نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
محمد پنجعلی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس برای قضاوت داور در دیدار با استقلال از واژه عجیب غریب استفاده می‌کند.

آخرین دربی قرن با نتیجه تساوی به اتمام رسید محمد پنجعلی در مورد نتیجه یک- یک استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: در مجموع بازی خوبی بود اما داور خیلی ضعیف عمل کرد و بیشترین ضرر را پرسپولیس دید بیشتر مواقع توپ و زمین در اختیار پرسپولیس بود و این تیم واقعاً فوتبال بازی می کرد. تیم حریف رو به بازی مستقیم آورد اما پرسپولیس کارهای تاکتیکی را خیلی با جرئت و کم اشتباه انجام می داد. بچه ها پرسپولیس با آن شرایط و بار روانی بالا خیلی عالی کار کردند اما داور اشتباه زیاد داشت و اصلا عجیب غریب بود.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: به نوعی داور خیلی تاثیر گذاشت وگرنه بازی تمام بود و گلی که خوردیم سر تعویضی بود که نگه داشتیم تا انجام بدهیم چرا ناگهان بازی را استارت زدند؟ آمدند لب خط بازیکن را تعویض کنند و استقلال گل زد و به هر حال متاسفم هستم. داوری فشار را بالا برده بود. آقای غلامپور مربی حریف به سینه مهدی ترابی زد و داور از آن صحنه گذشت در حالی که باید اخراج می شد از آن سمت توپ به دست بازیکن حریف خورد تمام استادیوم دیدند ولی داور خط و داور وسط ندید. نمی دانم اسمش را چه بگذاریم؟

مربی استقلال چرا به ستاره پرسپولیس حمله کرد؛ اسم کار این آقا را چه بگذاریم؟/ تمام استادیوم این حرکت را دیدند؛ داور ندید!

پیشکسوت پرسپولیس در مورد خداحافظی یحیی گل محمدی از این تیم عنوان کرد: من امیدوارم برگردد حالا باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد به هر حال مشکلات زیادی دارد و یکی دوتا نیست و شاهکار است که پرسپولیس تا الان مدعی مانده است. همین الان هم شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است زیرا ۲۱ امتیاز باقی مانده، شرایط به نوعی است که هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. اختلاف امتیاز با استقلال به عدد ۶ رسیده و اگر در دو بازی ما نتیجه بگیریم و آنها نگیرند جایشان را می گیریم. دلم می خواهد باشگاه پیگیری و گل محمدی را راضی کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دعوت شدن چهار نفر از پرسپولیس به تیم ملی یعنی وحید امیری فرشاد فرجی،کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی نظرش را اینگونه بیان کرد: نظر کادر فنی تیم ملی است و ما احترام می‌گذاریم به نظرم در پرسپولیس بازیکنان شایسته دیگری هم بودند که می توانستند دعوت شوند ولی ما احترام می گذاریم. پرسپولیس تیم ترین تیم لیگ بوده و بازی ضعیف نداشته است، شاید دو گل بد هم در یک بازی خورده اما بازی دست پرسپولیس بوده، این تیم چشم نواز بازی می کند و آدم از بچه ها لذت می برد.

پنجعلی یاد آور شد: انشالله مردم سال خوبی داشته باشند و از لحاظ فوتبالی برای پرسپولیس خوب باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 2060889367 IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    آقای پیشکسوت دلسوز چطور حرکت غلامپور رو خوب رصد کردی ولی در عوض به سخره گرفتن بازی توسط سرمربی خودتونو به چشم حضرت عالی نیومد بسه مظلوم نمایی دیگه حناتون رنگی نداره
    • علی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      اقای پنجعلی میتونی اسمش رو بزاری خطایی که گوهری روی یامگا انجام داد و داور پنالتی نگرفت در ضمن ادم دیوانه نیست که بیخود کسی را هول بده حتما اون اقای راه نجات کشور=چیزی گفته که بهزاد خان از کوره در رفته
  • ایمون زاید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    دربی سال ۷۳ که ابهران داور بازی بود به اتفاق یکی دیگر از داوران بازنشسته تو یه جمعی که شدیدا تحت فشار انتقادات دوستان و نزدیکان بود به صراحت اعلام کرد که داریوش مصطفوی رئیس وقت فدراسیون قبل از بازی گفته که حتما استقلال باید در این بازی برنده باشه و من هم مجری تصمیم رئیس فدراسیون بودم ،حالا پس از سالها تاریخ تکرار شد و پس از بیست و یک هفته اعمال ناداوریها برای استقلال انتظار داشتید اتفاق جدیدی بیفتد ،یعنی انتظار داشتید داور اون صحنه ها رو میدید ،خدا پدر واعظ آشتیانی رو بیامرزد که گفت پاکترین مقام استقلال همون سومی با مرفاوی بوده ،باید کاری میکردن که یه عده تحریک بشن برا خرید سهام ،تیمی که نه میتونن قورتش بدن نه میتونن تفش کنن
    • تیر غیب US ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      با درود،دقیقاً این بازی یادآور آن بازیِ سیاه بود.به گمانم در ادامه کمیتهء انضباطی دستور دارد ادامه؟بازی را نیز مانند آن بازی فاجعه بار کند.با این پرسپولیس نمیتوان بازی سالم نمود و توقعِ پیروزی داشت چذا که این تیم یک سر و گردن از دیگر تیم ها سرتر است.دقت بفرمایید فرصت های گلی که برای استقلال بوجود آمد غالباً به گسیختگیِ خط دفاع پرسپولیس مرتبط بود و نه قدرتِ استقلال.روی آوردن استقلال به بازیِ مستقیم در مقابلِ بازیِ روی زمین پرسپولیس حاکی از این بود که فرهاد مجیدی به لحظه ها دل بسته و نه تاکتیکِ مقابله با حریف.چنانچه سید جلال از ابتدا و یا اقلاً در ابتدای نیمهءدوم به زمین می آمد و خطِ دفاعی را سامان داده رهبری مینمود این استقلال هرگز موفق به ثبتِ گل نمیگردید.و این اشتباهی بود که از یحیی گلمحمدی بعید مینمود.
    • حسین IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      برای دریافت چرایی و علت عقب افتادگی مدنی جامعه ی ایران، کافیست به رفتارهای طرفداران پرسپولیس که اکثریت جمعیت را شامل میشوند نگاهی جامعه شناسانه و آگاهانه بیندازیم تا متوجه شویم که چرا جوامعی با پیشرفت مدنی کمتر از افرادی با سطح خودشیفتگی و نارسیسیسم بالاتر تشکیل شده اند و بالعکس.
    • تیر غیب US ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      با درود،کاربر حسینِ گرامی! پیشاپیش از آنچه خواهم نوشت عذر میخواهم.دلیلِ عقب افتادگی مللِ جهان سومی خود شیفتگی نیست بلکه نبودِ بینشِ منطبق بر اصولِ انسانی ،دانش و فن آوری،تلاش و کوشش،شرافت و وجدان،پیروی از حقیقت،اعتلای حقیقت،خدمت به همنوع،...است و همچنین غلبهء رذالت های حیوانی بر فضیلت های انسانی،فرهنگِ رشوه خواری،غلبهء خیانت بر خدمت،توجیهِ وسیله برای نیل به هدف،کوتاهیِ سطح آرزو،پیرانِ جاهل،جوانانِ کم همت...است.در حالی که سرکردهء مقبولِ هوادارانِ استقلال در قلمروِ نخوت پادشاهی میکند و تکبر بارزترین جلوه از شخصیتِ اوست همو که با حساب بر میثاقِ مسئولینِ بی مسئولیت گفت:"من نمیبازم!" اطلاقِ خودشیفتگی به هوادارانِ ستمدیدهء پرسپولیس را نافیِ شرف نمیدانید؟! آیا در عمرِ خود به کوی انصاف گذر نکرده اید؟ آیا نمیدانید انفاق در راهِ خدا افضل از تقوی و انصاف سرتر از این هر دو است؟ طوبی للمنصفین.
  • حامد RO ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    محمد اقا قطعا کار غلامپور زشت بود وی کار گلممد شما وحشیگری بود .
  • رودکی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    خداوکیلی کار غلامپور زشت بود یا گلممد؟ وقتی تیم لنگ عرضه نداره بازی برده را حفظ کنه چرا الکی به دا ور و تیم حریف گیر میدید شما پیشکسوتان لنگ جماعت ، تیم مهاجمان استقلال کمی دقت و از خود گذشتگی داشتن همون ۱۵دقیقه اول بازی ۳تا گل می زدن و با دفاع بتونی استقلال تا روز عید بازی ادامه پیدا میکرد بیشتر از همون یه گل نمی زدید حالا پنالتی روی یامگا ،اخراج مهاجم ازبک که عمدی با ارنج دانشگر را زد و اخراج فرجی و رضاییان که کارت زرد دوم را نگرفتن هم بماند
  • یونسی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    پنجی جون برو یکبار دیگه برنامه شب های فوتبالبا حضور اون مدیر عامل تون پخش شد را ببین تا نوید مظفری بهت توضیح بده چرا داور بازی را به خاطر تعویض شما قطع نکرده ، چرا الکی تقصیر را گردن داور میندازید و هوچیگری می کنید تمام دنیا شخصیت و هوچیگری سر مربی تان را دیدن و ۵سال گذشته هم با همین روش هوچیگری + امداد مسعود قهرمان لیگ برتر میشدید
  • ehsan IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    وقتی وحشی گری یایا رو حتی رسانه ها هم ندیدن انتظار دارین مست تو دهن بازیکن حکومتی رو کسی ببینه؟؟؟
  • سهیل IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    با اون شاهکار داوری و اینکه مربی میبینه برد از دست رفته انتظار داشتین از داور تشکر کنه.فعلا تشخیص وزارت اینه که استقلال این فصل باید قهرمان بشه و تمام.حالا پرسپولیس بشه رئال مادرید هم فایده نداره.
  • رستم US ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    استقلال باید قهرمان بشه این فصل و این تصمیم فدراسیونه و داور هم مقصر اون نوع داوری نیست تنها انجام وظیفه کرده!
  • ارتش سرخ IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    با درود تبریک سال نو بابا دیگه اینقدر از رفتار بسیار زشت غلومی نگید این آدم تعجب که چطور به تیم ملی راه پیدا کرده بود من دوران بازی اونو خوب یادمه ولی همیشه فوتبال ما این چرا ها را داشته و....ایشان زمین فوتبال رو با چاله میدون اشتباه گرفته بود و.... واقعا چقدر یک انسان باید (!!! )باشه که تو زمین فوتبال جلو چشم هزاران تماشاچی اونم بازی دربی اونم ورزش به خودش اجازه بده همچین رفتاری زشتی بکنه. به نظر بنده جریمه این کار باید یه جریمه خیلی سنگین و بازدارنده باشه.اگه اوون ضربه تو قبل و سینه بازیکن یه اتفاق ناخوشایند پیش میورد کی میخاست جواب بده.هیکلش هم که هیکل نیست به....گفته زکی!! در خصوص داوری هم زرشک... خطای روی ترابی و خون دهنش رو هم کارشناس فوتبال برتر میگه بازیکن از قبل با خودش یه کیسه خون اورده بود و تو دهنش مخفی کرده بود و مربوط به این خطا نبود.اینم یه جک! دست عارف و اجازه تعویض ندادن داور و بقیه مسائل هم بیخیال... ما دیگه عادت کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی