نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش جالب ساپینتو و بازیکنان استقلال به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر علیه بازیکنان استقلال و سرمربی تیم هم بود!

مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت که روزبه چشمی به من زنگ زد و گفت اگر پول نگیرد بازی نمی کند! کاپیتان دوم استقلال در برنامه فوتبال برتر روی خط آمد و این موضوع را تکذیب کرد و البته مدیر عامل باشگاه استقلال هم تلاش کرد که اینطور وانمود کند که علیه کاپیتان تیمش حرفی نزده است.

او هم چنین مدعی شد به بازیکنانش نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد پول داده است اما بازیکنان استقلال ادعای او را قبول ندارند و مدعی هستند که دریافتی آنها نزدیک به ۵۰ درصد است. از سویی مدیر عامل باشگاه استقلال مدعی شده است که به ریکاردو ساپینتو در ماه‌های اخیر ۱۰۰ هزار دلار پول داده است.

بعد از صحبت‌های روزبه چشمی علیه علی فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر سرمربی و بازیکنان استقلال تصمیم گرفتند فعلا سکوت کنند تا در هفته‌های پایانی برای قهرمانی در لیگ برتر برنامه ریزی کنند. مقرر شد آنها در پایان فصل و بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی مطالبات خود را با مراجعه به کمیه وضعیت پیگیری کنند. به واقع قرار است بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال به صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده پاسخی ندهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • صادق IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بازم به غیرت این بازیکنان آقای فتح الله زاده یاد بگیر
  • حامد IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    البته‌اینجا‌بازی‌کنانهم‌مقصر‌بودن‌‌وشاید‌آن‌موقع‌عتصاب‌نمی‌کردن‌‌وباشگاه‌را‌تهدید‌نمی‌کردن‌‌وازخودگذشتگی‌بخرج‌می‌دادن‌.وپول‌‌را‌استرا‌می‌دادن‌‌این‌اتفا‌ق‌نمی‌افتاد‌.اینجا‌‌نشون‌‌میده‌که‌این‌بازی‌کنان‌برای‌باششگاه‌بازی‌نمی‌کنن‌‌آنها‌برای‌پو‌لها‌یشان‌‌بازی‌می‌کنن‌‌حالا‌این.تیم‌نشد‌تیم‌دیگر.‌‌مثل‌خیلی‌‌از‌بازی‌کنانی‌‌تیم‌را‌به‌بازی‌‌تو‌تیم‌رغیب‌می‌فروختن‌‌‌البته‌اینجا‌هم‌مدیرت‌‌نتواست‌‌تیم‌راجمع‌کند‌‌اون‌فکر‌می‌کرد‌.بااین.کارتیم‌‌‌نجات‌دهد‌.‌ولی‌‌نیم‌بجایگاهش‌برگشت‌‌ولی‌آسیائی‌راازدست‌داد‌.
  • محمد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    میلیاردی پول میگیرن بازم ناراضی هستن مردم نون خوردن ندارن
  • غریبه IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی خخخخخ
  • سعید IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    قهرمانی؟؟تو گلوتون گیر میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی