فاجعه یک قرارداد قرضی در استقلال؛ تماس قایدی هم کارساز نبود/ پول استراماچونی هم پرداخت می‌شد، استقلال شانسی برای آسیایی شدن نداشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخلاف ادعای مهدی قایدی، پس از شکایت دردسرساز آندره‌آ استراماچونی از استقلال، باشگاه شباب الاهلی هم به‌دلیل عدم پرداخت مبلغ قرارداد قرضی ستاره آبی‌ها از این باشگاه شکایت کرده است.

استقلال در تابستان مهدی قایدی ستاره سابق خود را که فوتبال امارات رفته بود، با مبلغ یک میلیون درهم و به صورت قرضی دوباره به تیم خودش اضافه کرد. قایدی که ستاره این فصل تیمش بوده، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل تقریبا ناموفق در امارات، دوباره به ایران برگشت و پیراهن استقلال را به تن کرد. باشگاه استقلال که به شدت درگیر مشکلات مالی و حواشی مختلفی است و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفته، تا به امروز نتوانسته مبلغ رضایتنامه قایدی را به باشگاه اماراتی پرداخت کند و همین موضوع هم برای آن‌ها دردسرساز شد.

مدیران استقلال در چند نوبت با مدیران الاهلی مذاکره کردند تا بتوانند از آن‌ها برای پرداخت رضایتنامه قایدی وقت بگیرند. حتی مهدی قایدی مدعی شد که خودش شخصا با مدیران الاهلی تماس گرفت تا آن‌ها از استقلال شکایت نکنند. موضوعی که البته کارساز نبود و طبق شنیده‌های ما از منابع موثق، باشگاه شباب الاهلی امارات هم از استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است. اینکه قایدی در چه تاریخی با مدیران شباب الاهلی مذاکره کرده و از آن‌ها وقت گرفته، مشخص نیست ولی چند روز قبل مدیران این باشگاه اماراتی از استقلالی‌ها شکایت کردند و پرونده جدیدی به پرونده‌های باشگاه استقلال اضافه شد.

در واقع آبی‌ها در حال حاضر دو پرونده باز در فیفا و ای‌اف‌سی دارند و حتی اگر می‌توانستند پول استراماچونی را پرداخت کنند، به دلیل شکایت باشگاه شباب الاهلی شانسی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نداشتند. خیلی‌ها فکر می‌کردند پرونده استراماچونی و بدهی به این مربی ایتالیایی تنها مشکل استقلال در راه آسیایی شدن بود ولی واقعیت چیز دیگری است و باشگاه سابق قایدی هم یکی از طلبکاران سفت و سخت باشگاه استقلال به حساب می‌آید. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بدانید، استقلال حالا به غیر از مبلغ یک میلیون درهمی که از قبل توافق شده بود، جریمه زیادی هم باید به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کند.

آنطور که مدیران قبلی استقلال و مدیران الاهلی توافق کرده بودند، به ازای هر ماه دیرکرد در پرداخت مبلغ رضایتنامه قایدی، باشگاه استقلال باید ۱۰ درصد پول رضایتنامه را به باشگاه اماراتی بپردازد. اتفاقی بسیار عجیب که حالا دودش به چشم باشگاه استقلال و هوادارانش خواهد رفت و این بدهی سنگین هم به بدهی‌های قبلی این باشگاه اضافه شده است. در واقع هرچقدر مدیران استقلال پرداخت پول رضایتنامه قایدی را به تاخیر بیندازند، باید مبلغ بیشتری را به باشگاه شباب الاهلی پرداخت کنند.

این مطلب را هم بخوانید: شاهکاری جدید از مدیران استقلال/ مدارک صدور مجوز حرفه‌ای بارگذاری نشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    مهدی قایدی خودش اعلام کرد از باشگاه الاهلی تقاضا کرده که فعلا برای اسیایی شدن استقلال دست نگه دارد و آن ها هم موافقت کردند ولی حالا که دیدند استقلال از آسیا حذف شده، شکایت کردند. پس اگر پول استراماچونی پرداخت می شد استقلال از اسیا حذف نمی شد و بعدا فرصت پرداخت بدهی به الاهلی را داشت.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      در بین این شوی تلویزیونی حسین قربان‌زاده و دست‌اندر‌کاران لنگی برنامه فوتبال برتر، 6 امتیازی که به ناحق به پرسپولیس حکومتی به صورت مهندسی شده داده شد فراموش نشود. یکی گل آفساید شیخ دیاباته مقابل صنعت نفت ته جدولی و یکی خطای پشت محوطه جریمه که به صورت مهندسی شده منجر به پنالتی برای پرسپولیس شد مقابل مهمترین رقیب دور برگشت یعنی مس رفسنجان. همه اذعان دارند که امتیاز مقابل مس رفسنجان بسیار کلیدی بود که اگر عدالت اجرا می شد پرسپولیس 2 امتیاز از دست می داد حتی مقابل حریف 10 نفره. و چون استقلال و سپاهان هم با مس رفسنجان بازی دارند این 3 امتیازی که به ناحق به پرسپولیس دادند بسیار حیاتی بود چون مس حریف بسیار قدری است که از قبل پیش بینی کرده بودم. همچنین 11 امتیازی که در این فصل از استقلال به صورت مهندسی گرفته شد هم یادی بکنیم که استقلال الان با 60 امتیاز در صدر جدول بود و همچنین 6 امتیاز مهندسی شده که به سپاهان دادند. سپاهان هم مهندسی شده صدر جدول است
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      رئیس سازمان خصوصی سازی بیاید و با من مناظره کند. 1- برانکو ایوانکوویچ: یک میلیون و چهارصد هزار یورو از بیت المال به دلار 10 فروردین 1402 معادل 83,594,000,000 2- گابریل کالدرون: هفتصد و چهل هزار دلار از بیت المال به دلار 10 فروردین 40,663,000,000 3- ماریو بودیمیر: پانصد و شصت هزار دلار از بیت المال به دلار 10 فروردین 30,772,000,000 فقط برای این سه قلم، مجموعا 155 میلیارد تومان از بدهی های قبلی پرسپولیس حکومتی از جیب مردم و بیت المال پرداخت شد. اگر این مبالغ از بیت المال پرداخت نمی شد خود باشگاه پرسپولیس و مدیرانش توانای پرداخت آن ها را نداشتند و اگر این پول ها در بیت المال می ماند با توجه به قیمت ارز های دلار و یورو چنین پولی در خزانه کشور بود. پول برانکو و کالدرون و بودیمیر قبل از خصوصی سازی و در زمان دولت قبل پرداخت شد و باید پول استرااچونی هم، همان زمان پرداخت می شد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      4- یورگن لوکادیا: یک میلیون دلار به دلار 10 فروردین 1402 معادل 54,950,000,000 5- بوژیدار رادوشویچ: نهصد هزار یورو به یورو 10 فروردین 1402 معادل 53,739,000,000 این دو قلم مجموعا 108 میلیارد و 690 میلیون تومان که سازمان خصوصی سازی بررسی کند از کدام منبع باید این ها پرداخت شود. و در مجموع فقط برای 5 قلم 263 میلیارد تومان از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد و بقیه آن هم بعدا هزینه می شود چون پرسپولیس حکومتی است.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      مهمترین نکته این است که باید سازمان خصوصی سازی توجه کند که این ارقام قبل از این ماجرای به اصطلاح خصوصی سازی صورت گرفته و پول استراماچونی هم مربوط به همان زمان است. وقتی بدهی های گذشته پرسپولیس حکومتی از بیت المال پرداخت شده باید بدهی های قبلی استقلال هم از بیت المال پرداخت شود. علت پرداخت نشدن پول استراماچونی اول مربوط است به دوره ریاست مسعود سلطانی فر و مدیرانی که این شخص در استقلال منصوب کردند و مسعود سلطانی فر باید به دادگاه برای پاسخگویی فراخوانده شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      نکته بعدی این است که چرا سازمان خصوصی سازی به پرونده های پرسپولیس حکومتی در 5 سال حضور مسعود سلطانی فر در پرسپولیس ورود نمی کند و میلیارد ها میلیارد پولی که از بیت المال برای پرسپولیس حکومتی هزینه شد را مورد بررسی قرار نمی دهد و حتی 8 میلیاردی که از اسپانسر استقلال گرفته شد و به پرسپولیس دادند در حالی که متعلق به استقلال بود و همچنین 30 میلیاردی که محمد‌جواد آذری جهرمی با منصب و نفوذی که داشت از همراه اول گرفت و به پرسپولیس داد در حالی که باید به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تیمی 15 میلیارد می داد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      ضمنا چرا به قضیه مهدی طارمی ورود نمی شود؟ چون مهدی طارمی وقتی با تیم ترکیه ای قرارداد داشت همزمان با پرسپولیس هم قرارداد بسته بود و در پرسپولیس بازی می کرد. طبق قانون باید تمامی بازی های پرسپولیس که در آن مهدر طارمی بازی کرده بود 3 بر صفر به نفع رقیبان می شد و پرسپولیس هم به دسته سوم فرستاده می شد. در نتیجه خبری از پوکر و گلات و این حرفا نبود. اما برای جلوگیری از این فاجعه، دکتر حسن روحانی و مسعود سلطانی فر در سطح بین المللی با اردوغان مذاکره می کنند که جلوی فاجعه را بگیرند و سند سازی هم برای ارائه به فیفا و CAS ارائه می کنند اما وقتی به استقلال می رسد می گذارند که استقلال نابود شود. بعضیا میگن CAS رای داده. عزیزان CAS بر اساس اسناد رای میده و قبلا مسعود سلطانی فر و روحانی و اردوغان و تیم های پرسپولیس و ... نشستن سند سازی های لازم رو برای ارائه در CAS انجام دادن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم باید سوال شود وقتی دکتر مصطفی آجورلو به خوبی تیم استقلال را مدیریت می کرد و تیم هم با مدیرعاملی ایشان قهرمان شد چرا برکنارش کردید. برکناری ایشان چه دلیلی داشت آیا جرمش قهرمان کردن استقلال بود یا اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا همه کاسه کوزه ها را بر سر دکتر فتح الله زاده خراب کنید و استقلال را به نابودی بکشانید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      منتظر افشای ریز اطلاعات باشگاه پرسپولیس حکومتی و گردش مالی این باشگاه و میزان دریافتی ها از بیت المال در 8 سال گذشته توسط دکتر حسین قربان‌زاده هستیم به اضافه توضیحات درباره 800 میلیارد دلار درآمد نفتی که در زمان ریاست دکتر احمدی نژاد اصولگرا معلوم نیست چه شد. همچنین منتظر نظرات کارشناسی ایشان درباره عملکرد دولت فعلی افزایش قیمت دلار از 30 هزار به 60 هزار تومان و افزایش شدید قیمت مسکن و ماشین و تمامی اقلام مصرفی مردم هستیم. امیدوارم شهامت پاسخگویی در تمامی زمینه ها را داشته باشد. 30 میلیون هوادار استقلال منتظرند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      ما 30 میلیون هوادار استقلال، خواهان محاکمه مسعود سلطانی فر و محمد جواد آذری جهرمی و مدیران منتصب در استقلال توسط مسعود سلطانی فر و واریز مبالغ هنگفت پول های بیت المال به باشگاه پرسپولیس حکومتی هستیم و منتظر ورود قوه قضاییه و دست اندرکاران مربوطه هستیم. باید قوه قضاییه مو رو از ماست بیرو بکشه برای هر دو تیم پرهوادار استقلال و پرسپولیس حکومتی و نه فقط استقلال یا علی فتح الله زاده. همه مدیران در طی این 8 سال باید دادگاهی شوند. نباید کاسه کوزه ها فقط سر یک نفر شکسته شود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      از دکتر حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی که در دانشگاه امام صادق تحصیل کرده و اصول گراست سوال می کنم 800 میلیارد دلار درآمد نفتی در زمان دکتر احمدی نژاد چه شد؟ شما این 800 میلیارد را در عدد 55 هزار ضرب کن تا ببینی که ماشین حساب توان پاسخگویی ندارد آنقدر که عدد بزرگ است و به صورت عدد علمی نمایش می دهد. همچنین شما اصولگراها پاسخ بدهید چطور می شود در عرض چند ماه دلار از 30 هزار تومان به 60 هزار تومان برسد و ارزش دارایی های مردم نصف شود و این ضرر و زیان را چه کسی جبران می کند؟ منتظریم اصولگراهایی که ادعا دارند جواب مردم را بدهند. همچنین از ضررهایی که مردم در بروس دادن و از میلیاردها پولی که دولت از فروش ماشین های بی کیفیت با رقم های نجومی در می آورد هم توضیح بخواهید
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      پرسپولیس بازی با مس رفسنجان رو مهندسی برد و مهندسی براش درآوردن. خطای بیرون محوطه جریمه رو براش پنالتی گرفتن و 3 امتیاز تقدیمش کردن. حتی پرسپولیس حکومتی انقدر ضعیف بود که نتونست مس رفسنجان 10 نفره رو ببره و یک گل بهش بزنه پس اگه پنالتی گرفته نمی شد پرسپولیس 2 امتیاز بسیار حساس از دست می داد و این 2 امتیاز می تونه قهرمان رو در آخر فصل تعیین کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      همه از دولت جتاب رئیسی با اینهمه کارشناس اقتصادی و درس خونده های مثلا داشنگاه امام صادق تقاضا داریم بگوید چگونه دلار از 30 هزار به 60 هزار رسید. شما ها که دیگه 3 جز صورت مالی رو می دونید پس چرا نتونستید جلوی این فاجعه ملی رو بگیرید. قاجعه ملی اینه که دارایی های مردم در عرض چند ماه نصف شد نه اینکه فتح الله زاده 5 میلیارد بیشتر برداشت. تا کی می خواهید ذهن مردم رو از حقایق منحرف کنید
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم باید سوال شود وقتی دکتر مصطفی آجورلو به خوبی تیم استقلال را مدیریت می کرد و تیم هم با مدیرعاملی ایشان قهرمان شد چرا برکنارش کردید. برکناری ایشان چه دلیلی داشت آیا جرمش قهرمان کردن استقلال بود یا اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا همه کاسه کوزه ها را بر سر دکتر فتح الله زاده خراب کنید و استقلال را به نابودی بکشانید.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      موقعی که پرسپولیس حکومتی باید بردهی برانکو را پرداخت می کرد به جای بدهی برانکو رفت برای لیگ قهرمانان آسیا 7 بازیکن درجه یک خرید چون می دونست پول برانکو و دیگرن را دولت روحانی و مسعود سلطانی فر از بیت المال پرداخت می کنن و خیالشون راحت بود که هر غلطی خواستن می تونن بکنن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      چرا وزیر ورزش جناب سید حمید سجادی خواهان ماندن آقای فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل است...1- چون خودش دکتر مصطفی آجورلو که استقلال را به مقام قهرمانی رسانده بود برکنار کرد و به جای ایشان، آقای فتح الله زاده را آورد. اگر او را هم برکنار کند به ایشان گفته می شود که مدیر قهرمان را برکنار کردید و مدیری آوردید که دوران مدیریتش تمام شده بود و این نشام می دهد تصمیم گیری شما غلط بود. در نتیجه همه تقصیرها متوجه سید حمید سجادی می شود...2- به دلیل اینکه همه بدهکاری های پرسپولیس حکومتی توسط مسعود سلطانی فر و دولت قبلی پرداخت شد و همه گندکاری ها را ماست مالی کردند ولی سید حمید سجادی نتوانست از عهده یک پرداخت استراماچونی بر بیاید و می خواهد همچنان فتح الله زاده حضور داشته باشد تا همه تقصیرها را گردن او بیندازد....
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      3- اگر دکتر فتح الله زاده را برکنار کند و استقلال دربی یا قهرمانی لیگ را از دست بدهد می گویند سید حمید سجادی بد موقعی مدیرعامل استقلال را برداشت. اما اگر فتح الله زاده بماند و در صورت قهرمانی استقلال می گوید ببینید چه مدیری انتخاب کردم و اگر استقلال قهرمان نشود تمام تقصیرهای عدم قهرمانی استقلال و حذف استقلال را گردن فتح الله زاده می اندازد. بنابراین بهترین حالت برای وزیر ورزش آقای سید حمید سجادی ابقای فتح الله زاده است تا مقصر بودن وزارت ورزش در حذف استقلال از آسیا پنهان بماند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      بعضیا میگن پرسپولیس درآمد آسیایی داره؟ باید سوال کنید چطوری درآمد آسیایی کسب کرد؟ در سال 2018 مسعود سلطانی فر با نابودی استقلال شفر که بهترین تیم تاریخ 20 ساله استقلال بود نگذاشت استقلال قهرمان آسیا بشه تا 4 میلیون دلار کسب نکنه. با اینکه شفر گفت بود قرارداد جبارف، تیام و امید ابراهیمی تمدیدی شود ولی نوچه ها و مدیران دست نشاندش قرارداد رو تمدید نکردند تا استقلال در آسیا بازنده شود و چون استقلال الهلال رو اوت کرده بود و استقلال هم بدون اسکلت اصلی سراغ السد قطر رفت در نهایت با حذف دو تیم استقلال و الهلال رقیبی برای پرسپولیس نماند و رفت فینال که شکر خدا روسیاه شدند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      سال 2020 هم با فراری دادن استراماچونی بعد از بردهای پرگل و بازی های جذاب و پرگل، استقلال رو بدون سرمربی و بدون خرید بازیکن به رقابت های آسیایی فرستادن که استقلال حذف بشه و الهلال هم که به دلیل کرونا غایب بود و باز هم پرسپولیس به فبنال رفت بدون داشتن حریف و باز روسیاه شدند مقبال تیمی ضعیف. بدون شک اگر شفر و استراماچونی بودند استقلال یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی آسیا حداقل می آورد و 6 میلیون دلار پاداش می گرفت. ضمنا وقتی استقلال بدون سرمربی به آسیا فرستاده شد برای یحیی گلمحمدی و پرسپولیس 7 بازیکن درجه یک هم خریدند. پس نگید پرسپولیس درآمد آسیایی داره که مضحک و خنده داره. با حذف بهترین تیم غرب آسیا یعنی استقلال شانس تیم های درجه 2 افزایش پیدا می کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      پرسپولیس حکومتی رو در عرض 5 سال سیاه 10 جام مهندسی شده بهش دادن حتی بدون بازی و حتی به خاطر قضیه طارمی تیم پرسپولیس باید به دسته 3 سقوط می کرد ، و این برای فوتبال آسیا و جهان خجالت آوره اما سایت varzesh3 تیتر کرده که 5 میلیاردی که علی فتح الله زاده گرفته فوتبال ایران رو خجالت زده کرده. عالم محضر خداست.
    • پرسپولیس زلزله IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      چقدر دلت پره تو !!! هر روز میای رساله مینویسی؟! خخخخخ تشت رسوایی مدیدریت کیسه افتاده دنبال تطهیر نباش!!!
    • MAMALI IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      خودت میگی بعد خودت پاسخ میدی ؟ کلا یکسری مطلب معلوم نیست از کجا کپی کردی هر روز میای اینجا پیست میکنی بعد فکر میکنی خیلی با معلوماتی ؟؟؟ یکی این بنده خدا رو از برق بکشه والا میسوزه ها از ما گفتن بود
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      کاش میشد تو رو نجات داد. استقلال و پرسپولیس پیشکش! منو یاد کل کل بچه مدرسه ایهای دهه هفتاد انداختی. اون وقتا که هنوز بازیو بلد نبودیم و بازیچه می‌شدیم. اونوقتا که نمی دونستیم این دو تا تیم منبع و هم مفر مالی بچه های بسیار بالاست! امسال لیگ عربستان برام جذاب بود، سال بعد احتمالا ام ال اس آمریکا هم با خرید مسی بهش اضافه میشه. احیانا جز اصحاب کهف که نیستی؟!!!
    • ایمان IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      میگما اگه بشینی سر درس مشقت بهتر نیست یا خدا چقدر تو بیکاری طومار نوشتی خخخخ
    • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      اشکال نداره همین که تا حالا استقلا به دسته سه نرفته برو خدا شکر کن با این چرت و پرتا نمیتونی سرورت پرسپولیس زیر سوال ببری فعلا برو نظری بده که هنوز تو لیگی کیسه وقتی زورش بیاد چرت پرت زیاد میگه
    • سوز میاد IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • دست خدا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    یعنی خبر لنگی و ورزش لنگی دو رسانه و دو بازوی قوی رسانه ای لنگ از هیچ خبرسازی در جهت حذف استقلال از آسیا و بحرانی کردن شرایط تیم در کوران رقابتهای لیگ در جهت خوش خدمتی به بولینگ کوتاهی نکردند و این کلی جای سپاس و تشکر داره
    • غلام IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      ۱۷ پنالتی پارسال برای کبسه و بدبخت کردن گلگهر و امتیاز زورکی برای یک قهرمانی بعد از چندین سال و خرج ۷۰۰ میلیارد برای همان قهرمانی
  • ع ق QA ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    من اصرار دارم این حرفها همه ش اصولی نیست و استقلال تاوان نابودی پاس را می دهد و اولیائی و منصوریان مقصر هستند و مثل پاس باید به لیگ سه بروند مثلا استقلال چابهار بشه
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خبر ورزشی شده کاسه داغتر از آش و همه تخلفات مالی واقعی و غیر واقعی استقلال رو پوشش میده اما همین خبر ورزشی با پول بیت المال کمر بسته زدن ریشه پرافتخارترین و بهترین باشگاه کشور و بقیه باشگاه بخصوص یه باشگاه رو گل و بلبل نشون میده
  • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    این تیم یا باید بره جایه قبلش همون دسته پایین تر یا فوتبالو بزاره کنار همون دوچرخه سواری رو ادامه بدن وگرنه اینهمه ریخت وپاشی که کردن جمع کردنی نیست بعداز قاعدی هم نوبته محبی و یامگا میرسه
  • هادی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ازبازیکنان خواشمندیم تحت هیچ‌شرایطی بهم نه ریخته وفوتبال زیبا را انجام بدن تایک قهرمانی دیگربدست بیاید وپوز دزدان ودروغگویان به خاک مالیده شود نه ویفا نه هیچ کس دیگری زبان به سخن بازنکند بخاطر شادی دل خودتون وروحیه بالای خودتون وسلامت خودتون سلامت باشین یاعلی ع
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    کسیه کشا دیگه آخر خط البته بابا سجادی هست
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    بمب‌های سردار و فتل یکی پس از دیگری منفجر می شوند . البته مقصر هم وزارت است که بخاطر اینکه عقده ۹ساله ۱۰ ساله نشه چشم بر روی تخلفات بیشمار کیسه بست تا حدی که الان طلبکار هم هستند .
  • حسین DE ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    به نظرمن زیباترین جمله ای که رئیس سازمان خصوصی سازی به فتح الله زاده گفت این بود،به نظرمن شمامقصّرنیستید.کسانی مقصراست که شمارامدیرگذاشته،البته فکرکنم وزارت ورزش هم دراین موضوع کاره ای نباشد.
  • محمد دادادش IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    این جماعت کیسه متوهم هنوز هم دارن بدبختی های خودشون رو گردن پرسپولیس و دیگران می اندازن و نمی خواهند قبول کنند که مدیران بی عرضه و بیسواد خودشون که فقط فکر جاه طلبی و ریاست و فکر جیب خوشون بودند با پول پاشی و حیف و میل این تیم رو به روز سیاه نشوندند
  • Majid US ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    زورشون فقط به استقلال و پرسپولیس رسیده ،چرا از گل گهر ،سپاهان ، فولاد و بقیه صنعتی ها نمی پرسن یه زمان سپاهان اسمش سیمان سپاهان بود یا فولاد که آب و خاک اهواز بعدتر شد جنوب اهواز محلی از لیگ نداشتن فقط می آمدن برای تفریح اگر بحث مالی اونموقع هم استقلال و پرسپولیس پول نداشتن یه زمان استقلال و پرسپولیس تو اصفهان بازی داشتن کل استادیوم یا قرمز بود یا آبی .استقلال و پرسپولیس هویت لیگ ایران هستن حساب کن جام جهانی بدون برزیل یا آرژانتین هرچقدر هم ضعیف باشن چرا بابت هزینه این تیم‌ها حرفی نمی زنن فقط منتظرن پرسپولیس یا استقلال هزینه کنن راستی تو اینهمه سال سپاهان اینهمه بازیکن خارجی گرفت چرا یکبار به مشکل نخورد بحث مدیریت باشه مدیرای سپاهان همونایی هستن که شاهکار ویلموتس را ساختند. سپاهان به مشکل نمی خوره چون پولی که مصرف می شه بی حساب کتاب
  • سالار IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    سلام قضیه مربوط به فساد مالی در باشگاهها میباشد وبقیه صحبتهایی که دوستان مطرح میکنندچنانچه مالی نباشد فعلا مد نظر نیست ان هم از زمانی که تیمها وارد بورس شدند فرقی نمی کنه چه تیمی باشه اگر واقعا شماها خواهان عدم وجود فساد مالی در فوتبال هستیدنباید برای شما فرق داشته باشدکه کدام تیم خلاف مالی دارد حق را باید گفت چه پرسپولیس باشه چه استقلال
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    برید جلو بوق بزنید این همه سال با درآمد صیاد منش گذروندیم همه اینها رو درست خواهیم نمود تازه مسی رو هم میاریم
  • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    ببینیم امروز براتون پشت محوطه جریمه پنالتی می گیرن ؟
  • احمدرضا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    دوست گرامی با نام کاربری کیسه کش مافیا فوتبال ایران،خیلی ذهن خیال پردازانه برای فیلمهای خیالی دارد،اگر ادامه دهد یه چیزی می شود،فقط باید ترشی نخورد 😂😂 بنده خدا بیکاری،اینقدر حوصله برای نوشتن مهملات و نوشته های چیپ،برید سایت باشگاه تون انتقاد سازنده کنید،راهکار بدهید،ذهن تان را از بدی ها نجات دهید شاید فرجی شد استقلال از این منجلاب خود کرده نجات پیدا کرد
    • کیسه حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      آقا احمدرضا این فرد گماشته خود تیم کیسه هست که اومده اینهمه دروغ و تهمت و افترا رو به پاکترین تیم دنیا پرسپولیس کبیر نسبت داده اینا هرروز این تهمتها رو با اسمهای مختلف برای فریب دادن هواداران بچه سالشون که نمیتونن درست فکر کنن مینویسند و کیسه ورزشی هم نظرات پرسپولیسیها رو یک در صد چاپ میکنه فقط برای رد گم کنی اما نظرات تیم کیسه رو کامل چاپ میکنه واقعا متاسفیم تیمتون خلاف کرده اونوقت وزیر و وکیل و پرسپولیس رو متهم میدونید هرچی سرتون بیاد حقتونه
  • سهیل IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    تا وقتی هوادارای آبی به دنبال دشمن فرضی میگردن و نمیرن یقه مدیراشون رو بگیرن همین داستانه
  • مصیب IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خب بیسوادکیسه کش اگرسوادداشتی قیمت دلارمحاسبه میکنی پاداش دو فینال اسیایی پرسپولیس چی شد بشین یه دو دوتا پیش خودت کن ببین درامد دوباشگاه یکی بوده ازطرفی وقتی بازارگرمی میکنید بازیکن بنجال باهزینه هینگفت میگیرید فکر اینجاش نمیکنید
  • گوران IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    بابا سجادی کمک می کند بیت المال شده بیت الکیسه اینجا هم شده خبر کیسه
  • سالار IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    اینهمه هزینه کردین باز حریف پرسپولیس نشدید چرا چون اصالت ندارین
    • زهرا IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی آقا سالار چقدر حرفهاتون درسته زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان زنده باد آقا یحیی سرمربی سرخ ترین و محبوب ترین و مظلوم ترین تیم ایران انشاالله تعالی یا منتقم
  • کامران زارعی IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    قبلا ذکر کرده بودام:موقعی که تیام جپاروف الهیار مجید حسینی،و یک بازی به فینال غرب آسیا مونده بود و تیم شفر با بازیکنانی نظر ابراهیمی کریمی۰۰۰۰۰میتونست ستاره سوم رو بگیره دوستان بی لیاقت ومثلا تاجی(یعنی لنگی بودن) چه اتفاقی افتاد بطوریکه حتی معلوم نشد پول فقط همین الهیار چی شد،تیم عالی ساپینتو وقتی دیدن میتونه قهرمان آسیا بشه،وزارت لنگی همشون روزه سکوت گرفتن ولی بدونید چیزی که خواهد ماند هواداران وتاج هست۰تمام۶۹۵
  • جمشید IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    اقای چینی حالا بشین به حال باشگاه خودت گریه کن نه به حال باشگاه رقیبت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی