وریا غفاری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری کاپیتان استقلال که به مسابقه امروز نرسیده است، با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تصمیم داشت با یکی از همراهان خود وارد استادیوم شود. به همین دلیل برای دقایقی پشت درهای ورزشگاه با مسئولان نظم و امنیت در حال صحبت بود.

خبرورزشی - دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

* اعضای دو تیم ساعت ۱۴:۲۰ وارد ورزشگاه شدند.

* تیم داوری مسابقه یک ساعت پیش از شروع این دیدار در زمین حاضر شده و بعد از بررسی دروازه‌ها در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

* همانند بازی‌های گذشته طرفداران تیم استقلال پرچم‌های آبی رنگی را روی ضلع شمالی استادیوم پهن کردند.

* روی نیمکت تیم استقلال روزبه چشمی، علیرضا رضایی، سعید مهری، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری و رضا آذری حضور دارند. نکته جالب توجه نیمکت‌نشین شدن محمد دانشگر و ارسلان مطهری که در دیدار گذشته دو گل از سه گل تیمشان را به ثمر رساندند، توسط فرهاد مجیدی است.

* روی نیمکت تیم سپاهان محمد نژاد مهدی، آریا یوسفی، داود رجبی، جلال علی محمدی، حجت صدری، حسن شوشتری، محمدرضا مهدی‌زاده، سروش رفیعی و شهریار مغانلو حضور دارند. همان طور که پیش از این اعلام شد محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند.

عکس| کاپیتان استقلال پشت درهای استادیوم آزادی/ گلزن آبی‌ها نیمکت نشین شد

* ووریا غفوری کاپیتان استقلال که به مسابقه امروز نرسیده است، با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تصمیم داشت با یکی از همراهان خود وارد استادیوم شود و به همین دلیل برای دقایقی پشت درهای ورزشگاه با مسئولان نظم و امنیت در حال صحبت بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی