نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
منتظرم فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی شود/ شرایط حال حاضر پرسپولیس ظلم به این تیم است
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حسین فرکی مربی سابق فولاد خوزستان در مورد قهرمانی این تیم در سوپرجام و موارد دیگر صحبت کرد.

حسین فرکی در خصوص قهرمانی فولاد خوزستان در سوپرجام و برتری مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالم و به مردم خوب و خونگرم خوزستان و خصوصاً اهواز این موفقیت را تبریک می‌گویم. من با این مردم خونگرم زندگی کردم و شایستگی و لیاقت خیلی بیشتر از اینها را دارند و به شخصه خودم از موفقیت تیم‌های خوزستانی از جمله استقلال، نفت مسجد سلیمان، نفت آبادان و خصوصاً فولاد خیلی خوشحال می‌شوم و امیدوارم ادامه داشته باشد. 

وی افزود: فولاد یک برنامه ریزی درست و ساختارمند را طی می‌کند و مرحله به مرحله در حال رشد و پیشرفت است و اگر این روند ادامه داشته باشد به زودی دوباره تبدیل به همان تیم مدعی قهرمانی خواهد شد و می‌تواند یک قطب در فوتبال ایران محسوب شود. آنها دو سال قبل توانستند سهمیه بگیرند و سال گذشته قهرمان جام حذفی شدند و حالا سوپرجام را بالای سر بردند و این نشان از موفقیت مرحله به مرحله آنها دارد. 

سرمربی سابق فولاد در مورد جواد نکونام گفت: جواد نکونام شاگرد خودم بوده است، مثل خیلی دیگر از مربیان حال حاضر فوتبال ایران و موج جدید مربیان جوان که خیلی از آنها شاگرد من بودند. جواد مربیگری را اصولی آموخته و هنوز هم در حال کسب تجربه است. کاراکتر و هوش لازم برای مربیگری را دارد و سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و در بهترین لیگ دنیا بازی کرده و این ها همه تجربیاتی برای او شده که حالا به دردش می‌خورد و آینده روشنی برای مربیگری او می‌بینم. 

فرکی در مورد شکست پرسپولیس در این بازی و اینکه گفته می‌شود دوران قهرمانی‌های این تیم به پایان رسیده خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که برای پرسپولیس می‌افتد ظلم به این تیم است و بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس مردانگی به خرج دادند که در این شرایط به بازی می‌آیند و سخت است که در این وضعیت بخواهی روی فوتبال تمرکز کنی. قبول ندارم که دوران قهرمانی پرسپولیس به پایان رسیده است و این تیم هنوز هم با وجود همه این مشکلات مدعی اصلی قهرمانی است و به نظرم می‌تواند قهرمان لیگ یا جام حذفی شود. 

وی در مورد انتقاداتی که این روزها از اسکوچیچ بابت اینکه به بازیکنان استقلال بازی نمی‌دهد صورت گرفته و صحبت‌های فرهاد مجیدی در این خصوص توضیح داد: بحث نگاه رنگی و مطرح کردنش در مورد سرمربی تیم ملی برای دیروز و امروز نیست. زمانی که من با مرحوم پورحیدری روی نیمکت تیم ملی بودیم این بحث ها مطرح بود و بعد زمان بلاژویچ و برانکو تا کی‌روش و همین اسکوچیچ این مسائل مطرح است ولی هیچکدام صحیح نیست. سرمربی تیم ملی برایش فرقی نمی‌کند از کدام تیم بازیکن انتخاب کند و به دنبال بهترین نفرات است تا با آنها نتیجه بگیرد. خط دفاع تیم ملی مقابل امارات خوب کار کرد و تفکرات کادرفنی بوده است. در مورد آقای مجیدی هم خدا را شکر بابت حرفش عذرخواهی کرد و به او که شاگردم بوده توصیه می‌کنم در شرایط عصبانیت خودش را کنترل کند. امیدوارم روزی سرمربی تیم ملی شود تا ببینیم چطور با نگاه غیررنگی می‌خواهد بازیکن انتخاب کند. قطعاً زمانی که در جایگاه سرمربی تیم ملی قرار بگیرد شرایط امروز اسکوچیچ را درک خواهد کرد. 

سرمربی سابق تیم ملی در مورد حکم کمیته انضباطی علیه کنعانی‌زادگان گفت: او باید برود خدا را شکر کند که اشتباهش با چنین حکمی روبرو شد و به نوعی می‌شود گفت برایش به خیر گذشت و می‌توانست تبعات سنگین‌تری برایش داشته باشد. امیدوارم از این اتفاق درس بگیرد و به عنوان بازیکن ملی بیشتر خودش را موظف بداند که مراقب رفتارش باشد و از این به بعد تمرکزش روی فوتبالش باشد چرا که از نظر فنی بازیکن خوبی است‌ و حیف است مثل خیلی از موارد متعدد دیگری که داشتیم به خاطر حواشی نتواند به چیزی که از نظر فنی حقش است برسد. 

فرکی در رابطه با اینکه هنوز از اسکوچیچ انتقاد می‌شود و خیلی‌ها عقیده دارند هرچه زودتر یک سرمربی بزرگ باید جایش بنشیند تا در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسیولان فدراسیون فوتبال حمایت قاطعی از اسکوچیچ داشته باشند و با او به جام جهانی برویم. الان وقت سرمربی تغییر دادن نیست و با این نتایجی که کسب شده چطور می‌توانیم اسکوچیچ را برکنار کنیم یا به فکر کس دیگری باشیم؟ هیچکس در حال حاضر بهتر از اسکوچیچ برای تیم ملی نیست و هرکسی بخواهد بیاید یک سال طول می‌کشد تا با فوتبال ایران آشنا شود و فرصتی تا جام جهانی باقی نمانده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سن شما رفته بالا درست ولی قرا نیست بی متطق صحبت کتی چون بازیکن پاس بودی ،حسین آقا فرکی!!!بابت کدام رزومه ودانش فنی وبدون جک تری دی ایشان باید مربی تیم ملی باشن عجبا
    • ستاره شب IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      عزیز اول متن رو بخون چی میگه بعد بیا توهین کن منظور ایشون از اینکه گفت فرهاد مجیدی مربی بشه این نبود
    • ات IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      حتما چون فرهاد مجیدی خوشکل است باید مربی تیم ملی شود ان ماجرای هتل دبی هیچ گاه فراموش،نمیشود این فدهاد پودری چه بلد است که سرمربی تیم ملی شود همان یرمربی استقلال هم برایش،بزرگ است به نطرم یحیی دوسال پرسپولیس را فهرمان کرد یحیی کارنتمه اش بهتراز مجیدی است
    • حمید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      اقای فرکی شما شاید خیلی رومانتیک و خیر خواهانه بیاندیشی اما یادتون باشه با یک نیم فصل وجمع اوری امتیاز از راه خطای داوری وامتیاز گیری از تیم گل گوهر را به حساب مجیدی نگذارید نقش او کمتر از بازیکنان با کیفیت است واین بی نطمی در بازی استقلال که به خوبی معلوم است را بازیکنان با حرکات انفرادی جبران میکنند اگر درخشش رضایی در بازی با پیکان نبود استقلال اکنون با ۳ گل بازنده بود مجیدی انگیزه دارد اما تجربه اصلا واین بزودی به شما ثابت خواهد شد تیم ملی که عذر میخواهم خوکچه ازمایشگاهی نیست که که ان را دست هر کس بدهید.گل محمدی با اینهمه تغییر تیمش وکمبود بازیکن را ببینید باز هم دوم جدول است او پخته تر وفنی تر است یا مجیدی به نظر من خطیبی هم با تیمی گه ستاره هم نداره بهترین نتیجه را گرفته واز مجیدی بسیار مجرب تر است چون دست خالی هم اینجور میجنگد.
  • تیر غیب US ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    با درود،جنابِ فرکی ظلمِ به پرسپولیس به سیاهیِ قلبِ "هیولای درون" است.خباثتِ نهادینه در مناسباتِ تیمِ درباری بزودی چنگ بر جانِ هوادارانِ این تیم انداخته افرادی لجوج،کینه توز،انتقامجو،خشن،حسود،بدخواه،دروغگو،منکر،معاند،خودخواه...و در یک کلمه بیگانه با معرفت و اصولِ انسانی بر جامعه تحمیل میکند.بی تردید تیمی که زیر این فشار سنگین و با دستانِ بسته و ساق های خسته و اقتصادِ ورشکسته همچنان در سطحِ اول فوتبال کشور از اعتبار خود دفاع میکند داشته هایش موهبتِ وزیر و دبیر و سردار و یادگار نیست بلکه شخصیتِ وارسته و برجستهء خود را بروز میدهد اما عواملِ تیمِ درباری بدلیلِ "خوردنِ نانِ دربار" فشار را افزایش میدهند بلکه بتوانند دروغ بزرگِ خود را ثابت کنند.آن دروغ چیست؟ "اینکه موفقیت های پرسپولیسِ قهرمان نه بواسطهء لیاقت و تلاش بلکه به دلیلِ حمایتِ وزیر و وکیل است!" ای اف بر روح و روانِ صحنه گردانانِ این فریب،ای ننگ بر این بی لیاقتانِ جماران پناه.شکر که هواداران همه چیز را میبینند و همه چیز را میدانند.عقاب را پر و بال بسته اند و چون مگس بالای سرش پریده ادعای بالا نشینی میکنند.ننگ و نفرین بر تیمِ درباری
    • رحیم IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      احسنت بر این نگارش و افشای واقعیت امیدوارم تیم حکومتی ساواکی به درک اسفل اسفل السافلین بهر انشالله
    • /// IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      ضمن عرض سلام و ادب برادر من یک مطالعه ساده انجام بده ببین موسس پرسپولیس چه کسی بوده بعدا دربار دربار کن علی عبده هم درست مثل تیمسار خسروانی رابطه بسیار نزدیکی با دربار پهلوی به ویژه خواهر شاه داشته و از رانت و نفوذ فراوانی برخوردار بوده فقط در اواخر دوره پهلوی میانه اشان شکر آب شده،با نوشتن کلمات قلمبه سلمبه نمیدانم میخواهی چه چیزی را ثابت کنی،این صفات اخلاقی که که شمردی در میان هواداران پرسپولیس وجود ندارد؟مشکل پرسپولیس این است که مدیر خوب ندارد که در همین قضیه هم خود هواداران پرسپولیس هم مقصر هستند وگرنه این مخارج برای استقلال که میلیون ها هوادار دارد و از پرافتخارترین تیم های ایران است که چیزی نیست،الهلال با خریدن بازیکنان چند میلیون دلاری امروز با چلسی بازی میکند ما هم خریدن بازیکن ازبکستانی را جایز نمیدانیم،همین فصل تا قبل از خریدن ژستد پرسپولیس گران ترین تیم ایران بود چرا مظلوم نمایی میکنید؟حداقل بازیکنان خارجی استقلال خوب بوده اند شما حساب کن ببین تیمت چقدر پول برای بازیکنان خارجی تیمت داده،همین بازیکنان فعلی هم مطمئن باش اگر پول خوبی در کار نبود نمیماندند.
    • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      جانا که سخن از دل ما می گویی.واقعا زیبا حرف دل مردمی را زدی که از بس گفته اند و اثری نداشته خسته شده اند.ایول.
    • taji IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      درود بر روان پاک ذکریای رازی و خاندان الکلی و لایعقلش که با اختراع خود باعث بفنا رفتن عقل امثال تو گردی . آری ای شیخ ، چنان از مظلومیت لنگ کبیر سخن همی راندی که به یاد ظهر عاشورا و ناله طفلان اهل حرم افتادم . چه جالب سخن هنی راندی ای شیپیش ، استقلال تیم جماران و حکومت است ولی شما راه نجات کشور را گوشزد میکنید ، استقلال حکومتی است ولی شما با منتخب حوزه علمیه قم با کاپیتانی احمد خمینی بازی کرده اید . ببند آن دهانت را که پنج سال از یمین و یسار و از شمال و جنوب به شما خورانده اند که ایتقدر گستاخ شده اید . گذشت آن روزهایی که بدون بازی به کاپیتان دوپینگیتان جام میدادند . اکنون باید در میدان رزم حضور یابید و بازی کتید (اگر جام میخواهید) که در اولین آوردگاهتان در برابر فولاد خم شدید . بروید کنار تا باد بیاید که بوی تعفنتان حال اهالی فوتبال را دگدگون ساخته است .
  • رسول احمدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    خداییش چرت وپرت نگید.آقا فرهاد شما به زور با هزارباند بازی با فساد پول مربی استتتتتتللال است.تیم ملی واقععآ خنده داره🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • م IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ما هم منتظر نشسته ایم،!!!!.....
  • 4 در 6 IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    حيف نيست بيشتر با امثال آقاي فرکي مصاحبه کمتر ميشه چقدر قشنگ و بدون غرض حرفاش گفت
  • یه ایرانی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ببخشید جناب فرکی ولی فوتبالمون هنوز انقد بدبخت نشده! درضمن اونجا داوراش! استینافم! بگذریم ...
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این بلاها که سر فقط پرسپولیس میارن از ظلم گذشته به بیشرفی و دشمنی رسیده.خدا لعنت کند باعث و بانیه این وضعیت را.تیمی که یک تنه در این یک دهه و چه قبل ترش ابروی فوتبال ایران را بدوش کشیده را با این غیظ و کینه در گرداب مشکلات غرق کردن و از نجابت و بزرگیش سواستفاده کردن دیگر این ظلم نیست.این خیانت و جنایت است. این وزیر کیسه کش و نامرد اگر همین امروز هم از خیانتهایش در حق پرسپولیس دست بکشد باز هم برای تمام بی عدالتیهایی که در این مدت در حق قهرمان بی رقیب ایران کرده باید مجازات شود . جوری در این مدت به انحای مختلف به پرسپولیس جفا و خیانت کرده این سجادی کیسه کش که هرکسی نداند فکر میکند دارد تقاص خون پدرش را از پرسپولیس میگیرد.لعنت خدا بر بزدلان ریاکار .
    • تیر غیب US ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      با درود،درودِ خدا بر الدوچرخه چی.امیدوارم نفسِ گرمت آتش بشود رخت و پخت وزیرِ آبی رو خاکستر کنه.امیدوارم کامرانی فر بشه جغد ویرانه نشین امیدوارم آبی پوشان امسال هم در سوگِ مرگِ قهرمانی پیراهنِ عزا بپوشند و ماتم بگیرند
    • تاجی باشیم ضد مافیا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      طاقت بیار مرد !!! تازه نیم فصل گذشته شماها با اعوان و انصارتون با بابا مسعود و ایادیش خیلی ظلم ها کردین حالا برای گریه و زاری و ناتوانی زوده پنج شش سال دیگه هم همین وضع رو دارین طاقت بیار مرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • قاتل لنگی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      داداش اینایی که خودت میگی رو خودت باور داری واقعا مثل اینکه این چند تا جام رو با کمک بابامسعود گرفتید باعث شده عادت کنید بی زحمت بهتون جام بدن. ببیییین بابا مسعود مرررررد حالا هم برگشتین به تنظیمات کارخانه(حقیقت تلخ)
  • امید IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اینم یعنی میخوادطرف دوتاتیم روداشته باشه به کسی برنخوره
  • sepahan IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    پرسپولیسا روسلطانی فرخیلی بشون جولان دادکه الان پروگیری درمیارند اگرنه قبل سلطانی فر رنگ آسیارم نمیدیدندچه برسه جام
    • مهرداد IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      کیلویی و بدون مدرک و شواهد ادعا کردن که خرجی نداره تو هم کل تاریخ فوتبال رو منکر شو اصلا دایی و باقری کریمی پروین طارمی و.... از سپاهان اومدن تیم ملی
    • زهرا سادات IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      شما روباهان دیگه کی هستید اینقدر پر رو وقیح بی حیا بابا مسعود عابرش تو جیب شماها سرازیر بود به نفع شماها شب و روز نداشت با هواپیمای اقصاصی به مالزی میرفت تا نجادتون بده وقاحت شما احشام پایانی نیست
  • تاج کبیر عول اسیا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اقای فرکی فراموش کردی قبله عالم شاه فرهاد شاگرد مکتب تاج کبیر و منصور خان پور حیدری که تیم ملی رابه خاطر تاجکبیر رها کرد پس تا زمانی فرمانده تاجکبیر باشدمحال این تیم ملی فاسد راانتخاب کند ,,,,,شاه فرهادمطهرپاکی واصالت
    • رحیم IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      آه مردم از اینهمه پاکی !!!!داوری‌ها((!!زدوبندها!!!بودجه های نظامی!!!ا روی تمام جنبشهای عالم رو سیاه کرده پرستی فرناز!!!
    • بدون اسطوره IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      شاه برای شما شاهه که اسطوره ندارین اگر نه برا فوتبال بلدای واقعی فقط سرمربیه که پنالتی تمرین میده و اگر زمانی در تبم ملی کاره ای بشه که قطعا با این اوضاع پیشرو همین اتفاق هم میوفته باید بذارنش مسئول تمرین دادن پنالتی زنای تیم.دوست عزیز ک توهم غول و آسیا و این حرفا رو داری باید به عرض تون برسونم آسیا برای شما چهارجانبه ای که ی پا فینالش تیمیکه بدون حتی یک‌بازی رسیده به فینال ولی برا پرسپولیس آسیا چیزیکه این چتد سال دیدی و البته توسط ای اف سی شنیدی .اسطوره از دید شما کسیکه دستاش و ببره بالا و ۴نشون بده اما اسطوره از دید پرسپولیسیا کسیکه توپ طلای آسیا رو ببره بالا و نام ایران و نشون بده در ضمن اگر دیگه خاستی منصور خان و ناصر خان کنی برو اول صحبتهای قبل فوت حجازی رو خوب گوش کن ببین در مورد استقلال چی میگه هر چند همه میدونن ک مافیای سهم بگیر استقلالی بر علیهش کودتا کرد تا خونه نشین بشه و البته بد نیست صحبتهای آتیلا حجازی هم گوش کنی که اقرار میکنه بزرگان فوتبال ایران پرسپولیسی اند و در اصل این کینه استقلالیا از پرسپولیسه .فک کنم حرفام انقدری سنگین بود ک سرت و نتونی بالا بگیری
  • ا.م IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    شما که از کنعانی حمایت میکنی چرا هیچوقت از مجاهد خضیراوی جوان مستعد وبا انگیزه جنوبی حمایت نکردی شما که مدعی هستی من با شادی مردم جنوب شادم فکر نمیکنی الان بخشش کنعانی ظلم به خضیراویهاست
    • بدون اسطوره IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      همینکارا رو کردین که بهتون میگن ادمینای دبیرستانی استقلال.... ی داستان که ماله چند سال پیش بوده رو فقط از چند تا شنیدی که همونا بیشتر از اینکه الان هوادار استقلال باشند هوادار رقبای پرسپولیس تو لیگ قهرمانانن .....به خودت ی زحمت بده تو گوگل سرج کن برو مصاحبه خزیراوی رو بخون ببین در مورد پرسپولیس و پرسپولیسا چی میگه در مورد استقلال چی میگه.....شما دلتون میخاد کنعانی مثله خزیراوی محروم بشه اما بخاطر فقط عقده گشایی نه بلکه بخاطر اینکه نداشتن یک بازیکن کارنامه دار در عرصه ملی و بین المللیه که باید علتش رو از خود و بی معرفتیه مکتب خودتون سوال کنید چرا که با تنهاخرین اسطورتون اون ظلم و روا کردین تا حجازی قبل فوت اون صحبتها رو کرد و فرزندش بزرگان عرصه فوتبال رو پرسپولیسی دونست اونوقت کاری که در بیشتر از نیم قرن نتونستید بکنید امروز میخاین بکنید اونم با سیاوش یزدانی خنده دار و البته با توطئه و ناجوانمردی
  • پیمان IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    چرا زمان مجاهد کسی حرفی نزد گذاشتن گذاشتن نابود شه حتی الانم چیزی نمیگن همه جا حرف لنگی هاست لنگ امسال هیچی نیست
  • لنگ ترکیبی از دلالی و حکومت IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    خیلی تاثیر گزار بود
  • سامانی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    با تشکر از آقای. فرکی مرد خدمتگزار تیم. ملی متاسفانه کری خوندن و قضاوت بیجا بلای جان فوتبال ایرانه
  • یوسف IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    شرایط حال حاضر ظلم به پرسپولیس است اما هشت سال گذشته ظلم‌به استقلال نبود؟ آن روزهایی که دولتمردان بسیج شده بودند تا جعل پرسپولیس را لاپوشانی کنند همانروزهایی که هرسال فوج فوج بازیکنان استقلال جدا میشدند و هربار که به میخواست به آرامش برسد یا نمربی را فراری میدادند یا مدیر عامل را؟ داستان استراماچونی یادتان رفت؟ سرگردان بودن بازیکنان استقلال برلی یک زمین تمرین چی؟ آنروزها شما کجا بودی؟ داستان گل محمدی ظلم به پدیده نبود؟ کمی انصاف هم بد نیست
    • غار فروش هستم IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
      برانکو یادتان رفت؟؟؟ کالدرون یادتان رفت؟؟؟ نه بدهی در یک سال را یادتان رفت؟؟؟ اونی که باید جواب بده پاپا مسعود است که از عمد مدیر نالایق مینداخت تو جون پرسپولیس... کیا جدا شدن؟؟؟ این فصل چهار بازیکن فوق تاثیر گذار رفتن اگه این چهار نفر نصف اون بیست نفر؟!!!!! بودن من اسممو عوض میکنم....
    • لنگی خوب گوش کن IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      برانگویی که داری میگی میشه بگی چند سال بعد از تیمتون جدا شد که داری با استراماچونی مقایسه می‌کنی!؟یه نکته دیگه ام واسه خیلی از لونگیهای دیگه بگم که می‌بینم تو نظرات می‌گن اگر داوری نبود الان شما پایین جدول بودیدو از این جور حرفا،فقط اینو بهتون بگم که هم توی شب‌های فوتبالی،هم توی برنامه میثاقیه لونگی هم شبکه یک,توی همه‌ی کارشناسیا عین همشون گفتم بیشترین ضرر داوریو توی نیم فصل اول سرورتون اس اس کرد!وگرنه خیلی بیشتر از اینا باید زیرش بودید 💙💙💙💙
  • امیر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    آقای فرکی! شما آدم باشخصیتی هستید اما ای کاش این پنج سال که به استقلال ظلم و جور و ستم میشد و ظالمانه حقش را می‌خوردند شما هم بدور از تعصبات رنگ،یک حرفی میزدید.
  • سید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    چراشماواقعافکرمیکنیدچون طرفداریه تیمی هستیدفکرمیکنیدبقیه تیماوهواداراش هیولان وفاسد.ازاینهمه توهین به هم خسته نشدین؟ازتیم خودتون حمایت کنید.بقیه تیمارهای ازفضانیومدن مال همین مملکتن ومثل خودشما
  • قاسم IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    آقای فکری. برات زشته بخدا. درسته متلک گفتی به فرهاد مجیدی مگه مملکت. صاحب ندارد مجیدی مربی تیم ملی بشه. این. 5کلمه بلد نیست. از لحاظ اخلاقی گپ بزند پس تیم ملی بهش میدم
  • ایمان یوسف زاده IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    سلام درسته من پرسپولیسیم خدایش الان لژیونر ساز ترین تیم لیگ کدامند با این تفکر جلو برویم زمان مجیدی بازیکن بود استقلال مستحق بازیکنان زیاد تو تیم ملی بود ولی الان اگر هم نتیجه میگیره فقط بخاطر سیاه پوستشه نه بازیکنان ایرانیش دنبال پیشرفت بازیکنانتان باشین نه دنبال توهین تو یک بازی سیاه نبود چقدر به مشکل خوردن دوران فرهاد بازیکنان خوبی داشت ولی الان پنج سالی پرسپولیس بازیکنانش حقشون تیم ملی توهین فحاشی کردن شعور خودتان نشون میدین
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    حاضرم قسم بخورم که اسکوچیچ تو تیم ملی کاره ای نیست هرچی هست زیر سر کریم باقری لنگیه بخاطر همینه که بازیکنای استقلال توی ترکیب تیم ملی نیستن وگرنه ناخن بازیکنای استقلال می ارزه به کل لنگیا درضمن توی این چند سال که با حمایت مافیا فوتبال لنگ قهرمان میشد و حق استقلال و تیم های دیگر رو میخورد ظالم نبود حالا که بابا مسعود رفته دستشون به جایی بند نیست میشن مظلوم و استقلال و تیم های دیگر میشن ظالم؟ بخدا که لنگی جماعت خیلی پرو هستن درضمن برو به خودت تیکه بنداز نه به شاه فرهاد
  • حمیدرضا IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    خیلی از این کسانی که نظر دادن اصلا منظور صحبت های آقای فرکی رو درک نکردن و فقط تعصب وار و کورکورانه از تیم هاشون حرف زدن
  • زارعی IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    تیم ملی جای تیتیش مامانی نیست جای یه مرد میدون مٹل یحیی هست
  • سید ES ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    پس این داوری ها پنالتی ها بدهی ها پنجره باز خرید بازیکن آزاد دوازده یاره دو توجه اخراجی ها و.... و..... و... را نمی بینی الکی نظر میدهی !!!!
  • Mvn IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    چرا فصل های قبل از ظلم به استقلال حرفی نمیزدید. از مدیر عامل های که هفته ای انتخاب میکردند. از مربی که فرارش دادند. از بازیکنانانی که فروختند بخاطر یک تیم قهرمان بشه لال شده بودید..
  • سید ES ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    از حول حلیم تو دیگ نیفتید !! اومده تیم فرهاد این ۱۳ یا ۱۴ بازی مونده شاید پنج باخت یا پنج مساوی بگیره ..اصلا اتفاقات دیگری رقم بخورد تازه مربی تیم ملی اگر انتخاب بشه گزینه اول یحیی است چون دو سالی ۵ جام آورد یک سال و نیم فرهاد سه جام کف دستش بود از دست داد بعد نکونام بعد محرم بعد تارتار بعد مجتبی حسینی و مجیدی !!!! یحیی همه اینها را پشت سر گذاشت ۱۹ بازی بدون باخت داشت ۱۲ بازی در آزادی نباخت فعلا مجیدی تیمش ۸ بازی با پنالتی بردند تازه پرسپولیس یک امتیاز با ش کم داره ..داستان بازیکن گل گهر .‌ابرو فوتبال و داوری و استیناف و ۱۵ میلیارد و ...و... را بردید بیچاره بازیکن گل گهر !!!! باید چهار تا جام بیاره و نوبت باشه تا دستیار یحیی شود
  • سید ES ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    یحیی دو سال پنج جام مجید دو سال و نیم یک سال فرار و یک سال هیچ جام تازه با داوری ها اومدن صدر وگرنه پایین جدول .... هر وقت جام گرفت باید تو نوبت باشه یحیی اولین نفره مجیدی پنجمین .....
  • م IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    در جواب//: موسس پرسپولیس عباس عبده بوده نه علی عبده!!! که بخواد نفوذ داشته باشه بعد:خودش گفته: فدراسیون برای ما کاری نمی‌کند
  • {.......} IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    حالا که این حرف شما بفرض مثال بود که یقینا بفرض محال باید باشه ، والا از کیسه تنان فقط میشه حجازی رو نام برد آنهم که به رحمت خدا رفته در اصل کیسه تنان لیاقتشان در حد محلاته وسلام
  • محمد رضا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    پر افتخارآفرین تیم ایرانی هنوزم استقلاله درود بر سرمربی حرفه ای استقلال فرهاد خان نمی‌دونم این لنگی های مفلوک با چه رویی فرمایش میکنند هنوز یه جام تو آسیا ندارند !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی