نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
۶ |
۰
۳ نکته مهم در ماجرای استعفای فتح‌الله‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده بالاخره از باشگاه استقلال جدا شد و دیگر مدیرعامل آبی‌ها نیست.

فتح‌الله‌زاده که به گفته قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی قرار بود سه‌شنبه گذشته برود، با یک هفته تاخیر سه‌شنبه این هفته یعنی امروز از استقلال رفت. این بار او خودش در تلویزیون برای جدایی اعلام آمادگی کرد که این مسئله نشان می‌داد از وضعیت موجود خسته شده است.

 نکته دیگر این که فتح‌الله‌زاده هرگز نتوانست پول استراماچونی را جور کند و اگر می‌ماند آخر فصل با بازیکنان هم به مشکل می‌خورد چرا که آن‌ها درصدهای پرداختی را قبول ندارند.

 به نظر می‌رسد این بار برخلاف دفعات قبل فتح‌الله‌زاده تمایلی به ماندن نداشت ولی به صراحت اعلام کرد که از قربان‌زاده شکایت می‌کند. او البته از بازگرداندن ۵میلیارد تومانی که رئیس سازمان خصوصی گفته بود هم پشیمان شد و باید دید تکلیف این پول چه می‌شود!

 در مجموع باید گفت فتح‌الله‌زاده دوران خوبی را در استقلال سپری نکرد و شاید اگر زمان به عقب برگردد هرگز حاضر نمی‌شود به جای آجورلو مدیرعاملی باشگاه استقلال را قبول کند. حالا باید دید با جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال تکلیف طلب استراماچونی چه می‌شود و آیا حجت کریمی که به طور موقت جانشین او شده می‌تواند پول مربی ایتالیایی را پرداخت کند تا استقلال از خطر کسر امتیاز فرار کند یا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    افرین بر رئیس سازمان خصوصی سازی واقعا مردعملیاتی است بااین جرثومه ها برخورد کنید از جمله تاج
  • انسان باشیم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    این نیز بگذرد ...افرادی مثل قربانزاده هم چندی بعد از هواداران استقلال معذرت خواهی میکنند و حلالیت میطلبند اما با خدا چه میکنید ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی