نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
۲۱ |
۴
دلیل اصلی برکناری مصطفی آجورلو مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برکناری مصطفی آجرلو و محول کردن مدیریت باشگاه استقلال به علی فتح‌الله‌زاده یکی از اتفاقات دور از انتظار بود که به تازگی رخ داده است.

بعد از برکناری مصطفی آجرلو گمانه زنی زیادی در خصوص دلایل برکناری او انجام شد. برخی گفتند او به دلیل اسناد مالی مبهم از سمت خود برکنار شده است و برخی هم دلیل برکناری او را درگیری با سازمان صدا و سیما اعلام کردند و دلایل دیگری هم برای برکناری این مدیر مطرح شد. اینکه در گرفتن تبلیغات محیطی استقلال از سازمان لیگ حق سازمان لیگ را پرداخت نکرده است.

اما اکنون به نظر می رسد دلیل برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیریت باشگاه استقلال مسایل مالی است؛ نه اینکه تخلفی در این زمیه صورت گرفته باشد. به نظر می رسد این مدیر بیش از ظرفیت موجود هزینه کرده است.

حسین قربان زاده، رییس سازمان خصوصی به باشگاه استقلال به خاطر مغایرت در هزینه و سرمایه موجود که نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان است مهلت داده است. رییس سازمان خصوصی سازی گفته است که باشگاه استقلال ۲۰۰ میلیارد تومان بیشتر از مصوبه کمیته مصارف هزینه کرده است و حالا علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال باید در این زمینه توضیح دهد که این هم یک نکته عجیب است. به این خاطر که در این زمینه باید مصطفی آجورلو مدیر عامل سابق باشگاه استقلال توضیحات لازم را ارائه دهد.

فتح‌الله‌زاده مدیر عامل جدید باشگاه استقلال در واکنش به این اتفاقات گفته است که مشکلات در این زمینه برطرف خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایاک اصلی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    این بخاطر اینه که قانون توی کشور ما برعکسِ!!!یکی حیف و میل کرده رفته، یکی دیگه باید جوابگو باشه، یکی دیگه هم در مقابل فدراسیون و دادگاه و فلان باشه!!!!! چرا؟؟؟ تو کشور همه چیز برعکسِ این عدالت نیست واقعا. سعی کنید قوانین را اصلاح کنید در عوض پرداختن به تمارضات کیسه پوشا و پنالتی نشدن صحنه ها....!!!!!!!!!!!
    • عیسی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      هرجافسادهست نام کیسه میدرخشد.قابل توجه هوچیگران
    • منم IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      اینکه اون خرج کرده و این یکی باید جواب بده هم یکی از قسمتهای پازل است!اون یکی هنرش این بود که با ضدوبند و رابطه میتونست پول باداورده بگیره و این یکی هنرش اینه که با جعل و فتوشاپ و دروغ و دغلکاری میتونه رسید و صورت حساب تهیه کنه و اخرش یه چیزی هم بندال بشه جوری که حسابرسها هاج و واج بمونن و بدهکار هم بشن!تموم این امدن و رفتنها هم جهت سرگرم کردن ما ملته تا نفهمیم که برد و کی خورد و کی برد و کجا برد!!!مطمئن ۲۰۰میلیارد اضافه که سهله اگه ۲هزار میلیارد هم باشه چنان این استاد جعل و فتوشاپ و فساد سروته قضیه رو هم میاره که اخرش دوباره همین رقم رو بعنوان طلبکار بحساب شخصی خودش بریزن.انگار نمیدونید این موجود دکترای این کارها رو داره.یجورایی اون مصطفوی روباه پیر در این کارها شاگرد این یکیه.خودتون حساب کنید استادش دیگه چی میشه.
  • MD TR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    اگر سردار مصطفی آجرلو رئیس فدراسیون فوتبال نشه باید تعجب کرد. هر کس فاسد باشه قطعا دارای جایگاه رفیعی است.
  • حمید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    ما هم همون اول گفتیم که دو برابر پرسپولیس خرج کردن ،حدود ۶۰۰ میلیارد ، دو تیم کامل ستاره خریدن
  • موحد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    هزینه بیشتر نکرده ، در زمان مدیریت آجورلو اسناد هزینه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی ارائه نشده ، در واقع این مبلغ گم شده !!!!!!!
    • عیسی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      نه بابایعنی سرداردلهاهاپولی کرده
  • سید DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    دلیلش مردم فهمیدند !!!!
  • سید DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    دلیلش مردم فهمیدند !!!!
  • سید DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    دلیلش مردم فهمیدند !!!!
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    دلیلش را همه فهمیدند حالا شما هی توجیه کنید🤣 همین کارا را این همه سال کردید که مردم حاضرند یک پیام توی یک کانال بی نام و نشان تلگرام را باور کنند ولی حرف مجاری رسمی کشور را باور نکنند.
  • ... IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    علاوه بر ۹۰ میلیارد سازمان لیگ ۶۰ میلیارد هم گمشده بود که معلوم نشد کجا رفته. تقریبا ۶۰۰ میلیارد خرج کردین که بازبکنای حریف براتون گل بزنن!! ما فکر میکردیم حاج فتل بدترین مدیر کیسه بوده ولی معلوم شد که آجرلو روی اونو سفید کرده. مدیریت هزینه رو همه بلدن آقا. حالا اینکه بدهی استرا و میلیچ و نادری و محبی و قایدی رو میخوان چکار کنن خدا میدونه. کل خبرای فوتبال ما شده خبرای بد در خصوص این تیم پرحاشیه، بعد بعضیا میان میگن چرا میاین زیر خبرای تیم ما میچرخین.
  • ط IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    درسته آقای آجرلو زیاد هزینه کردن ولی اینو باید قبول کنیم که صدا و سیما ۱۰۰۰ ملیارد تومن حق پخش رو نداد و تبلیغات محیطی هم‌توسط صدا و سیما تحریم شد.سردار آجرلو از مدیران تحول آفرین بود که واقعا میتونست تحول بزرگی در فوتبال ایجاد کنه اما همکاری نشد با ایشون.
    • گندت بزنن با این مدیریتت: IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      آره شما به خودت الکی دلداری بده تا غصه نخوری. شما پول تبلیغات محیطی رو گرفتین خوردین و سهم سازمان لیگم ندادین بعد میگی سردار از مدیرای تحول‌آفربن بوده!! از خواب خرگوشی بیدار شو. مملکت با مدیریت اینگونه افراد به فنا رفته. آجرلو علاوه بر اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی کل پول فروش سهام استقلال به مردم رو هم به باد داده و رفته. حالا علاوه بر طلب ۹۰ میلیاردی سازمان لیگ ۶۰ میلیارد هم تو باشگاه گمشده که معلوم نیست کجا رفته. تقریبا ۶۰۰ میلیارد خرج کردین که بازیکنای حریف براتون گل بزنن!! بدهی استرا و میلیچ و نادری و محبی و قایدی رو از کجا میخواین بیارین خدا عالمه. مدیریت آجرلو مدیریت فاجعه بوده. قبلا میگفتم واسه چی آجرلو رو کنار گذاشتن اما الان که فکرشو میکنم می‌بینم دونده آبی حق داشته اونو برکنار کنه. مسئله جواب پس ندادن آجرلو به سجادی و درگیری با صداوسیما نبوده. مسئله این همه شاهکار آقای زرگنده بوده.
  • محمد IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    می دونید هوچیگری یعنی چی؟ یعنی با اینکه پایگاه طرفداریت خیلی کمتر از تیم رقیبه بیایی و 200-300 میلیاردبیشتر از اونها هزینه کنی، و وقتی نتونستی با دو برابر قیمت هم بعضی از بازیکنا رو از رفتن به پرسپولیس منصرف کنی، دست پیش بگیری و یکسره طلبکارانه پرسپولیسی ها رو متهم کنی، و رقم های تیم خودت رو به اونا نسبت بدی. چون باورت نمیشه که بعضیا عشق و تعصب رو به پول شما ترجیح دادن. اما امان از روزی که واقعیت بر ملا شده.
  • علی IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    همیشه اینجوریه یکی میاد میبره ومی خوره ومقدار هم بین دوستاش تقسیم می کند ۰و میره از او سوال نمیشه چون وصل به زنجیره فساد ۰برای رد کم کنی میره و نفر بعد میاد برا ماس مالی ورد کم کنی این یک قانون مصوب در همه جای کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی