نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
تصمیم متفاوت پیشکسوتان نامدار استقلال و پرسپولیس در خصوص همکاری با فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برکناری شهاب عزیزی خادم تکلیف کمیته فنی فدراسیون هم نامشخص است.

در روزهای پایانی ریاست خادم قرار بر این بود که بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال حکم بگیرد و حضور حسین کلانی و حسن روشن هم در این کمیته قطعی‌ شده بود. همچنین مدیران فدراسیون خواستند تا پایان سال حداقل دو چهره مطرح دیگر را نیز به این کمیته اضافه کنند ولی حالا به نظر می‌رسد همه چیز روی هوا رفته است.

ذوالفقارنسب که از او به عنوان رئیس این کمیته یاد می‌شد، پیرامون ماجراهای اخیر به خبر ورزشی گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته بود ولی هیچ حکمی صادر نشده بود و تا وقتی حکم صادر نشود، چیزی قطعی نیست. من رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیستم. در مورد احتمال پذیرش سمت مذکور، اگر قرار باشد آقای عزیزی خادم آن را امضا کند، بسیار بعید است بپذیرم ولی اگر هیئت رئیسه فدراسیون چنین تصمیمی بگیرد و از من بخواهد ،اگر شرایط مناسب باشد برای کمک به فوتبال کشورم حاضرم پا به عرصه بگذارم.

ذوالفقارنسب در حالی طی گفت‌وگو با ما این صحبت‌ها را مطرح کرد که حسن روشن نیز با خبر ورزشی در مورد تحولات فدراسیون حرف زد و با توجه به حمایت قاطع که از عزیزی خادم انجام داده است، بعید به نظر می‌رسد حاضر به همکاری با فدراسیون پس از او شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی