نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمایت یک استقلالی به نفع علی فتح‌الله‌زاده؛ دلم برای او می‌سوزد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا رجبی پیشکسوت استقلال از علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل مستعفی آبی‌ها دفاع کرد.

رضا رجبی پیشکسوت استقلال در ابتدا گفت: ببینید چقدر یک انسان استقلال و مدیر موفق تحت فشار است و چقدر بی عدالتی می‌بیند. فتح الله زاده احساس تنهایی می‌کند و کارهای معرفتی انجام می‌دهد و معتقد است رفتن انسان‌ها بعضی اوقات از ماندن تاثیر بیشتری دارد.

رجبی ادامه داد: تعجب می‌کنم از دولت مردانی که نام استقلال را اینگونه خدشه دار می‌کنند. نام استقلال غیر از آنکه استقلال یک مملکت را نشان می‌دهد، یک تیم فوتبالی است که نماینده مردم ایران است. یعنی الان این مسئله ملی گرایی است نه مسئله باشگاهی. چند وقتی است که فتح الله زاده به زمین و زمان متوسل شد اما هیچکس کمک نکرد. این زایده مدیریت قبلی بود که آن همه پول آمد و هزینه شد و هیچکس به فکر این نبود که یک روزی استقلال دچار مشکل می‌شود.

رجبی افزود: من واقعا به عنوان یک هوادار نه کسی که در استقلال بازی کرده است دلم برای فتح الله زاده می‌سوزد که یک تنه باید بیاید همه مشکلات را حل کند. این پول برای کشور ما که ثروتمند است پول خاصی نیست. تعجب می‌کنم که چرا آمدند دست فتح الله زاده را در پوست گردو گذاشتند و تا لحظه آخر هم همه امیدواری‌ها را دادند. هرچند که فقط بخشی از این مشکل، بدهی استراماچونی بود و از قبل هم هیچ کدام از آن آقایان تلاش نکردند مدارک را کامل کنند و دنبال این بودند که پول را در باشگاه هرجور که دل شان می‌خواهد خرج کنند.

رجبی در پایان افزود: امیدوارم تا آخر فروردین بتوانند این پول را جور کنند که حداقل کسر امتیاز نشود. استقلال 30 میلیون هوادار دارد. من از ریاست جمهوری، مجلس، وزارت ورزش و جوانان و هرکسی که از دستش بر می‌آید کمک کند، می‌خواهم که این بحث را جمع کنند. این برای کشور ما خوب نیست که برای صد میلیارد بیایید هویت باشگاه و هویت ملی را زیر سوال ببرید. امیدوارم کمک کنند فتح الله زاده هم برگردد چون هیچکسی در این شرایط نمی‌تواند کاری که او می‌کند را انجام دهد. از روزی که آمده سوپرجام را گرفته و الان هم تیمش در بالای جدول است. این از تدبیر و درایت اوست، او در بدترین شرایط آمد پولی که داشت را صرف امور جاری باشگاه کرد. اگر می‌آمد پول استراماچونی را می‌داد و تیم ششم بود مردم راضی بودند؟ به هر صورت باید همه دست به دست هم بدهند که این مشکل حل شود و کسر امتیاز نشود و انشالله استقلال با فتح الله زاده امسال هم قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    کاش حاجی هم بعد این همه... یه نوشابه برات باز میکرد منتها فکر کنم مسائل مهمتری از جمله برداشت طلب نداشتش داشته ،شایدم اندازه تو قبولش داری قبولت نداره ،شایدم میشناست چه ادم خانمان براندازی هستی ترجیح میده از دور برات دست تکون بده
    • فتح الله راده بخاطر مردم بمان و بجنگ IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      فتح الله زاده پرافتخارترین مدیر فوتباله با کلی عناوین قهرمانی ، لنگیا یا هر کس دیگه ای چه خوششون بیاد چه نیاد ، چه او رو باسواد و دکتر و ... بدانن چه بیسواد و عامی او کارهای بزرگی در استقلال کرده البته که مثل همه آدمها معایب و ضعفهایی هم داشته اما مافیای فوتبال دلش نمیخواد فتح الله زاده در استقلال باشه چون قاعده بازی در این فوتیال رو بلده البته مافیا اینبار دیگران رو جلو انداخته یکی مثل قربانزاده از خصوصی سازی تنها حرفش اینه که فتح الله زاده ۵ میلیارد برداشت کرده همین !! آدمی که هنوز نفهمیده همین فتح الله زاده کمپ ناصر حجازی رو از دهان شیر درآورده و سندش رو بنام استقلال زده با دهها میلیارد تومان ارزش واقعا ارزش این رو داره باهاش گفتگو کرد ؟؟!!!!
  • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    فتح ا... زاده دست تنها بود کلی مشکلات و بدهکاری تلنبار شده بود اومد با عشقی که به استقلال داشت بتونه کاری کنه اما نخواستن چون نمی خوان استقلال در صدر باشه زمین زدن استقلال رو می خواستن اما به لطف یزدان و با بودن سرمربی بمانند ساپینتوی با مرام استقلال قهرمان میشه خدا از وزیر و همراه اول نگذره استقلال و فتح ا... زاده رو تنها گذاشتن بمانند سایر تیمها وامی می دادی که فتح ا... زاده باهاش استراماچونی رو تسویه می کرد رئیس خصوصی سازی خیر نمی بینی چون با دروغات فقط خواستی تیم استقلال رو وارد حاشیه کنی اما ساپینتوی تسخیر کننده ی قلبها زود همه رو شناخت به همین دلیل تیم رو با ذهنیت برنده بودن نگه داشته این تنها موردیه که برای خیلی ها مایه ی عذاب است ساپینتوی دوست داشتنی خدا پشت و پناهت باشه فقط و فقط دعات می کنیم در این راه موفق و سربلند باشی
  • هوادار IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    آقای رجبی. کارنامه و شخصیت شما برای همه روشن است. دلت به حال خودت بسوزد. فتح الله زاده چندین بار به استقلال خیانت کرده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی