نظرسنجی

به نظر شما، ستاره لیگ برتر بیست و سوم کدام بازیکن بود؟
پیشنهاد ۱۶ میلیاردی ستاره ملی‌پوش به پرسپولیس!/ رقم پیش قرارداد با قطری‌ها؛ جدایی حتمی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس در حالی به روزهای پایانی حضور خود در جمع سرخپوشان نزدیک می‌شود که توافقاتی را با یک تیم قطری داشته است. 

خبرورزشی - قرارداد هفت بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و در این بین مدیران باشگاه پرسپولیس پس از تعطیلی شش روزه لیگ برتر و همچنین بازگشت ملی‌پوشان از اردوی پیش روی تیم ملی،‌ کار تمدید قرارداد بازیکنان را به صورت جدی پیگیری خواهند کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی چهار بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به همراه سیدجلال حسینی، مهدی شیری و امید عالیشاه هفت بازیکنی هستند که برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره با مدیران باشگاه خواهند نشست، اما شنیده می‌شود در این میان جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس قطعی است.

این بازیکن که طبق ادعای رسانه‌های قطری کار انتقالش به الاهلی نهایی شده، در مذاکره با مدیران باشگاه در چند وقت اخیر درخواست رقمی ۱۶ میلیاردی برای تمدید قرارداد داشته و با مخالفت باشگاه پرسپولیس با این رقم، مذاکرات طرفین به بن‌بست خورده است.

رقم پیشنهادی کنعانی‌زادگان پنج برابر قرارداد فعلی او با سرخپوشان است و مدیران باشگاه معتقدند در صورت موافقت با این پیشنهاد، توازن قراردادی بازیکنان این تیم به هم خواهد خورد و کار تمدید قرارداد سایر بازیکنان نیز با مشکل مواجه می‌شود.

در این میان حتی شنیده می‌شود کنعانی‌زادگان پیش‌قراردادی را با مبلغی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با باشگاه قطری به امضا رسانده و به این ترتیب مراحل انتقالش به لیگ قطر نهایی شده است.

علاوه بر کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی نیز با پیشنهادی جدی از لیگ قطر مواجه شده است و باید منتظر مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم ملی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • SSLUV TR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    بابا مسعود اومده با ی گونی اومده توی گونی بیت المال رو داره میده آفتاب پرست
    • ارباب IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      به نظرم تو زنوزی هستی مگه نه؟
  • Amir perspolisi IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    ینی بقرآن مجید اصلا فکرشو نمیکردم کنعانی زادگان که خودش میدونه ما پرسپولیسیا به زور تونستیم دوباره قبولش کنیم و خودشم باورش نمیشد که خدا دوباره بهش لطف کرده و فرصت بازی در پرسپولیسو بدست آورده انقد زود بازم پرسپولیسو قال بزاره، آقای کنعانی زادگان پستی که پارسال گذاشتی بعد از برگشتن به پرسپولیس یادته؟؟؟؟ یادته جوری رفتار میکردی که ادم فک میکرد بشدت از رفتارت زمانیکه رفتی استقلال پشیمونی و دیگه حتی به جدایی از پرسپولیس فکر هم نمیکنی؟؟؟ اومدی پرسپولیس احیا شدی و به اوج رسیدی و دوباره نشون دادی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستی، امیدوارم دیگه برنگردی پرسپولیس در صورت جدایی
  • ناشناس GB ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    ما کیسه کش نیستیم گریه کنیم خدا پشت وپناه فرزندان سربلند ارتش سرخ اینا سقف قرارداد هست نه مثل دفاع سوراخ کیسه که هر کدام بالای 10 میلیارده از جیب مردم
  • Amir perspolisi US ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    اینم اضافه کنم با این وجود منکر زحمات کنعانی عزیز نیستم و برای جانشینی او میشه روی عارف غلامی فکر کرد عارف بازیکن جنگنده ای هست
    • عارف کیه IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      عارف غلامی کیه ؟ تنها دوتا جانشیین میتونه داشته باشه یا شجاع خلیل زاده یا خانزاده والسلام
  • سیدرضا IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    اییی کجایی حسین خان هدایتی یادش بخیر دویستا دویستا سکه تو جیب مدیرعامل میزاشت فقط برای بعداز دربی . مثلا من یک پرسپولیسیم
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    بهتر که بره. حاشیه لیگ ایران کمتر میشه.
    • پرسپولیسی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
      از لات بازی های دانشگر چه خبر(:
  • سعید IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    اگرسیدجلال رو. رو فرم نگه داریم میتونیم برا کنعانی جانشین پیا کنیم مشکلی نیست...
  • بهنام IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    بابا اینقد دری وری ننویس خبر ورزشی .این رسانه یکی ار دشمنان اصلی تیم هستش و همیشه علیه تیم دروغ مینویسه که تیم رو ببره به حاشیه ..
  • ابوالفضل علیشاهی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    حسین کنعانی زادگان انشاالله موفق بشی تو تیم ایندت و این جمله ارزوی هر سرخ پوشی برای بازیکن تیم مورد علاقشع
  • ح م US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    آقایان محترم تعصب فقط مال قدیمیابودالآن تعصب فقط پوله وبس .بعدامثال کنعانی زادگان حزب بادن مصاحبه اش هست که یهزمانی می گفت فقط استقلال بعدش رنگ عوۻ کردشدپرسپولیس ده روزدیگه میگه فقط الاهلی وبعدبرگرده ایران کافیه دوباره برگرده ماشین سازی میگه قبل ازتاسیس ماشین سازی من طرفداراین تیم بودم
  • کوروش کبیر IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    شجاع لطفا برگردونید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، ستاره لیگ برتر بیست و سوم کدام بازیکن بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی