رافائل سیلوا - آرتور کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی استقلال شاید آنها در سال جدید به تهران برنگردند.

آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا بازیکنان خارجی استقلال هستند که چند وقتی است از این باشگاه پولی دریافت نکرده‌اند.

طبق قانون اگر باشگاهی تا ۲ ماه مطالبات بازیکنان خود را پرداخت نکند آنها می‌توانند با دادن اخطار قرارداد خود را فسخ کنند هر چند یامگا و سیلوا در مدت حضورشان در استقلال بابت حضور در تمرینات بدقولی نکرده‌اند اما در صورتی که طلب آنها قبل از تعطیلات نوروز پرداخت نشود ممکن است باشگاه استقلال با دردسر جدیدی مواجه شود.

از آنجا که این بازیکنان قرار است راهی کشورهای خود شوند در صورت عدم پرداخت مطالبات آنها این نفرات می‌توانند در تمرینات شرکت نکنند که این مساله یک هشدار جدی به مسئولان استقلال خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خارجی داریم تا خارجی . یکی میشه دیاباته راه به راه قهر میکنه سر پول و خودشو میزنه به مصدومیت ، یکی میشه لوکادیا و نمی تونه شرایط کشور را تحمل کنه ، یکی میشه استوکس گنگستر و بی انضباط ، یکی رادوشوویچ : محبوب ولی پولکی و قراداد گران و ... /نتیجه :در کل این دوتا خارجی استقلال (یامگا و سیلوا) تا اخر فصلم پول شون ندن میان سر تمرین بس که حرفه ای هستند.
  • مهدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    از این دوتا بعیده . یعنی به برخی بازیکنای داخلی استقلال بیشتر میخوره بعد تعطیلات نیان سر تمرین تا این دوتا 😂
  • احسان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    خدایی استقلال خارجی هاش عجیب غریب با ایران جورن . یامگا و سیلوا که به کنار . خود ساپینتو هم خیلی بی باک هست که با همه محرومیت های سنگین و لگدی که بهش زده شد و بازیکن نخریدن مدیریت و... بازم میاد با جسارت ادامه میده . همون آمانوف هم دوست نداشت بره دو نیم فصل مازادش کردن نرفت . اون رفتنم بخاطر نا امید شدن و به خطر افتادن فوتبال جوونیش بود
  • محسن اخوان IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    داری اشتب می زنی . اون خارجی که قراره بعد تعطیلات برنگرده لیاندرو پریرا مهاجم پیروزی هست که الانم خودش و خانومش پرچم ایران روی بیوی پروفایل شون برداشتند ...
  • محمد صادق جاوید IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    کانال های پرسپولیسی دارن میزنن باشگاه پول پریرا رو پرداخت نکرده و این بازیکن داره برای تعطیلات میره از اون طرف پرچم ایران را از بیو اینستاگرامش برداشته و احتمالا دیگه برنمی گرده . بعد خبر ورزشی میگه خارجی های استقلال که تو این دوسال نشون دادن بازیکنان بسازی هستن ممکنه برنگردن ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی