نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ببینید: تمرین یک فوتبالیست پرسپولیسی با نیمار/ فرشاد پیوس این بازیکن را نخواست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مربی ایرانی با انجام تمرینی جالب در کنار فوق ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

محمدعلی حیدرپور که در اینستاگرام برخی او را با نام «موعلی» می‌شناسند یک تولید کننده محتوا در خصوص فوتبال است. این چهره ایرانی سال‌ها به انجام مربیگری در رده‌ها و باشگاه‌های مختلف مشغول بوده و در سال‌ها اخیر با به اشتراک گذاشتن تصاویر فوتبالی و تمرینات جالب در اینستاگرام توانسته شهرت زیادی کسب کند.

موعلی اکنون بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و کمتر ستاره‌ای در دنیای فوتبال وجود دارد که او با آن‌ها ملاقات نکرده باشد.

این مربی به تازگی ویدیویی را از تمرین جالبش در کنار نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که مربوط به کنترل توپ است را در صفحه خود منتشر کرده که بسیار پربیننده شده است.

جالب است بدانید که محمدعلی حیدرپور سال‌ها پیش برای تست دادن در آکادمی پرسپولیس زیر نظر فرشاد پیوس شرکت کرد اما هیچ‌وقت موفق به پوشیدن پیراهن این تیم نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هادی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    سلام فرشادپیوس درحدی نبوده که این بنده خداموعلی رانخوادشمارابه خدافکرکنیدفرشادپیوس اگرازفوتبال چیزی میدانیس یامربی پرسپولیس بودیابهش تیم میدادن یاحداقل به عنوان کارشناس ده رسانه ملی دعوتش میکردن هیچ کس عددی حسابش نمیکنداین جورادمهاهرچندوقت یه مصاحبه میکنن که بگن ماهم هستیم۵۸۳
    • El Capo FR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
      سلام خیلی عذرمیخوام بااحترام اول ک فرشاد پیوس هم درزمان خودش عین قدیمی های فوتبال کسی بوده، شمام کم لطفی نفرمایید، منتها این واقعیتی که ورزش و فوتبال توایران سلیقه ای هستش، هرمربی دنبال منافع خودشِ و اگه به دلیلی ایشونو نخواسته دلیل بر این نیست توانایی نداشته، عین همین الان توباشگاه های بزرگ، شاید نخواستنش باعث شده ک تلاش بیشتر کنه وبهترین کاروانجام بده ک داده الانم داریم موفقیت ایشونو میبینم، همیشه نخواستن بد نیست، پلی میشه برای ثابت کردن، برقرار وسربلند ایران وایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی