امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی؛ استقلال - گل گهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک امیر قلعه‌نویی هنوز خاطره تلخ حذف شدن با سپاهان توسط استقلال فرهاد مجیدی را فراموش نکرده است و دوست ندارد این اتفاق برای او با گل‌گهر هم رخ بدهد.

گل گهر سیرجان از جمله تیم‌های باقی‌مانده در پیکارهای جام حذفی است و باید در هفته اول مرداد حریف خود در مرحله نیمه نهایی این پیکارها را بشناسد.

اگرچه هر مسابقه و هر دوره از رقابت‌های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد ولی بدون شک امیر قلعه‌نویی هنوز خاطره تلخ حذف شدن با سپاهان توسط استقلال فرهاد مجیدی را فراموش نکرده است.

واقعه‌ای که تابستان پارسال رخ داد و برخی افراد معتقدند همان ناکامی در جدایی این مربی از طلایی‌پوشان اصفهانی نقش مهمی داشت. حالا شاید دوباره قلعه‌نویی با تیمش در جام حذفی به مصاف استقلال برود و قطعاً نگران این مسئله خواهد بود که به واسطه ناکامی مجدد مقابل  مردان فرهاد مجیدی، دستش از جام کوتاه بماند.

گل گهر هر دو بازی رفت و برگشت  این فصل را به استقلال واگذار کرده و به طور کلی امیر قلعه‌نویی طی ۴ مسابقه گذشته خود مقابل آبی‌پوشان، با سپاهان و گل‌گهر سیرجان حاصلی غیر از ناکامی نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خداییش استقلال خیلی خوب شده، اگه مسئولان منصوب وزیر بیشتر از این کارشکنی نکنن بازم مجیدی میتونه به تنهایی تیمو جلو ببره. شما فکر کن حکومت وقتی بازیهای اسیایی استقلال را دیدند هر بلایی که ممکن بود سر تیم آوردن، تمام دستیاران فنی فرهاد (جز یکی) رفتن، هیچ پولی پرداخت نشده، هیئت مدیره که مددی را اخراج کرد انداختن بیرون، یک قرون پول به تیم ندادن ولی قرارداد فکر و مرفاوی را کاملا تسویه کردن! اسپانسر استقلال علنا خواستار رفتن مجیدی شده(80میلیارد به استقلال داده و 53 میلیارد تا الان لو رفته به لنگ پرداخت کرده) علی نژاد علنا فرهاد را تهدید به برکناری میکنه جای پول ه وعده الکی میدن تا روحیه بازیکنان را خراب کنن، قبل دربی 80میلیارد اسپانسر استقلال به لنگ داده و هیئت مدیره استقلال جای پرداخت 20 درصد قرارداد که وعده داده بودند چک بی محل به بازیکنان پیشنهاد داده
  • سلطان عشق شاه فرهاد LU ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    شاه فرها عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی