نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
۸ |
۰
اظهارنظر تأسف‌بار ساپینتو درباره حذف استقلال از آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از افرادی که در طول روزهای گذشته نسبت به خبر احتمالی حذف استقلال از آسیا به شدت پیگیر این موضوع بود سرمربی پرتغالی استقلال است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که در تیرماه سال جاری به عنوان سرمربی جدید این تیم با این باشگاه قرارداد بست امیدوار بود تا تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران را در رقابت‌های آسیایی هدایت کند.

او این روزها گرچه با قدرت در تمرینات استقلال حضور دارد و عملکرد بازیکنان تیمش را زیر نظر گرفته اما در حاشیه تمرینات نسبت به اتفاقات احتمالی پیش رو ابراز نگرانی می‌کند.

از افراد نزدیک به اردوی تیم استقلال خبردار شدیم ساپینتو در این باره که - اگر پول استراماچونی به موقع پرداخت نشود ممکن است این تیم از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باز بماند - گفته: «این واقعاً حیف است که تیم استقلال با این پتانسیل نتواند در رقابت‌های آسیایی شرکت کند».

اشاره واضح سرمربی استقلال از «پتانسیل این تیم» به طرفداران میلیونی استقلال در سراسر کشور بوده است. از طرفی او نسبت به توانایی های تیمی که حالا نزدیک به ۹ ماه است که هدایت آن را در دست دارد ایمان پیدا کرده و به همکارانش در تیم استقلال گفته: «واقعاً اگر شرایطی به وجود بیاید که استقلال نتواند به آسیا برود از این بابت به شدت ناراحت خواهد شد».

او با بیان این جمله که «حیف است چنین تیمی به آسیا نرود» در طول روزهای گذشته سعی داشته تا این موضوع را به طریقی به اطلاع مدیران باشگاه استقلال نیز برساند.

در اخبار مربوط به تلاش مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی آمده بود که مذاکرات مدیرعامل باشگاه استقلال با مدیرعامل شرکت همراه اول هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما برخی مدیران باشگاه نسبت به اتفاقات مثبت ظرف ۲۴ ساعت آینده ابراز امیدواری کرده بودند.

طبق اعلام یکی از مدیران باشگاه استقلال این مجموعه باید یک میلیون و ششصد هزار یورو بابت قرارداد و جریمه دیرکرد پرداخت نشدن آن به حساب استراماچونی واریز کند و حداکثر مهلت پرداخت این مبلغ نیز روز جمعه هفته جاری یازدهم فروردین ماه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    چند غلط در متن فوق دیده شد یکی اینکه نوشته قرار داد ساپینتو را تیرماه امسال ذکر کرده بود ویک جای دیگه نوشته که ساپینتو گفته حیفه این تیم با این پتانسیل به آسیا برود معلومه خبر ورزشی با دست پاچگی تمام پشت سر هم اطلاعیه می دهد تا شاید استقلال را محروم نماید واقعا راست گفتند امپراتوری رسانه همه جانبه لنگپولیس را تقویت واستقلال را تضعیف روحيه می کند اما نمی داند استقلال تکیه گاهش خداوند بزرگ است از قدیم گفته اند با خدا باش وپادشاهی کن خبر ورزشی چرا فقط به استقلال کبیر پیله کرده ایی اصلا لنگپولیس هیچ مشگلی ندارد لعنت بر قلم‌های شیطانی چطور از این راه نون سرسفره خانواده‌ هاتون می برید بس کنید دیگه خسته نشدید شبانه روز در حال قلم زدن علیه استقلال مظلوم هستید شما کار وزندگی ندارید مگر نه اینکه تعطیلات عید هست به خدا خسته شدیم از این همه خبر تکراری ونا امید کننده
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    یکی به این ساپینتو حالی کنه اینجا ایرانه شاید از آسیا حذف بشیم ، ولی عوضش امنیت داریم خخخخخخخ
  • هوادار سپاهان IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    حذف این تیم حکومتی را به هواداران استقلال تسلیت عرض مینماییم.امیدوارم درس عبرتی شود برای مدیران مفت خور استقلال
  • کرمانشاهی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    فتح الله زاده ۱۰ میلیارد تومان از بودجه استقلال را صرف کرد ولقب شوالیه گرفت پهلوان ،قهرمان،شوالیه یک غلطی بکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی