نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
زمان جلسه سرنوشت‌ساز ساپینتو و مدیر جدید باشگاه مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در طول ماه‌های اخیر بارها عنوان شد که شاید کادر مدیریتی باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با مربی منتخب مصطفی آجورلو نداشته باشد اما ظاهراً شرایط فرق کرده است.

طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال قرار است سرمربی این تیم در روزهای آینده به باشگاه رفته و ملاقاتی با سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال داشته باشد.

حجت کریمی در ارتباط با اینکه چه زمانی با سرمربی استقلال دیدار خواهد کرد به خبر ورزشی گفت: «اگر مشکلی در روزهای آینده به وجود نیاید تلاش می‌کنم تا روز دوشنبه همین هفته با سرمربی تیم دیداری داشته باشم تا در رابطه با مسائل مختلف صحبت کنیم».

شنیده‌ها از اتاق مدیریت باشگاه استقلال حاکی از آن است که این روزها مهمترین دغدغه سرمربی استقلال پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم است تا مشکلی از این بابت به لحاظ روحی روانی تیم استقلال را تهدید نکند. همچنین ساپینتو خواهان دریافت دستمزد عقب افتاده خود و همکارانش در کادر فنی نیز بوده که قطعاً در این باره نیز با حجت کریمی صحبت خواهد کرد.

اما مهمترین بحث درباره ادامه همکاری ساپینتو با استقلال است که می‌تواند این جلسه را سرنوشت سازترین جلسه این مدت مدیریت باشگاه با سرمربی تیم درنظر گرفت.

ناگفته نماند؛ ساپینتو تا پایان فصل بعد با استقلال قرارداد دارد ولی ادامه همکاری‌اش با استقلال منوط به پرداخت مطالبات مالی اوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی