نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
ماسک باعث محدودیت می‌شود/ ۸۰ درصدِ امباپه؟ این هم خیلی زیاد است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که ماسک صورت امباپه بسیار محدودکننده است اما باید او را به خوبی مهار کرد و به فینال رسید.

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که کیلیان امباپه در ۱۰۰ درصد آمادگی نیست و ماسکی که به دلیل شکستگی بینی‌اش می‌گذارد بسیار او را محدود کرده است. مهاجم رئال مادرید در مراحل حذفی با نقاب بازی می‌کرد و هنوز در این تورنمنت پایش در جریان بازی به گلزنی باز نشده و دلا فوئنته معتقد است که این ماسک شدیدا روی بازی او تأثیر می‌گذارد.

یکشنبه شب از دلافوئنته در صحبت با کادناکوپ پرسیده شد که آیا برنامه خاصی برای متوقف کردن امباپه در نیمه‌نهایی دارد یا خیر. او پاسخ داد: «معتقدم که هر بازیکن در موقعیت‌های خاص می‌داند که باید چه کار کند. اما به طور معمول، من دوست دارم همه بازیکنان در پستی بازی کنند که فکر می‌کنم راحت‌ترین عملکرد را دارند.»

مربی لاروخا همچنین توضیح داد که رابین نورماند هم قبلا با ماسک مشابه بازی می‌کرد و بر اساس این تجربه احساس می‌کند که عملکرد امباپه تحت تاثیر قرار گرفته و محدود شده است.

«مردم باید بدانند که چنین ماسکی واقعا محدودکننده است. ما وضعیت مشابهی را با نورماند تجربه کردیم، او نمی‌توانست نرمال نفس بکشد، بسیار خسته می‌شد و حتی مشکلات عضلانی پیدا کرده بود. این ماسک شما را محدود می‌کند، اما در هر صورت ۸۰ درصد از امباپه هم خیلی زیاد است! بهترین نسخه او هنوز دیده نشده و او پتانسیل بسیار زیادی دارد.»

ماسک باعث محدودیت می‌شود/ ۸۰ درصدِ امباپه؟ این هم خیلی زیاد است!

البته مرد شماره یک برای مبارزه با امباپه دنی کارواخال بود که به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی مقابل آلمان از حضور در این بازی محروم است. خسوس ناواس جایگزین اوست در حالی که ناچو فرناندس نیز می‌تواند در آنجا بازی کند. حتی گفته می‌شود که مارک کوکوریا هم می‌تواند جای خود را عوض کند.

از دلا فوئنته پرسیده شد که آیا با ناواس ۳۸ ساله مقابل امباپه راحت است یا خیر.

«مساله این نیست که من به خسوس ناواس اعتماد دارم، بلکه مساله این است که خسوس ناواس بهترین است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من به او اطمینان کامل و مطلق دارم. هنوز نمی‌دانم که او بازی خواهد کرد یا نه اما او بسیار آماده است. و امباپه بازیکنی است که مانند دمبله یا بارکولا توانایی شکست دادن حریفان را دارد و این با کمک و پوشش هم‌تیمی حل می‌شود. باید سعی کنیم آن بازیکنان را وقتی که توپ را در اختیار دارند متوقف کنیم. و زمانی که توپ را داشته باشیم، سعی می‌کنیم از نقاط ضعف آنها که شاید همان فاز دفاعی باشد، بهره ببریم.»

اسپانیا و فرانسه سه‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: کیلیان امباپه؛ از شادی جلوی اسطوره‌اش رونالدو تا گرفتن عکس یادگاری با خانواده CR۷ +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی