نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
۲ |
۳
چرا هافبک پرسپولیس در قلب اسکوچیچ جا خوش کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم یکی از بازیکنان پرسپولیس که شانس زیادی برای حضور در اردوی اتریش و حتی جام جهانی را دارد، سروش رفیعی است.

سروش رفیعی نیز یکی از ۹ بازیکن پرسپولیس بود که هفته گذشته برای دریافت ویزا به سفارت اتریش رفت بلکه بتواند همراه تیم ملی در اردوی این کشور شرکت کند. هافبک تکنیکی و بازیساز پرسپولیس توانسته است را در قلب دراگان اسکوچیچ جا خوش کند! چرا؟ توضیح می دهیم؛

چندی پیش سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند.

البته ظاهرا این اقدام با نظر موافق همه بازیکنان تیم ملی همراه نبوده و تعدادی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی با وجود گذشت ۲ تا ۳ ساعت از اقدام آزمون و این نفرات ملی پوش چنین استوری را در صفحه خود منتشر نکردند.

سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قائدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی جزو نفرات باتجربه‌ای بودند که همزمان با این اقدام برخی‌ هم‌تیمی‌های خود از انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود خودداری کردند.

برخی نفرات جوان و کم تجربه‌ در اردوی تیم ملی مثل اللهیار صیادمنش، عارف آقاسی، مهدی حسینی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور و مهدی شیری نیز که در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور داشتند نیز، در صفحه خود این استوری را منتشر نکردند. البته امیر حسین حسین زاده، بازیکن تیم استقلال در اقدامی لحظاتی پس از انتشار این استوری آن را از صفحه خود پاک کرد.

نکته جالب در مورد سروش رفیعی این بود که او برخلاف میلاد سرلک، وحید امیری و علیرضا بیرانوند همواره توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشده بود اما... ظاهرا سروش رفیعی به توصیه شجاع خلیل زاده دوست صمیمی خودش، استوری سردارآزمون را بازنشر کرد تا حسابی نزد دراگان اسکوچیچ عزیز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آ اس رم IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    همین دیگه بازیکن پیر می خواد بیاره انتظار احترام هم داره جای اینکه چارتا بازیکن جوون و با استعداد ببره جام جهانی بازیکنای پیر پاتال لیگ دوزاری داخلی رو می بره لژیونر ها چی میشن؟؟ باید حیف بشن چون یه دلال بالاسر تیم ملیه پایا پیچکاه تو همون پست ۲۲ سالشه لیگ برتر سوئد رسما گفته فقط می خواد واسه ایران بازی کنه این دلال کروات انقد بازیکن بی کیفیت می بره که آخرش پایا هم مث دلاهو ایراندوست میشه میره تیم ملی سوئد که تیم ملی رو بعد کیروش به گند کشیدید
  • محمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آقای یکتا، اولا حمایت از سر مربی تیم ملی چیز عجیبی نیست. عجیب آنجا است که ابتدا یک عده مثل، حاج صفی، انصاری فر، طارمی و... آمدند بر ضد مربی تیم ملی اقدام کردند. در حالی که اگر مربی یک چوب خشک هم باشد، هر بازیکنی موظف به تمکین و احترام است. و بعد از آن بود که این چند نفری که گفتید، خواستند آن بی اخلاقی را رفع و رجوع کنند. عجبا که حالا برخورد اول، از نظر خیلی از خبرنگاران جرم نیست؟! و حتی مثل شمایی، اسمی هم از آن نمی برند؟! اما برای اهداف خاص خودشان برخورد دوم را دائم در غالب مطالب مختلف بلد می کنند. دوم، شما بازی خوب سروش را که الان همه ورزشی ها اذعان دارند را نمی بینی یا صلاح نیست ببینی و می خواهی دعوت احتمالی ایشان را به باز نشر یک استوری نسبت دهی؟! تا برای دعوت احتمالی ایشان هزینه ایجاد کنی؟! واقعا چرا امثال شما سرشان را در برف کرده و اینقدر به تیم ملی ایران توهین می کنند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی