نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
داستان‌های متفاوت از ستاره پرسپولیس/ از زندگی در الهیه تا رفتن به رستوران لاکچری زعفرانیه/ وقتی مدافع پرسپولیسی را در ونیز هم شناختند!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس، علاقه زیادی به غذاهای ایرانی به خصوص کباب دارد.

یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی بود. این بازیکن که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و در تیم‌هایی چون ذوب آهن، سپاهان و نساجی هم سابقه بازی دارد، در حالی امسال به پرسپولیس آمد که خیلی‌ها او را خرید موفقی برای این تیم نمی‌دانستند و معتقد بودند به کار پرسپولیس نمی‌آید. با این حال گولسیانی نه تنها عملکرد خوبی در این فصل داشته و یکی از بهترین‌های پرسپولیس به حساب می‌آید، بلکه در دربی فرشته نجات تیمش لقب گرفت و در جریان تساوی دو بر دو مقابل استقلال موفق شد هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. گئورگی برخلاف خیلی دیگر که به ایران آمدند و خیلی زود رفتنی شدند، از زندگی در ایران راضی است و مشکلی ندارد. در این گزارش می‌خواهیم به زندگی خارج از فوتبال مدافع گرجستانی پرسپولیس بپردازیم. داستان‌های متفاوت از زندگی گولسیانی را در ادامه می‌خوانید:

داستان جالب پیوستن به پرسپولیس

داستان پرسپولیسی شدن گولسیانی هم در نوع خودش جالب است. او در خصصوص قطعی شدن حضورش در پرسپولیس و استقبال شدید هواداران از او می‌گوید: من همراه همسرم در تعطیلات به رم رفته بودیم و پست مربوط به حضورم در این باشگاه منتشر شد. ولی در آن لحظه من خبر نداشتم و وقتی به خانه برگشتم و موبایلم را چک کردم باور نمی‌کردم که چه اتفاقی افتاده است. چرا که کلی دنبال کننده و کامنت و پیام داشتم و خودم و خانواده‌ام خیلی خوشحال بودیم. واقعا هواداران پرسپولیس استقبال گرمی‌از من کردند که من حتی در کشور خودم ندیدم. وقتی در رم بودم و در یک رستوران نشسته بودم که کارمند و مدیرش ایرانی بودند. و وقتی همان لحظه خبر پرسپولیسی شدن من آمده بود مرا دیدند و می‌گفتند خیلی خوش آمدی! ایرانی‌ها و هواداران پرسپولیس در همه جای دنیا هستند. در زمانی که در رم و حتی ونیز بودم چند نفر جلویم را گرفتند و من را شناخته بودند. اصلا انتظار این را نداشتم و واقعا برایم جالب بود و قدردان این موضوع هستم.

رفت و آمد با راننده

گولسیانی علاقه‌ای ندارد که در تهران رانندگی کند و ترجیح می‌دهد با راننده رفت و آمد کند. باشگاه پرسپولیس برای او راننده استخدام کرده و این بازیکن را جا به جا می‌کند.

داستان های متفاوت از ستاره پرسپولیس/ از زندگی در الهیه تا رفتن به رستوران لاکچری زعفرانیه/ وقتی مدافع پرسپولیسی را در ونیز هم شناختند!

رفقای صمیمی گولسیانی چه کسانی هستند؟

مدافع گرجستانی پرسپولیس به واسطه حضور چند ساله در ایران و بازی در تیم‌های مختلف، با اکثر بازیکنان شاغل در فوتبال ایران آشنایی دارد. با این حال او با بعضی از بازیکنان صمیمی‌تر است. او در پرسپولیس ارتباط خوبی با همبازیان و اعضای کادرفنی این تیم برقرار کرده و تقریبا با همه پرسپولیسی‌ها رابطه خوبی دارد. با این حال سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند و شیخ دیاباته رفقای صمیمی گولسیانی در پرسپولیس محسوب می‌شوند.

زندگی در الهیه

گولسیانی بعد از پیوستن به پرسپولیس مدتی را در هتل گذراند و بعد از آن باشگاه برای مدافع خود یک آپارتمان تهیه کرد. منزلی که گولسیانی در آن سکونت دارد در شمال شهر تهران و منطقه الهیه واقع است و گولسیانی هم از زندگی در آن قسمت از تهران رضایت دارد.

عاشق کافه و رستوران

گولسیانی علاقه زیادی به کافه و رستوران گردی دارد. او معمولا در اوقات بیکاری خود به رستوران می‌رود و خوردن غذاهای ایرانی جزو تفریحات دوست داشتنی او محسوب می‌شود. پاتوق اصلی مدافع پرسپولیسی‌ها رستوران دژاوو در زعفرانیه است. این رستوران لاکچری جزو گران ترین رستوران‌های تهران است و گولسیانی معمولا اوقات فراغت خود را در این رستوران می‌گذراند.

داستان های متفاوت از ستاره پرسپولیس/ از زندگی در الهیه تا رفتن به رستوران لاکچری زعفرانیه/ وقتی مدافع پرسپولیسی را در ونیز هم شناختند!

دوری از خانواده؛ بزرگترین مشکل گئورگی

گولسیانی صاحب ۵ فرزند است و وابستگی زیادی به آن‌ها و همسرش دارد. خانواده بازیکن گرجستانی پرسپولیس ساکن ایران نیستند و بیشتر رفت و آمد می‌کنند. با این حال زمان‌هایی که گئورگی در ایران تنهاست، دلتنگی کمی او را اذیت می‌کند و به نوعی بزرگترین مشکل این بازیکن برای زندگی در تهران است.

عاشق کباب و بریانی

گولسیانی به شدت به غذاهای ایرانی علاقه مند است و سعی می‌کند غذاهای مختلف را تست کند. او چندی قبل و قبل از آمدن به پرسپولیس و وقتی که در اصفهان زندگی می‌کرد، گفته بود: من همه غذاهای اصفهان را می‌شناسم؛ مثل بریانی، خورشت ماست اما غذاهای سنتی ایرانی مثل قیمه، قرمه، زرشک پلو با مرغ، شیشلیک را واقعا دوست دارم.

ارتباط صمیمی با یحیی

گئورگی که با نظر مستقیم یحیی گل محمدی جذب شد، ارتباط بسیار خوبی هم با سرمربی پرسپولیس دارد و یحیی او را جزو مدافعان برتر لیگ ایران می‌داند. گولسیانی چندی قبل در تعریف از یحیی گفته بود، کار کردن با گل محمدی برایم خیلی جذاب است چون حس می‌کنم درک ما از فوتبال شباهت زیادی دارد و می‌دانم که چیزهای زیادی است که از این مربی یاد می‌گیرم.

داستان های متفاوت از ستاره پرسپولیس/ از زندگی در الهیه تا رفتن به رستوران لاکچری زعفرانیه/ وقتی مدافع پرسپولیسی را در ونیز هم شناختند!

تهران را به اصفهان ترجیح می‌دهد

گولسیانی در اصفهان و تهران زندگی کرده و علاقه زیادی به این دو شهر دارد. او در تعریف این دو شهر بزرگ ایران می‌گوید، در اصفهان چیزهای قشنگ زیادی دیدم؛ مثل نقش جهان، سی و سه پل، زاینده رود. واقعا شهری است که دوستش دارم. اولین نظری که راجع به تهران دارم ترافیک سنگینش است که باید بیشتر روزم را در ماشین و ترافیک بگذرانم. با وجود ترافیک سنگین در تهران و این مشکل بزرگ گئورگی تهران را شهری مدرن و زیبا می‌داند که زندگی در آن راحت است. دوستان این بازیکن معتقدند با وجود علاقه زیاد به اصفهان، گولسیانی زندگی در تهران را ترجیح می‌دهد.

علاقه به مکان‌های تاریخی

گولسیانی علاقه زیادی به تاریخ و مکان‌های تاریخی دارد. او در اصفهان از همه جاهای تاریخی این شهر دیدن کرد و در تهران هم این کار را انجام داد. او به دوستانش می‌گوید همواره به مکان‌های تاریخی علاقه مند بوده و به هر شهر یا کشوری که سفر می‌کند، دوست دارد مکان‌های دیدنی و تاریخی آنجا را ببیند.

حسرت بزرگ فوتبالی

بزرگترین حسرت فوتبالی گولسیانی این است که به تیم ملی گرجستان دعوت نمی‌شود. او خیلی دوست دارد که بازی در تیم ملی کشورش را تجربه کند و همیشه می‌گوید که یکی از بزرگترین آرزوهای او همین است. با این حال گولسیانی هیچ وقت امیدش را از دست نمی‌دهد و یکی از اهدافی که در پرسپولیس دنبال می‌کند، همین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی