نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
رسوایی تازه در لیگ ایران؛ سرمربی ۱۰ درصد قرارداد بازیکنش را خواست، نداد... نیمکت نشین شد! / ورود نهادهای امنیتی به پرونده سرمربی دلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد حسامی با ارائه یک فایل صوتی به برنامه فوتبال یک، ادعا کرد ابراهیم اشکش، سرمربی وقت نفت مسجدسلیمان از او ده درصد مبلغ قراردادش را به عنوان پورسانت خواسته بود.

گل بود و به سبزه نیز آراسته شد... فقط همین را کم داشتیم که سرمربی یه صراحت از بازیکنان پورسانت بخواهد!

به گزارش خبرورزشی، در تازه‌ترین برنامه فوتبال یک، به تهیه کنندگی صادقی و اجرای خسروی، بازیکنی به نام سجاد حسامی با مستندات مدعی شد ابراهیم اشکش وقتی سرمربی نفت مسجدسلیمان بود، از او پورسانت خواسته بود.

طبق ادعای این بازیکن، سرمربی وقت نفت مسجدسلیمان به او گفته بود اگر ده درصد قراردادش را به او ندهد، نمی تواند بازی کند و هم از نرکیب تیم بیرون می‌آید و هم از لیست هجده نفره خط می خورد. او هم این پول را نداد و سکونشین شد. سجاد حسامی مدعی بود اشکش به او گفته این پول را برای اطرافیان خود می خواهد.

البته مجری برنامه فوتبال یک مدعی شد نهادهای امنیتی به این پرونده ورود کرده اند. خسروی همچنین ادعا کرد همکارانش با ابراهیم اشکش تماس گرفته اند تا او از خودش دفاع کند اما اشکش به این تماس ها پاسخ نداده است‌.

روزنامه خبرورزشی حق پاسخگویی را برای ابراهیم اشکش محفوظ می داند و در صورتی که اشکش تمایل داشته باشد می تواند از طریق این تریبون پاسخ ادعاهای سجاد حسامی را بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی