نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شکیرا - جرارد پیکه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا ستاره موسیقی و پیکه ستاره فوتبال در فاصله‌ای دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان میلان را تماشا کردند.

شکیرا ستاره پاپ و نامزد سابقش جرارد پیکه که ستاره فوتبال و تیم بارسلونا است، در فاصله‌ای امن و بسیار دور از هم نشستند و بازی بیسبال پسرشان را تماشا کردند.

این زوج مشهور جداگانه به شهر والنسیای اسپانیا سفر کردند تا میلان پسر ۹ ساله‌شان را تشویق کنند. پیکه ۳۵ ساله و شکیرا ۴۵ ساله در ماه ژوئن پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و در پی انتشار گزارش‌هایی از خیانت بازیکن بارسلونا در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده بود، از یکدیگر جدا شدند.

با این حال به خاطر میلان ۹ ساله و پسر دیگرشان ساشا که ۷ سال سن دارد، این زوج در تلاش هستند به نوعی رابطه‌شان را حفظ کنند. البته آنطور که انتظار می‌رود رابطه‌شان دوستانه نیست و تصمیم گرفتند برای تماشای بازی بیسبال میلان در فاصله‌ای بسیار دور از هم روی سکوها بنشینند. شکیرا یک کت جین و کلاهی سفید پوشیده بود. پیکه هم لباس تیم بیسبال میلان را برتن کرد و او هم کلاه بیسبال سفیدرنگ داشت. پیش از این چند مرتبه دیگر هم شکیرا و پیکه در حال تماشای بازی میلان شکار شده بودند و همیشه هم دور از هم روی سکوها نشستند.

البته در حاشیه تماشای این بازی بیسبال، ساشا برادر کوچک‌تر میلان نزد پدرش جرارد رفت و دستش را دور گردن او حلقه کرد. به نظر می‌رسد هردو پسرشان رابطه خوبی با پدر و مادر دارند.

شکیرا

جرارد پیکه

شکیرا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی