نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
باورنکردنی؛ یک نفر می‌تواند استقلال را از حذف نجات دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا ممکن است استقلال از جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود؟ این سوالی است که تماشاگران تیم استقلال از خود می‌پرسند.

۳۱ مارس آخرین فرصت برای تیم‌های بدهکار به منظور تسویه حساب و بارگذاری مدارک در سایت مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای بود و کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۹ ماه قبل هشدار داده بود یکی از الزامات کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌ها و بارگذاری مدارک مربوط به آن در سایت است. استقلال شب گذشته در آخرین فرصت موفق به انجام این کار نشد به این خاطر که اصلا پولی به حساب باشگاه نیامد که از سوی علی فتح‌الله‌زاده پرداخت شود.

البته از نظر فیفا استقلال برای  پرداخت بدهی استراماچونی تا پایان فروردین مهلت دارد و در صورتی که این بدهی را در این مهلت پرداخت نکند یک پنجره را از دست خواهد داد.

استقلال برای پرداخت بدهی به طلب‌کاران داخلی و خارجی خود برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه زده و مهلت خواسته است. به هر صورت استقلال در روزهای آتی باید بدهی‌ها را پرداخت و طبق وظیفه آن را در سایت بارگذاری کند. استقلال امیدوار است با وساطت مهدی تاج که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌شمار می‌رود، این فرجه را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد و در این صورت این شانس را خواهد داشت به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران به جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    تاج اگر می خوای بخشیده بشی این کار رو بکن استقلال لیاقت رفتن به آسیا رو داره کاری نکن که هوادارا ازت متنفر باشن اگر کمک کردی خدا پشت و پناهت باشه و گرنه تا آخر عمر نمی بخشیمت
    • مکتب عبده قاتل تختی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      خیالت راحت باشه لنگی تاج از قماش خودتونه اونم از نوع آبهای مسموم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • تاج پرسپولیسیه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مهدی تاج و نبی از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب میشن و از دستیاران ویژه بابا مسعود بودند بیشتر وقتشان صرف امور پرسپولیس است مثل دیروز که کار را برایشان در آوردند
    • Ali IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      مثل اینکه تو همخانه ی تاج بودی که میگویی او پرسپولیسی هست، او فقط اول ریاست برایش مهم است و دوم هم سپاهان،پس به کاهدان زده ای ، درمورد نبی هم به او حکم بدهند به تیم تو هم می آید برای او فرقی نمیکند پرسپولیس باشد ویا استقلال باشد ویا هیچ کدام نباشند حکم گرفتن مهم است ،ضمنا به همین زودی پنالتی های هفده گانه اهدایی سال قبل یادتان رفت ؟؟؟!!! حالا یک پنالتی در بیست وهفت هفته داور اشتباه کرده همین را علم کرده اید ؟؟؟راستی امتیاز معیشتی را که اصلا یادتان نمی آید.
  • باقری IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    با استیفای فتح الله زاده مخالفت شود و از او حمایت شود با تشکر
  • استقلالی اصیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    دیروز برای پیروزی و زردک پنالتی معیشتی و گل معیشتی گرفتن خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی