نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش فوری باشگاه استقلال به شایعه کسر امتیاز/ پنجره نقل‌وانتقالات آبی‌ها بسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال توضیحاتی درخصوص محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز ارائه کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال‌ نوشت: در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره وضعیت پرونده استراماچونی در رسانه‌ها منتشر شده که بیشتر آنها گمانه زنی است و مبنای حقوقی ندارد.

حامد افضلی، مدیر بین الملل باشگاه استقلال باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: این طور نیست که مهلت پرداخت طلب استراماچونی ۳۱ فروردین باشد و پس از آن باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز رو به رو شود.

بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، طبق رای فیفا، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت نماید اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست گرندز رای یا جزییات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزییات رای به تعویق می‌افتد.

وی افزود: باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رای پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به اینکه هنوز گرندز رای اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    از مدیران محترم باشگاه استقلال و وزارت ورزش خواهشمندیم هرچه زودتر طالب استراماچونی و پادووانی و همچنین دو سه نفر از بازیکنان قبلی داخلی را پرداخت کنند تا خیال ما هواداران راحت باشد. خواهشا زودتر
  • امیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    پارتی سجادی باشه همینه سرمربی دیوانه ای مثل ساپینتو هر جای دنیا این رفتار رو می‌کرد فنا بود این جا میشه سرمربی برتر هاهاها خدایی پنالتی کوپن تو جیبش از حالا دارن داربی رو در میارن خدایی خجالت نمکشید آجرلو خورد رفت تاج حمایت کرد فتل دزدی کرد فقط بازیکن آوردید پول هیچ کس رو نمی‌دید حالا توقع دارید به خدا مجلس و قوه محترم قضایی باید کل باشگاه استقلال رو قفل کنه
  • رضایاک IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    کیسه به لیگ سه میره.جایی که بهش متعلقِ 😂
    • حاجی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      اتفاقا اونجا متعلق به لنگیاست
  • محسن IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    🖌استقلال از طرف استراماچونی از آسیا حذف نمی شود! طبق نامه فیفا که امروز در رسانه ها منتشر شد حکم قطعی پرونده قطعی استراماچونی مربوط به تاریخ 21 مارس 2023 است و با توجه به اینکه afc پرداخت بدهی هایی که قبل از تاریخ 1 ژانویه 2023 حکم قطعی گرفته اند را برای دریافت مجوز حرفه ای ضروری دانسته ، بدین ترتیب پرونده استراماچونی مشکلی برای مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نمی کند .
  • پرسپولیس6 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    حاضریم از جیب باشگاه پرسپولیس پول ماچونی رو پرداخت کنیم. اما خواهشا تلافی حذف از آسیا رو توی لیگ و دربی با داوری درنیاید. گناه پرسپولیس چیه این وسط؟؟!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی