نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش وزیر ورزش به استعفای فتح‌الله‌زاده/ همواره حامی این دو باشگاه بوده و هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش نسبت به اعلام استعفای فتح‌الله‌زاده اظهار بی‌اطلاعی کرد و با این وجود این آمدن و رفتن‌ها را امری طبیعی دانست.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره استعفای فتح‌الله‌زاده در پستی اینستاگرامی، و همچنین این‌که پول پرداخت بدهی به استراماچونی یک بار از سوی دولت و سازمان خصوصی‌سازی به مبلغ ٩٠میلیارد تومان تامین شد اما برخی سعی دارند توپ به زمین دولت و وزارت ورزش بیفتد که با توجه به تهیه این پول توسط دولت، منصفانه نبود، گفت: امروز با وجود این‌که تعطیل بود بر حسب وظیفه در دفتر حضور داشتم و تا لحظه‌ای که خدمت شما هستم، رسما و حتی غیررسمی یا تلفن و حتی پیامک در جریان این استعفا قرار نگرفته‌ام. این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است اما مهم این است که اگر بابرنامه باشیم این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند. باید اصل مطلب را دریابیم و به این فکر باشیم که باشگاه‌های معتبر و باسابقه ما مثل باشگاه‌های سرخابی و بقیه باشگاه‌های معتبر ما خدایی ناکرده با تغییرات دچار لطمه نشوند. این وظیفه ذاتی ماست و بنده به همراه تمام معاونینم همواره حامی این دو باشگاه بوده و هستیم.

وی با اشاره به بدهی‌های باشگاه استقلال در پرونده اخیر گفت: این موضوع برای دو سال قبل است و از دو سال قبل همه این موضوع را می‌دانستند. ما هم یکی دو بار منابع مالی لازم را در اختیار دو باشگاه قرار دادیم و برای تمامی حمایت‌ها در چارچوب قانون در خدمت هستیم. از تمامی ظرفیت‌ها و مهلت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد اما این حمایت‌ها در چارچوب قانون است چرا که پس از حضور این دو باشگاه در محله واگذاری، قانون اجازه نمی‌دهد از منابع دولتی برای باشگاه‌ها استفاده کنیم. تا جایی که قانون اجازه دهد از باشگاه‌ها برای شاد کردن و امیدوار نگه داشتن هواداران این باشگاه‌ها حمایت خواهیم کرد. 

سجادی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم روال درباره مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این شکل است که مدیران این دو باشگاه استعفایشان را در ابتدا تقدیم هیئت مدیره باشگاه می‌کنند و پس از بررسی این موضوع در هیات مدیره، این موضوع به وزارت ورزش می‌آید و پس از آن این موضوع در جلسه‌ای فوری با حضور وزیر، معاونین و اعضای هیئت مدیره بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۵
  • پرویز IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اما سه بار تمام بدهی های پرسپولیس پرداخت کردید و امسال هم دو بازیکن با هزینه 3میلیون دلار خریداری کردند
    • میلاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      نه داداش 30 بار بوده امسالم 20 میلیون دلار دادن . اون تیمی هم که 6 امتیاز ازش کسر شد پرسپولیس نبود . اون تیمی هم که با 13 بازیکن رفت فینال اسیا هم پرسپولیس نبود اون تیمی هم که پارسال حق گرفتن بازیکن نداشت پرسپولیس نبود
    • حسین IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      آقا پرویز درست گفتند متاسفانه به استقلال کمک نشد
  • هوادار IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    پس بهتره برای ساختن ساختار و تهیه برنامه یه مدت تیمها رو تعطیل کنین چون وضع فعلی استقلال به خاطر تغییر ناگهانی مدیرعامل از سوی شما هست
  • هوادار IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بله حامی ما هستید ممنون نگذاشتید که ما از آسیا حذف نشیم حداقل به فکر آبری خودتون بودین که یه تیم از کشورمون بخاطر پول از آسیا حذف میشه اونوقت النصر میره رونالدو رو میگیره
  • رسول IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    چی داری الکی میگوی ۹۰میلیارد کجا رفت
  • رضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ایران فقط پرسپوليس نیست. استقلال وبقیه تیم‌ها چه گناهی کردن. 54
    • کلنگلیس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      درحرف حامی استقلال درعمل حامی لنگپلیس
  • حسین TR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    شما وزیر ورزش هستید یا وزیر استقلال و پرسپولیس اصلا برای چی از این دو تیم حمایت می کنید این تبعیض است
  • استقلال IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    آقای سجادی طبق فرموده خودش شب و روزش رو برای پرسپولیس گذاشت و موفق هم شد تیم محبوش رو بجای استقلال ببره آسیا ، سالهاست که استقلال تنها شده و برای کسی اهمیت نداره . آه و نفرین میلیونها طرفدار استقلال بدرقه بابا حمید و تیم محبوبش .
    • کلنگلیس IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      👏👏👏👏👍👍👍👍🤲🤲🤲🤲💙💙💙💙💫💫👑👑
  • واعظ آشتیانی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    آخه بی انصافها ، یه کم وجدان داشته باشید. بابا حمید فقط در قضیه استراماپولی ۲ بار پول داد و سردار هاپولی کرد . چرا یقه سردار را نمی گیرید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی