نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
۶ |
۰
خودکشی مدیریتی در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها شایعاتی شنیده می‌شود که شاید یکی از مدیران سابق استقلال به عنوان مدیرعامل موقت در این باشگاه مشغول به کار شود.

حمید سجادی چند روز قبل خبر از ماندن فتح‌الله‌زاده تا پایان فصل داد که البته پیرو آن بحث ها و تحلیل های مختلفی مطرح شد. عده ای گفتند او باید می‌رفت و برخی دیگر عقیده داشتند فتح‌الله‌زاده مانده تا بدهی ها را پرداخت کند. در همین راستا شنیده می‌شود شاید برای استقلال یک مدیر موقت بگذارند تا از ابتدای فصل آینده یک مدیر دیگر بیاید. اشتباهی بزرگ که بعید می‌دانیم وزارت ورزش مرتکب آن شود.

مدیران سابق استقلال اگر مدیریت خوبی داشتند وضع باشگاه امروز این گونه نبود و طبعا یک اشتباه را نباید دوبار و چندبار مرتکب شد. استقلال نباید خودکشی مدیریتی کند و اساسا دیگر فرصت اشتباه کردن ندارد. اگر قرار است فتح‌الله‌زاده برود طبعا باید یک مدیر قوی اقتصادی بیاید که بتواند بدهی ها را پرداخت کند. اگر هم قرار به ماندن فتح‌الله‌زاده است طبعا وزارت ورزش باید کمک کند اما این که حرف از مدیر موقت آن هم با استفاده از مدیران سابق استقلال زده می‌شود، واقعا عجیب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    هوادار استقلال اجازه برگشت مدیران تاریخ مصرف گذشته و بی بخاری که قبلا کاری نکرده بودن را دیگه نمیده
    • ندای هواداران آبی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      مگر سعادتمند نبود که جام حذفی که در دسترس استقلال کبیر بود با لجبازی با سرمربی وقت آنرا از استقلال گرفت وبه تراکتور اهدا کرد مگر ماهواداران یادمون رفته مددی چه بلایی سر بازیکنان وکادرفنی وقت آورد بنده خدا شاه فرهاد پاداش بازیکنان را از جیبش پرداخت اگر قراره اینها بیایند همان فتح الله زاده از همه بهتر است این نفرات مردودی چرا پول استراماچونی را ندادند که الان ما هواداران بدبخت شدیم اگر فتل را نمی خواهید همان آجورلو را برگردانید
  • تورج IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    همین سعادتمندی که الان داره واسه خودش با پول تو مجازی اعتبار می خره ، رفته بود ایتالیا خوش گذرونی و به ظاهرا به این قصد که میخواد استراماچونی را برگردونه مردک ...
  • ملابرادر IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    یک گزینه دارم که نمیگم کیه امیدوارم در موقع مناسب اون فرد انتخاب بشه (فردا دوباره این بیکارای رقیب میرن جوسازی می کنن) پس مدیر قوی اقتصادی نداریم متاسفانه ههههه من که به فتح الله زاده قانع هستم باقی هوادارها خودتون میدونید بنظرم بعد اینهمه باید عبرت گرفته باشید از مدیرعامل های قبلی و اینم لحاظ کنید که مجموعه ی مشکلات مدیرعامل های قبلی جمع شده بود و دیگه خودش رو در زمان این بیچاره نشون داد. خیلی کاری نمیشد کرد وقتی از باید از بین گزینه مرگ و مرگ یکی رو انتخاب کنی.
  • کیوان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    موافقم.من هم همین نظر رو دارم واقعا امتحان نمودن دوباره مدیرانی که پیش تر رفوزه شدن استقلال را به جایی نخواهد رساند باید مدیری بیاد که در مرحله نخست یک پشتوانه مالی به همراه داشته باشد تا بتواند بدهی انباشته شده را بپردازد تا استقلال تازه به نقطه صفر برسد.در مرحله دوم‌ ایده ای برای پول آوری و راهی برای درآمدزایی در چنته داشته باشد
    • احمد IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      مجموعه ورزش ما فاسد شده ، الگوی ما هیچ باشگاهی نیست سیاسی ها بخاطر اینکه فوتبال و هوارادان پرشمار ان را کنترل کنند از خصوصی سازی طفره میرن و چون بیشتر این دولت مردان لنگی هستن از دادکان تا بابا مسعود و غیره سر استقلال رو بریدن این بار اول نیست یادتان رفته نجف نژاد رو ما بار سوم هست که به قصد از اسیا محروم شدیم ، فقط یه چیز این تیم ها رو ردست میکنه باشگاه داری کاملا خصوصی ، وزیر ورزش قهرمان لیگ رو انتخاب میکنه عزیزان این رفت و امد ها هم سودی نداره ، دکتر غریب کجاست ،؟ همین فتح الله زاده چند بار رفته و امده از کجا مشخص هست ایشون آبی هست همه لنگی هستند و حجازی ها را خانه نشین کردن سیاست ژن فوتبال رو نجس کرده ، ممنونم لطفا درست به گذشته نگاه کنیم کو استقلال های جنوب ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی