدی قایدی در سمت راست تیم خود را نادیده بگیرند.

در این میان شاید وحدت هنانوف بازیکنی دفاعی تر و مناسب تر برای مهار ستاره بوشهری استقلال به نظر برسد اما پیش بینی می‌شود یحیی گل محمدی برای پیروز شدن در دربی از دانیال اسماعیلی فر در ترکیب اصلی استفاده کند، مگر آن که ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • محسن IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    هر دو را گل محمدی بازی میده . اسماعیلی فر میشه دفاع راست و حنانوف هافبک دفاعی کنار سرلک
  • کیوان IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    دمش گرم نیمار آسیا خواب رو از چشمان لنگیا گرفته💙
  • نیما IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ترکیب پرسپولیس تو دربی : بیرو ، گولسیانی ، پورعلی گنجی ، امیری ، اسماعیلی فر ، سرلک ، رفیعی ، صادقی ، ترابی ، عبدی
    • نیما IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      + هنانوف
  • میثم خاتمی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    بنظرم هم اسماعیلی فر رو بازی میده هم هنانوف
  • رهام IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    ترکیب کیسه که مشخصه و میشه انالیزش کرد برای بردن . حسینی/غلامی/سیلوا/یامگا/سلمانی/چشمی/رضاوند/مهری/محبی/قایدی/مطهری ... اما ترکیب پرسپولیس چند پست مبهمه ۱_دفاع چپ امیری یا نعمتی / ۲_هافبک اسدبیگی یا حنانوف / ۳_هافبک بازیساز یا بازیکن ازاد عمری یا رفیعی /۴_مهاجم عبدی یا عیسی یا دیاباته ؟
    • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      واقعا آنالیزت حرف نداشت .اما جنبه ی واقعی ماجرا رو ندیدی شما و اون این که ساپینتو از تیم و توانمندی مهرهای خودش در هر پست شناخت کامل پیدا کرده و به ترکیب ایده آلش رسیده برای همین شما قبل از بازی این پیش بینی رو از ترکیب اولیه تیمش کردی اما مطمئن باش نه شما و نه هیچ مربی دیگه ای در ایران از تفکرات بین دو نیمه ی ساپینتو نمیتونه اطلاع پیدا کنه .اما اون سمت ماجرا یحیی بعد از گذشت ۲۶ هفته هنوز به ترکیب تیمش شناخت پیدا نکرده و تو هر بازی دچار تردید و دو دلی میشه. تا الانم که میبنی شده سوم جدول از صدقه سری اشتبا هات داوری منجمله داور بازی با مس رفسنجان بوده ک شده سوم جدول و صد البته امتیازات بازی با تیمهای پایین جدولی پس من به جای شما باشم به جای این خوش خیالی ها و آنالیز آب دوغ خیاری شدیدا نگران حملات ترسناک استقلال و تیم فوق العاده آماده ی ساپینتو در روز دربی میشدم ..
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    برگ برنده تو دست یحیی هستش بشرطیکه آماده تریناروبچینه چون اصلا نمیشه دستشوخوندولی ترکیب حریف مشخصه همونطوری ک رهام جان گفته
  • عقاب تیز بین IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    بعد از بازی تیم خوشحال تیم پرسپولیس خواهد بود این و مطمئنم قیافه دوچرخه سواران دیدن داره بعد بازی .🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲🚲
  • ابوالفضل آبی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    مهم نیست بازیکن روبروی قاعدی کیه مهم اینه که این پسر قادره هر بازیکنی را دربیل کنه ولی خودم بیشتر دوست دارم اسماعیلی فر فیکس باشه چون خصوصیت هجومی تری داره و فضای بهتری برای قاعدی ایجاد میشه
  • زیگزاگ IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    دو تاشونو هم بذاره، حریف قایدی نمیشن. لایی ها رو بشمارید.
    • پرسپولیس6 IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      صبر کن اولین دربی عمری رو ببین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی