نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
اتفاق جالب در رختکن استقلال/ جلسه نقد داوری با موضوع خاص؛ چرا یک اشتباه به سود ما رقم نمی‌خورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دقایقی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک بازیکنان این تیم با حضور در رختکن مشغول جمع آوری وسایل‌شان بودند تا استادیوم را ترک کنند.

همه بازیکنان و اعضای کادر فنی نسبت به شرایط بازی مقابل آلومینیوم ناراحت بودند و از اینکه دو امتیاز خانگی در بهترین شرایط را از دست داده‌اند حال و روز خوشی نداشتند. در این میان تعدادی از بازیکنان در رابطه با اشتباه داوری با خسرو حیدری صحبت میکردند و بازیکنان خارجی استقلال هم معتقد بودند که داور باز هم با ناداوری باعث از دست رفتن امتیاز برای تیم‌شان شده است.

اشاره مستقیم به بازی فولاد خوزستان و تکرار چند صحنه خطا در محوطه ۱۸ قدم آن تیم از جمله مواردی بود که استقلالی‌ها در رختکن آزادی به آن اشاره می‌کردند و معتقد بودند؛ «چرا همه اشتباهات داوری باید به ضرر تیم استقلال رقم بخورد؟». آنها به طعنه می‌گفتند: «چطور میشود که یک بار یکی از این اشتباهات به نفع ما اتفاق نمی‌افتد تا لااقل ما هم دلمان را خوش کنیم که داوری به سود مان سود زده است».

اتفاق جالب در رختکن استقلال/ جلسه نقد داوری با موضوع خاص؛ چرا یک اشتباه به سود ما رقم نمی خورد؟

در دقیقه ۶۲ بازی استقلال و آلومینیوم شوت محمد محبی به سمت دروازه پس از برخورد به دست هوشمند، مدافع تیم آلومینیوم تبدیل به گل نشد. در آن صحنه همه بازیکنان استقلال با حرکت به سمت وحید کاظمی‌داور دیدار از او می‌خواستند که خطای پنالتی را اعلام کند اما داور هرگز به این برخورد توپ به دست در آن صحنه اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت. اعضای کادر فنی استقلال نیز پس از پایان بازی به این موضوع معترض شده بودند.

در نهایت این شرایط و این صحبت ها موجب شد حال و هوای رختکن استقلال بیش از هر مکانی شبیه به اتاق نقد و بررسی مشکلات داوری فوتبال کشورمان باشد تا رختکن یک تیم ورزشی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    کیسه فقط با پنالتی حرف برای گفتن داره😂😂 ۶۰۰ میلیارد هزینه کیسه کردن که فقط بگن پنالتی، پنالتی 😂😂😂
    • شاهرخ IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      خدایی این لنگی ها خیلی رو دارند. حالا بزارید روز دربی یه کیسه ای به تنتون میکشیم که پوستتون کنده بشه
    • رضایاک اصلی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      من رضایاک اصلی هستم ایشون نظر بی ربطی میده معلومه لنگیه
  • 6 IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    خداييش مردم از خنده
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    واقعا خیلی حیف شد دو امتیاز حساس پرید.. به غیر از داوری‌ها که بعضی بازیها به ضرر استقلال بوده ولی رحمتی هم اتوبوس چیده بود تو زمین😏اتوبوس+اتلاف وقت تاکتیک رحمتی بود، دروازه بانشون هم مقابل استقلال یه پا نویر شده بود تمام توپا رو می گرفت😁 بنظرم استقلال مقابل تیمهایی که اتوبوسی بازی می کنند هیچ پلن و برنامه‌ای ندارد ده هفته گذشته اما این مشکل حل نشد..
  • اس اس آس ایران IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    خدائیش در بازی دیروز استقلال به بازی خودش باخت به کُندی و سردرگمی خودش باخت به خط هافبک خودش باخت که حتی یه توپ درست و حسابی نتونستن برای خط حمله آماده کنن و در واقع به مربیانش باخت ،اینکه در دقایق پایانی بازی بخواهی سرعت بدی و با عجله فراوان و از هر طرف حمله کنی یعنی اینکه در زمانبندی بازی هیچ تفکری صورت نگرفته ساپینتو خودش استقلال رو خلع سلاح میکنه وقتی صالح حردانی و زبیر نیک نفس و همینطور آمانوف رو فیکس استفاده نمیکنه و راضی به برد با کمترین گل زده میشه دیگه چی باید گفت ؟ وقتی ارسلان مطهری رو از تیم کنار میذاره سجاد رو میپسنده و بعد ارسلان رو وارد بازی میکنه اما سجاد رو نمی پسنده چیکار باید کرد ؟ لطفا بدون هیچ حرف و حدیثی به ساپینتو التیماتوم بدهید تا نیم فصل بیشتر وقت ندارد که کیفیت تیم را بالاتر ببرد این استقلال باب دل هواداران نشده
  • حامی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    وقتی مربی و مدیر یه تیم بخودش اجازه میده تا پیش بازیکنا از داوری صحبت کنه و همه اشکالات و تقصیرارو بندازه گردن داور از بازیکن هیچ انتظاری نمیشه داشت خوب اینجوری بازیکنم کم کاری میکنه و میگه داور نذاشت ما ببریم اتفای که داره تو لیگ ما میافته و همه ضعفا از داوراس نه از بازی تیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی