تصاویر| رای شکایت استقلال از آل‌کثیر اعلام شد/ حرکت عیسی هتک حرمت تشخیص داده شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رای کمیته انضباطی در رابطه با شکایت باشگاه استقلال از عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس صادر شد.

خبرورزشی - باشگاه استقلال بابت شادی گل عیسی آل کثیر در دربی به کمیته اخلاق شکایت کرده بود که مهاجم گلزن پرسپولیس از این شکایت مصون ماند. در واقع شکایت استقلالی‌ها به جایی نرسید.

بعضی از هواداران استقلال معتقد بودند آل‌کثیر به آنها توهین کرده و باشگاه استقلال هم تحت فشار هواداران دست به شکایت زد که البته این شکایت به جایی نرسید.

آل کثیر در اصفهان بازی کرد و یک نیمه در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت اما در نیمه دوم جای خود را به مهدی عبدی داد او در مصاحبه ای گفته بود هیچ منظوری از شادی گل مقابل استقلال نداشته و به سمت نیمکت این تیم هم نرفته است.

جلسه رسیدگی به رای پرونده شکایت باشگاه استقلال تهران از عیسی آل کثیر بابت ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از به ثمر رساندن گل در بازی پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد. اعضای کمیته انضباطی پس از ملاحظه بررسی شکوائیه، مستندات کتبی و تصویری و دفاعیه باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که اقدام ایشان خارج از مصادیق اعمال رفتار توهین آمیز و وفق ماده ۹۵ مقررات رای به برائت مشارالیه صادر می‌گردد. این رای ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته محترم استیناف می‌باشد.

تصویر شادی گل عیسی آل کثیر که باعث شکایت استقلالی‌ها شد را در زیر ببینید:

رای شکایت استقلال از آل‌کثیر اعلام شد/ حرکت عیسی هتک حرمت تشخیص داده شد؟

رای شکایت استقلال از آل‌کثیر اعلام شد/ حرکت عیسی هتک حرمت تشخیص داده شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمک سرپرست کیسه IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    بچه ها ایمیل بزنید cas
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    کیسه همینجوری هتک حرمت هست احتیاج به ال کثیر نداره!احتمالا کمیته ی انضباطی وفدراسیون باید یه عذرخواهی از کل کیسه بجا بیاره تا کیسه تنان بابت شکست وتحقیر در دربی ناراحت نباشن!!!ببخشید که مفتضح شدید هم در زمین ورزش وهم در جنجال وهوچیگریه بعداز دربی.شما به همون دوچرخه سواری بپردازید شاید کمتر ضایع بشید.البته شاید.خخخ خخخ
  • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    قرار شد عیسی ازاین به بعد بعد از زدن گل لشینه زار زار گریه کنه به جان همه شله زردها والنادی الدوچرخه...
    • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      لنگی بی انصاف اگه دست یک بچه ده ساله بگیری ببری استادیوم و شادی این مدلی آل کثیر را ببینی میگی اشکالی نداره شادی اش بی ایراد هست!؟
    • خدابخش US ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      کیسه کش وحشتناک با هوش.کسانی که فیلم صمد به مدرسه می رود رودیدن می‌دونن تیم دانش آموزان و معلمان باهم فوتبال می زنن تیم مدیر ومعلمان که گل می خورند دست به اعتراض می زنند صمد که در کنار زمین نشسته داد می زند.گل خوردن گریه نداره.گل خوردن گریه نداره..........؟
  • ممنون کمیته ! IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    خوب پس این مورد شادی گل هیچ اشکالی نداره تیمها ی دیگر هم میتوانند در مقابل پرسپولیس چنین شادی را انجام بدهند
    • شهرام IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      عیسی چون شادیشو به مادرش تقدیم کرده بود که 6 ماه آهش پشت استقلال بود ، اشکال نداشت گرنه سعید آقایی سپاهان بخاطر عکس کفتر لنگ پوش شب بازی با لنگ محروم میشه والان که لنگی شده با فحاشی و دعوا کردن هم طول میکشه تا به پرونده اش رسیدگی بشه! روحانی+ لنگ >>> هیتلر+ شالکه04
  • شاکی بابامسعود IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    رسانه لنگی چتونه؟همه جوره دارید حق تیمهای دیگه رو ضایع می کنید بازم طلبکارید؟اگه اینهمه هواتونو نداشتند دهم جدول بودین..
    • فرشاد IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      همین که خودتون فهمیدید منظورش چه بوده برای ما بس است دردش از آنیکه اگر واقعا انجام میشد بیشتر و سوزناکتر است براتون
    • شیشلیک: IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      پماد سوختگی فراموش نشود، روزی سه بار و هر بار به مدت ۲ دقیقه!! حاصلضربش میشه شیش، شیش، شیش تاییا.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش ZA ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    با تصویر چیزی مشخص نیست فیلم شادی را منتشر کردید باز منتشر کنید تاخوانندگان بی طرف قشنگ متوجه توهین ال کثیر بشن یک سوال اگه نوع شادی ال کثیر زشت نیست از فردا هرکسی گل زد همین حرکت انجام بده! تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
  • مش غلوم US ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    آقا از فردا هر کسی گل زد وایسه شروع کنه بزنه تو سرش سینه بزنه و هی بزنه تو سرش بعد یک عده بیان سر سلامتی بدن به یارو چند نفری هم وایسن از مردم تشکر کنن که خیلی خوش آمدید خدا رفتگان شما را هم بیامرزه ، خوبه اینطوری خوبه آقا اصلا هر چی کیسه کشها بگن همو جون عزیزم چی میخواین چیکار کنیم اصلا میخواین همه رو بکشیم میخوای لیگ رو تعطیل کنیم در رو ببندیم و بریم خونه بشینیم که یک دفعه شما عوف نیشن بر نخوره به تون بخدا تویه مدارس دخترانه هم که برید رفتارشون مردونه تر از شما س بابا باخت که اینقدر درد نداره زشته بخدا دیگه از شور هم رد کرده بی مزه شده
  • احمد IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    ببندید درب این کمیته انضباطی رو هرجای دنیا بود یا هر بازیکن از تیم دیگه ای بود 6ماه محروم میشد ولی چون بابا مسعود نمیزاره درست رای نمیدن .
    • شیشلیک IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      درو نبندین، بذارین پشه‌ها بیان این دوستمونو نیش بزنن!!
  • فرشاد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    دمت گرم عیسی هم گل زدی و هم با مشت بهشون فهماندی که بیایید بخورید خودشان فهمیدند منظورت چه بوده اما در رای اصل سند
  • ایمون زاید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    درود به پرسپولیس و هواداران این باشگاه فرهنگی ورزشی بزرگ در هیچ مقطعی پرسپولیس اینقدر مورد تهاجم تیمها و ناداوریها و بعضی از هواداران از انسانیت به دور باشگاههای مثلا فرهنگی ورزشی نبوده است . چند نکته را یاد آوری کنم که در بازی مقابل ذوب آهن گل صد در صد سالم عبدی پذیرفته نشد . این یعنی ناداوری . به اتوبوس پرسپولیس حمله شده و امکان فاجعه انسانی وجود داشت . از هر امکان و دست افزاری استفاده می کنند تا به پرسپولیس بزرگ ضربه وارد کنند . خداروشکر که چشم حسودان پرسپولیس کور شد و در نبود سید جلال باز هم پیروز شدیم . ضمنا هواداران به دور از منطق استقلال اگر به حافظه ضعیف خود مراجعه کنید حتما به یاد می آورید که در مسابقات راه یابی به جام جهانی و پس از کری خوانی های مکرر سر مربی کره جنوبی . پس از برد ایران با گل قوچان نژاد شادی و خوشحالی کارلوس کیروش دقیقا مثل خوشحالی عیسی عزیز بود . در آن مقطع هیچکس این نوع شادی را هتک حرمت نمی دانست . بشما و سایر تیمهای تعقیب کننده پرسپولیس یاد آوری می کنم که سعی کنید بزرگ شوید و دست از بازیهای خاله زنکی بردارید و در میدان مسابقه ابراز وجودکنید.
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    حواله عیسی براتون کم بود شما احتیاج به مال منشأ دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی