نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
واکنش ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمی از کاربران خبرورزشی معتقد هستند در جنجال ایجاد شده در بازی مس کرمان و استقلال، رفتار ساپینتو باعث درگیری شد.

از هفته هجدهم لیگ برتر، مس کرمان و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که آبی‌پوشان تهرانی موفق شدند با نتیجه ۲-۳ به برتری برسند.

این بازی حواشی بسیاری داشت و با جنجال به پایان رسید. زمانی که استقلال گل سوم را به ثمر رساند، درگیری بین کادر فنی دو تیم رخ داد که با تصمیم داور ریکاردو ساپینتو از زمین بازی اخراج شد. ساپینتو هنگام ترک زمین رفتاری تحریک‌آمیز به سمت هواداران مس انجام داد و باعث درگیری بین خودش و ماموران نیروی انتظامی شد.

در همین ارتباط:

در نظرسنجی خبرورزشی از شما کاربران پرسیدیم که در این اتفاق ساپینتو مقصر بوده یا خیر؛ ۵۵٫۲ درصد سرمربی آبی‌ها را مقصر دانستند و ۴۴٫۸ درصد هم معتقد بودند او بابت ایجاد این حواشی مقصر نیست.

شما همچنان می‌توانید با مراجعه به صفحه اول سایت خبرورزشی در این نظرسنجی شرکت کنید.

عکس| اختلاف نظر جدی درباره ساپینتو/ سرمربی استقلال هم مقصر است هم نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    واقعا نظر سنجی هاتون مایه ی تعجبه وقتی می دونید اینجا رای بر اساس واقعیت نیست بلکه بر اساس منافعه ، هواداران تیمهایی که با استقلال منافعشون مقابل همه معلومه به ضرر ساپینتو رای می دن این نظر سنجی پایه و اساس منطقی نداره
    • عادل IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      اولآ متاسفم برای خبر ورزشی لنگی که نطر سنجی کذایی گذاشته دوما این نطر سنجی کجا گذاشتید که من استقلالی ندیدم سوم اینکه آنچه که از دوربین‌های تلویزیونی پخش شد تمام وکمال مقصران تیم کرمانی بودند وساپینتو عزیز هیچ گونه حرکت غیر معمول انجام نداد چهارم اینکه عده لنگیهای مجازی که از روی عناد رای می دهند نه از روی انصاف پس رای گیری شما کاملا بی اعتبار است ضمنا خبر ورزشی خیلی از کامنتهای طرفداری استقلال را انتشار نمی دهید رأی گیری باید زیر نظر هیت منصفه ایی تشکیل شود نه اینکه از روي هواداران مجازی لنگی که اکثر آنها خردسالان زیر ۱۸ سال هستند وبه سن رأی گیری نرسیده اند متاسفم که همه به نوعی قصد ضربه زدن به استقلال کبیر را دارید وگرنه آیا رسانه مجازي تو از باشگاه استقلال اجازه گرفتی که رأی گیری گذاشتی اگر براساس این رأی گیری های کذایی باشد برای هر چیزی در این مملکت می توانید رأی گیری نمایید آیا آن را ملاک قرار می دهند
  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    میدونی چرا نیمی معتقدا ساپینتو مقصره چون بیشتر مخاطبین شما و خود شما به سمت رقیب غش میکنید
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
    لابد خبر ندارید که آن نیمی لنگیها هستند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی