نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ریکاردو ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه استقلال قهرمان سوپر جام شد و در لیگ برتر هم جز مدعیان قهرمان بشمار می‌رود، هنوز باشگاه به ریکاردو ساپینتو پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است.

فصل گذشته و در میانه‌های راه سردار آجرلو به عنوان مدیر عامل وقت باشگاه استقلال قرارداد فرهاد مجیدی به را به مدت سه فصل تمدید کرد. البته در پایان فصل و با قهرمانی استقلال در لیگ برتر در یک فصل بدون شکست فرهاد مجیدی با رضایت باشگاه راهی تیم اتحاد کلبا شد.

یکی از استراتژی‌های سردار آجرلو در قبال ریکاردو ساپینتو هم همین بود اما با جدایی این مدیر و روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده هنوز این پیشنهاد به مربی پرتغالی ارایه نشده است.

ریکاردو ساپینتو بعد از قهرمانی در سوپر جام حالا به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و در صورتی که به این جام دست پیدا کند شرایط مالی اش برای تمدید قرارداد با استقلال سخت تر خواهد شد.

گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو هم در این برهه از زمان راضی به تمدید قرارداد نیست، چون پیش بینی می‌کند با کسب قهرمانی در لیگ برتر به همراه استقلال می‌تواند، پیشنهاد خوبی از تیم‌های اماراتی یا قطری دریافت کند و در این صورت می‌تواند به درآمد بالاتری دست پیدا کند. نکته مهم دیگر زمزمه‌های حضور این مربی در تیم ملی است. تمدید قرارداد با استقلال می‌تواند یک مانع جدی برای حضور این مربی پرتغالی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Ali IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    دوتا قهرمانی هم بیاره هواداراستقلاال راضی به تمدید قرارداد این مربی نیست بهترین بازیکنهای جوان استقلال بدست این داره خراب می شن
  • فریاد IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    درود بعنوان یک استقلالی ی متعصب عرض میکنم که ساپینتو نه در حد باشگاه بزرگ استقلال بلکه در حد لیگ یک ایران هم نیست چه رسد به تیم ملی فوتبال ایران!!!! بابا ایشون طی این چند ماهه چی به فوتبال استقلال و ایران اضافه کرده! ولله که اگر خط دفاعی و خط حمله قدرتمند استقلال نبود ایشون ،الان ته جدول رده بندی بود... نکنه دوباره دلال‌های فوتبال چنین خوابی دیده باشند که به حتم دیدند که در جراید و فضای مجازی بازتاب داره ...
  • آرمان استقلالی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    اثلادرحدتیم محلات هم نیست ساپلنتودازیکنای جونمون نابودکرداگه بهترین بازیکنهارانداشتم الان ته جدول بودیم اصلانربی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی