نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
ساپینتو به دلیل تعصب زیادش محروم می‌شود/ گفته بودم باید به بازیکنان استقلال اعتماد کرد/ این برد هدیه روز مرد و ولادت امیرالمؤمنین بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال گفت: باعث خوشحالی است که استقلال دومین برد پیاپی اش را در شرایطی کسب می‌کند که خیلی ها از این تیم قطع امید کرده بودند اما اعتماد به همین نفرات ارزش های شان را اثبات کرد.

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی تیم استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار چنین بازی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته قبل مقابل کمپ استقلال صحبت کردم و از برخی مسایل در تیم‌مان انتقاد کردم به این خاطر بود که ارزش واقعی بازیکنان تیم مان را می دانستم. مطمئن بودم چه پتانسیلی در این تیم وجود دارد و حالا همه این تیم را می بینند.

وی افزود: شما به محبی، مهدی قائدی و بقیه بچه های تیم استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چطور در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کنند. وقتی من می‌گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آنها درست بازی بگیریم برای همین بود.

کریمی تأکید کرد: من از هواداران میخواستم که به این بچه ها اعتماد کنند و فرصت بدهند. تیم ما فقط روحیه لازم داشت که شکر خدا در این مدت و از بازی با تراکتور در جام حذفی آن را تا حدی بدست آوردیم و الآن فقط باید روی همین روند پیش برویم.

این مدیر استقلال اضافه کرد: با کمال احترام به نماینده خوب کرمان باید بگویم که استقلال در این بازی خیلی بهتر ظاهر شد. درست است ما یک گل زودهنگام خوردیم اما بچه های تیم خیلی سریع دوباره به خودشان آمدند و با درخشش در زمین حریف یک برد روحیه‌بخش خارج از خانه را کسب کردند.

مطهری - قایدی - رضاوند - مهری

وی اضافه کرد: این می تواند خبر خوبی برای طرفداران استقلال باشد که ما در هفته های آینده هم با همین وضعیت جایگاهمان در جدول را بهتر می کنیم. حتم دارم این اتفاق می افتد.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال درباره حاشیه های پایان بازی و اخراج دوباره سرمربی استقلال گفت: قطعاً هیچکس از این قبیل اتفاقات خوشحال نمی‌شود و ما هم دوست نداریم سرمربی تیم مان اخراج شود. دوست نداریم اتفاقات دور و بر تیم مان تنش زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو هم در میان گذاشتیم و او هم خودش قبول دارد اما گاهی اوقات تحت فشار بازی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان مانع آن شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک موضوع مهم دیگر درباره سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به تیم استقلال و هوادارانش فکر می‌کند. او در صحبت هایش به ما گفته که تا چه اندازه به نتایج این تیم اهمیت می‌دهد و برد و باخت استقلال تا چه اندازه در زندگی روزمره اش تاثیرگذار است. به همین خاطر باید بابت این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال به ساپینتو تبریک گفت.

کریمی یادآور شد: البته نبودن ساپینتو در بازی بعد مقابل نفت مسجد سلیمان قطعاً به ضرر استقلال خواهد بود که امیدوارم این موضوع با درایت اعضای کادر فنی خللی در نتیجه گیری استقلال ایجاد نکند. اما به طور کلی در پایان بازی اتفاقاتی رخ داد که از زیبایی های این مسابقه تماشایی کاست. من نمی خواهم درباره اتفاقات قضاوت کنم چون نمی دانم چه موضوعی درون محوطه فنی تیم ها رخ داده بود. وی در پایان افزود: امیدوارم هواداران با این برد به خوبی به استقبال روز پدر بروند چون این برد هدیه روز مرد و ولادت امیرالمؤمنین(ع) بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدعلی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    چرا هیئت مدیره استقلال ساپینتو را جریمه نمیکنه ؟رفتار مربی استقلال بسیار زشت وزننده هست ومربیان تیم های دیگر به ضعف اخلاق او پی بردند ودر جریان بازی برا امتیاز گرفتن از استقلال ساپینتو را به حاشیه میبرند ونمونه ان گل دومی بود که از به هم خوردن ارامش وتمرکز تیم از مس خورد.اگر طاهری در تیم استقلال نبود ساپینتو هر هفته اخراج میشد.هنوز ۱۲بازی از لیگ برتر وبازیهای جام حذفی باقی مانده با رفتارهای زشت ساپینتو امیدی به موفقیت استقلال نیست
  • بهرام IT ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    یکی فقط بیاد به اینها حالی بکنه که جلالی را بازیکن ثابت داخل زمین بگذارند ما که هر چی میگیم گوش کسی بدهکار نیست.فقط یک سانتر درست و دقیق روی دروازه شد که اونهم بابایی بی خاصیت دوباره با سر به آسمان زد اون سانتر هم جلالی در همان دقایق کمی که داخل زمین شد فرستاد.
  • بهرام IT ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    به همان اندازه که قائدی برای استقلال ارزش داره جلالی هم دقیقا همانطور هست م باید بازیکن ثابت و فیکس باشه جلالی....
  • سلطان IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    این چرا فقط مصاحبه میکنه عوضش
  • موحد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    درود بر مربی باغیرت آبی
  • سامانی از. اصفهان IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    من طرفدار قرمز هستم. ولی باید بگم مربی استقلال ساپنتو واقعا ‌‌خوب و حرفه ای تیم را جم کرد . اگر بمونه‌و سال‌دیگه خودش تیم ببنده . در آسیا عالی نتیجه میگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی