نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ساپینتو دست‌بردار نیست؛ تماس‌های مکرر برای انتقال یک بازیکن/ باید به تیم ما بیایی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو تا اکنون چند بار با ریکاردو آلوس بازیکن هموطن در تیم تراکتور تماس گرفته و از او خواسته به تیم استقلال ملحق شود.

در جریان دیدار استقلال - تراکتور چه در تبریز و چه در تهران ریکاردو ساپینتو از شیوه بازی بازیکن شماره ۱۶ تراکتور یعنی ریکاردو آلوس خوشش آمد و در تلاش است این بازیکن را به جمع شاگردانش اضافه کند و حتی حاضر شده برای به‌خدمت‌گیری او بازیکن هم معاوضه کند.

جالب است بدانید ریکاردو ساپینتو برای به‌خدمت‌گیری ریکاردو آلوس تا اکنون چند بار با او تماس گرفته است. البته در ادامه اتفاق بسیار جالب و در نوع خود عجیبی در این خصوص رخ داده که آن، تماس شخصی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تیم تبریزی بوده است.

ماجرا از این قرار است که ساپینتو بعد از شنیدن خبر مخالفت باشگاه تراکتور با درخواست استقلال مبنی بر جذب آلوس، با تلفن شخصی با نصیرزاده تماس می‌گیرد و از طریق مترجمش، نیاز جدی خود به این بازیکن هم‌وطنش را اعلام و از مدیرعامل تراکتور درخواست می‌کند تا با این انتقال موافقت کند. تماس عجیبی که البته با پاسخ صریح نصیرزاده مبنی بر مخالفتش با این انتقال همراه شد. مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سرمربی استقلال عنوان کرده که هرگز نمی‌تواند با انتقال ارزشمندترین و موثرترین ستاره تیمش به استقلال موافقت کند و چنین اجازه‌ای را صادر نمی‌کند.

البته سرمربی تیم استقلال کسی نیست که با این پاسخ‌های منفی دست از تلاش بردارد. او ابتدای فصل هم این‌قدر با محمد محبی و باشگاه سانتاکلارا تماس گرفت تا در نهایت پای محمد محبی را به تهران باز کرد و به نظر می‌رسد این بار هم این قدر با ریکاردو آلوس و باشگاه تراکتور تماس می‌گیرد که در نهایت موفق به جذب بازیکن هموطن خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • آقای منافات !! IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    از نظر نصیر زاده چون استقلال تیم تهرانه و ساپینتو پرتقالیه و تراکتور تیم تبریزه و آلوز هم پرتقالیه این با قانون نقل و انتقالات منافات داره حالا چرامنافات داره چون پرتقال در پرتقال میشه گریپنارجی در حالیکه آبی در قرمز میشه بنفش و این در زمانی که آقای نصیرزاده قوانین رو تدوین میکرده اشاره ای بهش نشده .............
    • علی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      سرمربی استقلال عقل درست وحسابی نداره چرت و پرت میگه چرا باید تراکتورسازی بهترین بازیکنشو به استقلال بده.پر رویی هم اندازه داره آقا .
  • مهدی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    از اونجایی که دکتر شوالیه حاج فتل این تماس رو گرفته و وزیر هم تاکید بر تقویت کیسه رو داره پس هوشنگ خان دستور رو اجرا کن!
  • حسین IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    اون وقت بایدزنوزی پاشوتبریزنذاره آلوزخطقرمزماست
  • شیش ۶ IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    الوز بیا کیثه تا ببینیم بهانه ی بعدی پرتغال چیه .اخه تو که داری زحمت رو کم میکنی الوز رو میخای برای فرناز بخری یا پرویز کلا گیس.
    • علی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      آفرین
  • سلطانیه تراختورچی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    از این کیسه شکایت کنید دیگه اعصاب ما رو خورد کردن
  • ناشناس IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    سرمربی استقلال اشتباه می کند وقتی بازیکنی در تیم بزرگتر از استقلال هست نباید با آوردن به تیم کوچک خرابش کرد .
  • تراختور IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    عجیبه ساپینتو میخاد الوزو از بزرگترین تیم آسیا بیاره به یه تیم بی نام و نشان
  • سعید IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    ریکاردو تنها بازیکن گل ساز تراکتور است انتظار داری چی بشه اقای ساپینتو انقدر زنگ منتظر بمگن زیر پات علف سبز شه یاشاسین اذربایجانم 🇦🇿
  • علیزاده IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    بی درو پیکر ترین و بی قانون ترین لیگ آسیا . مگه نصیرزاده نکفت شکایت میکنه ؟ پس چی شد ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی