نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
حرف آخر| دود بلبشوی مالی به چشم استقلال می‌رود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در استقلال بلبشوی مالی وجود دارد و تکلیف یکسری پرداختی‌ها مشخص نیست.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ استقلال هر قدر که هافبک طراح و بازیساز ندارد، در عوض هوادار پولدار دارد. کسانی که چون خیلی پول دارند، احساس می‌کنند باید به بازیکنان پول بدهند و در نتیجه خروجی کار می‌شود همین ماجرای فرشید اسماعیلی.

مشکل اینجاست که در استقلال بلبشوی مالی وجود دارد و تکلیف یکسری پرداختی‌ها مشخص نیست. یک زمانی موسوی (عضو سابق هیئت مدیره و رفیق مجیدی) و خلیل‌زاده هر دو به بازیکنان پاداش می‌دادند! الان هم یکی، دو عضو پولدار در هیئت مدیره هستند و چند هوادار پولدار هم در بیرون از هیئت مدیره که در مناظره چند هفته قبل خلیل‌زاده و سعادتمند در تلویزیون به اسم یکی، دو نفر از آنها اشاره شد. اتفاقی که در استقلال می‌افتد، این است که یک آقایی شاید از سر دلسوزی به بازیکنان پول می‌دهد و بعد آنها این پول را جزو قراردادشان حساب نمی‌کنند. از یک طرف باشگاه (که حق دارد) می‌گوید کسی که به شما پول داده، این پول را به ما قرض داده و باید قرضش را پس بدهیم و از یک طرف بازیکن می‌گوید این پول جزو آپشن و پاداش و... است و جزو قرارداد نیست. اولین کسی هم که از این قضیه ضرر می‌کند، سرمربی تیم است که به هر حال نتایج به پای او نوشته می‌شود و اگر تیم نتیجه نگیرد، همه او را می‌شناسند نه مدیر و عضو هیئت مدیره و فلان هوادار پولدار را.

مادامی که این بلبشوی مالی در استقلال وجود داشته باشد، حداقل یک و حداکثر چند بازیکن شاکی هستند و حالا استقلال فرشید اسماعیلی را در حالی ندارد که برای سفر به مشهد چند غایب سرشناس دیگر هم دارد و در واقع این استقلال است که به خاطر شفاف نبودن مسائل مالی گذشته ضرر می‌کند نه بازیکنان و یا فلان عضو هیئت مدیره‌ای که چون پول دارد، با ۵، ۶ بازیکن فالوده می‌خورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم FI ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    اخر سرم‌میندازن گرون وزیر پرسپولیسی
    • پرسپولیس تیم آقازاده ایران IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      اتفاقا برخلاف حرفهایی که میزنی اینبار رو درست گفتی متولی استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش و شخص سلطانیفره حتما که ایشون از این مسئله رضایت دارن که این اتفاقات افتاده و هنوز هم می افته استقلال باید غرق در مشکلات خودساخته و وزیر ساخته و فدراسیون ساخته باشه تا تیم مورد علاقه و محبوب آقایان و آقا زاده ها بتونه خودنمایی کنه هر روز هم که جنابان به آخر خط نزدیکتر میشن دهان کجی شان به مردم شدت بیشتری میگیره اما تقدیر الهی لعن و نفرین مردم را را یک شبه جواب میدهد نه به لباس کسی نگاه میکند نه به کار و تاج و تختش اهمیتی میدهد!
  • ابرام US ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    تو گو یی بلبشو ٬ شویُم نباشه ....... ازین بل ها ٬ تو منظورت که با شه ؟ ================================================================================================= خدا داند که با هر بلبشویت .............. هزاران دل ٬ که آشوبی بپا شه ================================================================================================================================================================================================== یکی دل ٬ آن یکی« شو» می پسند د ..........یکی هم بلبشو ٬ بی« بل» پسندد ================================================================================================= تو «اشراقی»٬ کمی « اشراق » فرما ....... ببین « شو» است که هر سه می پسندد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی