نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
۳ |
۰
ریکاردو ساپینتو بین دو نیمه تهدید شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو با کارت زردی که در بازی با مس رفسنجان دریافت کرد، شانس همراهی تیمش در بازی با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر را از دست داد.

در بین دو نیمه بازی استقلال – مس رفسنجان اتفاقات جالبی رخ داد. بعد از اینکه ریکاردو ساپینتو در واکنش به ادعای محمد ربیعی که معتقد بود، داور برای آنها پنالتی نگرفته است، با او وارد بحث شد، درگیری بین ابراهیم صادقی و بهزاد غلامپور به وجود آمد که در نهایت داور به این دو مربی کارت قرمز نشان داد.

اما نکته جالب نشان دادن کارت زرد به ریکاردو ساپینتو از سوی امیر عرب براقی بود که موجب شد با رای این داور او یک بازی دیگر را از دست دهد.

او در بازی با گل گهر در سیرجان هم با کارت قرمز داور مواجه شد و در نهایت با احتساب کارت قرمز در سه بازی شانس همراهی آبی‌ها را از دست داد. ریکاردو ساپینتو این بار هم بعد از اینکه داور به او کارت زرد نشان داد، با او وارد جر و بحث شد و معترض بود از اینکه داور دوباره به وی کارت زرد نشان داد. شدت عصبانیت ریکاردو ساپینتو از امیر عرب براقی به حدی بود که بنا بر اساس خبرهای رسیده داور سرمربی تیم استقلال را با کارت قرمز تهدید کرد و به او گفت؛ اگر به اعتراض خود ادامه دهد، وی را با کارت قرمز مواجه می‌کند و اینجا بود که سرمربی تیم استقلال به اعتراضات خود پایان داد و به سمت رختکن رفت تا دست کم نیمه دوم بازی با مس را از دست ندهد. از سویی اگر ریکاردو ساپینتو با کارت قرمز مواجه می‌شد، سه کارته می‌ماند و علاوه بر محرومیت از حضور در بازی با تراکتور با دریافت اولین کارت زرد یک مسابقه دیگر را از دست می‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حنیف IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    وقتی به جای برخورد انضباطی درست همیشه سرپوش میزارن نتیجه اش همینه این آقا چند بازی بخاطر رفتار زننده اش محروم شده با این دلار بالای۴۰هزار تومان دستاورد جناب پینتو چی بوده!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی