نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
خبر ویژه به ساپینتو؛ مقابل گل گهر روی نیمکت می‌نشینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است تا قبل از بازی با نساجی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از شکسته شدن حکم سرمربی استقلال خبر دهد.

استقلال در حالی آماده بازی با نساجی می‌شود که ریکاردو ساپینتو چند روز قبل درخواست کمیته انضباطی بابت تعلیق دو جلسه محرومیتش را اجابت کرد و بابت حرف‌هایی که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با پیکان بر زبان آورده بود از جامعه فوتبال عذر خواست.

به همین خاطر استقلالی‌ها چند روز است که منتظرند تا کمیته استیناف در این رابطه تصمیم بگیرد و حکم تعلیق را بدهد. از طرف دیگر مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند با توجه به اشتباه تایپی در رابطه با حکم بازی با مس کرمان و اینکه سرمربی آبی‌پوشان در بازی با نساجی هم روی نیمکت نخواهد بود عملاً اگر تعلیق دو جلسه‌ای اعمال شود او دیگر مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت و از بازی با گل‌گهر می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

در همین خصوص شنیدیم امروز پس از پایان تمرین استقلال سرمربی این تیم دوباره پیگیر ماجرای تعلیق حکم شد و مدیران باشگاه هم به ریکاردو ساپینتو تأکید کردند با توجه به گفت‌وگوهایی که با مسئولان فدراسیون داشته‌اند، به احتمال زیاد قضیه حکم تا قبل از بازی روز سه شنبه با نساجی مشخص می‌شود و تکلیف به طور کامل روشن خواهد شد. با توجه به اهمیت فوق‌العاده بازی با گل‌گهر استقلالی‌ها می‌خواهند سرمربی تیم در این جدال که هفته آینده انجام می‌شود روی نیمکت حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا.م IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    عجب فدراسیون خوبی،مثل آژانس هسته ای رازنگهداره، اصلأ درز و مرز هم نداره وکیسه کشا باباندماجدی،جاودانی کیسه کش لابیگرشون از همه چی اطلاع دارند،دست پیش رامیگیرند،زدوبند که نگو،آجرکه کولاک کردمعیشتی،پنالتیهای جیره بندی هفتگی وسنگ اندازی در مسیر مدعیان قهرمانی ....ادامه دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی