نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
برگزاری تمرین استقلال با تدابیر شدید امنیتی/ ترکیب آبی‌ها برای دیدار با مس رفسنجان مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین جلسه تمرینی تیم استقلال برای مصاف با مس رفسنجان با تدابیر شدید امنیتی مورد نظر کادرفنی برگزار شد.

شرایط غیرمعمول تیم استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان باعث شد کادر فنی این تیم تدابیر خاصی را برای برگزاری آخرین جلسه تمرینی این تیم در نظر بگیرد.

در شرایطی که طی روزهای گذشته رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال تصاویری از تمرینات این تیم را منتشر می‌کردند به دلیل تغییرات عمده در ترکیب اصلی تیم استقلال برای مصاف هفته چهاردهم، این تیم با تدابیر خاصی تمرین کرد تا هیچ کس از نحوه چینش بازیکنان استقلال حتی در تصاویر تمرین هم باخبر نشود.

طی روزهای گذشته بازیکنان استقلال در بازی‌های درون تیمی با کاور نارنجی و زرد و یا سبز و بنفش رو در روی هم به انجام فوتبال درون تیمی مشغول می‌شدند اما به خاطر محرومیت محبی، حردانی و مهری (به دلیل ۴ اخطاره شدن) همچنین نرسیدن ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند به خاطر مصدومیت و نا آماده بودن عارف غلامی (به لحاظ هماهنگی و شرایط بدنی) استقلال در دیدار این هفته حداقل با سه الی چهار تغییر مقابل شاگردان محمد ربیعی به میدان خواهد رفت.

روزبه چشمی و ساپینتو

به همین دلیل سرمربی پرتغالی استقلال از ظهر امروز تاکید کرد هیچ کس غیر از اعضای کادر فنی و بازیکنان نباید در محل تمرین این تیم حضور داشته باشد و هیچ خبری در باره ترکیب این تیم نیابد به بیرون درز پیدا کند. ظاهرا استقلال امروز یه بازی درون تیمی دیگر بین تیم اصلی با تیم ذخیره‌ها، همراه با تاکتیک‌های بازی با مس برگزار کرده اند که هیچکس غیر از اعضای حاضر در محل تمرین درباره ترکیب اصلی تیم خبردار نشده است.

لازم به ذکر است که قطعاً ساپینتو برای آگاهی کمتر حریف رفسنجانی از ترکیب تغییریافته تیمش چنین تدابیری را در نظر گرفته است.

یادآور می‌شود؛ بازی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان فردا از ساعت ۱۵ در زمین استادیوم آزادی با قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    این هم از این یکی پرتقالی کاش پرتقال فروش بود اما صادق اکثر مربیان دنیا حتی ترکیب تیم در مسابقه را یک روز قبل اعلام می کنند اما این آقا مانندکیروش تصور می کنند اینها هنر مربی گری هست که فقط این عالیجنابان دارند و بقیه عاری از این هنر خیلی خیلی مهم چیزی که آشکار می شود ترسو بودن کیروش و شاید هم ساپینتو ست البته درمورد ساپینتو فردا بیشترمعلوم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی